Jullie eerste menstruatie na verwijderen mirena ivm kinderwens

Discussion in 'Zwanger worden' started by D83, Feb 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Hallo allemaal

Wil toch nog even vragen naar jullie eerste menstruatie na t verwijderen van de mirena
    Wanneer was de eerste menstruatie en hoe lang duurde dat en hoe zou je t bloedverlies omschrijven?
    Anders als voorheen?

Ik heb de 26e januari mn spiraal verwijderd en had drie dagen bloed verlies en een positieve ovulatietest op de 4e desondanks verloor ik de 7e bloed
    Dacht aan een ovulatie bloeding of n zeer vroege innesteling maar omdat t best veel was dacht ik dat kan nie
    Dan een flinke ovulatiebloeding of ongesteld en dan was die bloeding van drie dagen ondanks dat k al ongesteld was tijdens t verwijderen geen menstruatie
    Nu zijn we zeven dagen verder en verlies nog steeds kleine beetje
    De eerste dag was roze, de tweede en derde dag donkerrood ook in de pot, toen 1.5 dag niks en en toen kleine hoeveelheden tot eergister toen werd t weer bruinig rozig maar tov t begin minimaal
    Ik kan absoluut nog nie zonder verbandje

Is dit nu wel gewoon n menstruatie en kan ik een ei verwachten?
    Als ik uit ga van de 7e als eerste dag vd menstruatie zou ik toch de 19e een eisprong moeten verwachten met m'n oude cyclus van 24/25 dg...

Hoe ging dat bij jullie
    Wel of geen ei voor de menstruatie, veel of weinig bloed en vooral ook hoelang?

Zwangerschapstesten zijn nega en ovulatie ook
    M'n oorspronkelijke Nod is de 20e dus is ook nog te vroeg waarschijnlijk om te testen maar ook zo goed als onwaarschijnlijk toch dat t überhaupt kan
    Ik had nl gelezen dat ik mogelijk te weinig hormonen had nu om t eitje goed genoeg te laten rijpen en daardoor t baarmoederslijmvlies zich zo vroeg afbrak.. Een zeer korte LF door t verwijderen van t spiraal?

Wie o wie ervaring
    Je zou me er enorm mee helpen

2. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

Jan 23, 2016
    222
    0
    16
    Female
    Ik heb mijn spiraaltje op 15 december verwijderd. 2 dagen later was ik 5 dagen ongesteld. Toen ik in januari weer ongesteld moest worden verloor ik op dag 28 van de cyclus een bloederig, slijmerig vliesje. Bloede een halve dag en daarna hield het op. Tot 2 februari, toen verloor ik een week eerder dan berekend weer bloed. Een vroege menstruatie. Ik heb dus tot nu toe een cyclus van 27 en 21 dagen gehad.

je lichaam moet zich weer herstellen van de hormonen. Dit kan even duren. Wel minder lang dan bij de pil omdat een spiraaltje plaatselijk hormonen afgeeft en niet door heel je lichaam. Ik denk dat dat bij jou ook gebeurt is. Geef het dus even wat tijd.

3. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Bedankt voor je reactie.. Ik denk t ook idd.. Zie dat j ook graag n kindje wilt
    Heel veel succes! Hopelijk is t snel raak!

4. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi, ik heb in augustus 2014 mijn mirena laten verwijderen. En had een week later mijn ei, die voel ik altijd en 2 weken later werd ik ongesteld. Ik was al 7 jaar niet ongesteld geweest toen ik de mirena had dus wist niet wat ik moest verwachten. Maar was 4 dagen, de tweede en derde dag heftig en daarna veel minder en toen voorbij. Vanaf die maand elke maand erg regelmatig geweest. En altijd maar 4 dagen ongesteld.

5. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah bedankt voor je reactie
    Het gekke is dat ik 2 dg na m'n ei ongesteld werd en ik nu op n week zit al is t nog maar minimaal..

6. snoop222

snoop222 Actief lid

Feb 3, 2016
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @d83 ik denk die spiraal verwijderen oms hele lijf in de war heb gegooid!!was van de week misselijk en nu opgeblazen borsten en grote tepels heb ze zelf aan mijn man laten zien hahah
    maar toch nog steeds negatief getest en geen ongesteldheid😠
    wel raar dat je naar 2 dagen eisprong al ongesteld word zou je niet iemamd kunnen bellen een dokter of zo dan weet jejof het kan ja of nee..

7. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja had ik gedaan die zei dat ik mijn lichaam niet moest zien als n machine blabla ik zou waarschijnlijk ontregelt zijn en daar moest ik t mee doen.. Wat er dan met m'n ei is gebeurd kon ze geen antwoord op geven

Jij maakt t ook wel spannend hoor snoop

8. snoop222

snoop222 Actief lid

Feb 3, 2016
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar had je dus niet veel aan!!!
    ik word hier ook gek van ik wil ook weten of het door de spiraal komt a of nee!!ik ga morgen bellen!!!

9. Justmiej16

Justmiej16 Actief lid

Dec 14, 2015
    234
    323
    63
    Female
    Mijn lichaam was ook even ontregeld na verwijderen van mijn spiraaltje. Paar dagen na verwijdering werd ik heftig ongi, en het schopte mijn cyclus ook wat in de war.. Ik deed toen nog geen ovulatietesten, dus daar heb ik ook geen antwoord op voor je. Daarna is mijn cyclus vrij regelmatig gebleven

10. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

Sep 14, 2015
    358
    64
    28
    Female
    Ik herken je verhaal een beetje. Ik heb op 19-06-2015 mijn spiraaltje laten verwijderen. Een paar dagen later had ik ook 3 dagen wat bloedverlies.. maar ik zag wel meteen; dit is geen ongesteldheid.. alsof het niet doorzette. Achteraf bleek dit gewoon door het verwijderen van de spiraal te zijn gekomen dat ik bloed verloor. Op 12-07-2015 werd ik echt ongesteld, 4 dagen en niet veel heftiger dan ik voor de spiraal gewend was. Daarna netjes een cyclus van rond de 28 dagen en ook al snel weer zwanger.

Share This Page