Hoi, Wij willen graag voor een kindje gaan. Nu ben ik voor het eerst begonnen met ovulatie testen van clearblue. Toen ik een knipperende smiley zag, zijn we savonds intiem geweest. Nu heb ik een beetje een gênante vraag, wij deden het in de positie dat de vrouw boven op zit. Op het moment dat we klaar waren, draaide ik me op m’n rug, maar op dat moment gleed er veel uit mijn vagina. Heb ik nu een kans om zwanger te zijn? Of is de kans hierdoor toch wel erg klein geworden. Dank alvast
Ze zeggen dat de beste standjes missionaris (man bovenop) en doggy is zodat het het beste in de baarmoeder kan komen en blijft. Succes!
Dat er wat uitloopt is niet erg (de zaadjes zijn er al uitgezwommen). Maar een knipperende smiley is nog niet je lh piek (zover mijn geheugen gaat). Een vaste smiley is een lh piek en 1-2 dagen daarna springt je ei pas. Hoe groot de kans is dat je met deze sex zwanger bent geraakt kan niemand je zeggen, want dat is helemaal afhankelijk van wanneer je ei springt. Springt je ei pas over een dag of 5, dan is de kans veel kleiner dan wanneer hij over 3 dagen springt. Ik zou dus wel blijven doortesten met de ovu testen en om de dag/2dagen sex hebben