Wie herkent dit?

Discussion in 'Zwanger worden' started by littlemiss, Sep 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. littlemiss

Sep 24, 2014
    6
    0
    0
    NULL
    Zwolle
    Hallo dames,

De afgelopen paar dagen heb ik veel rondgekeken op deze site terwijl mijn hoofd vol zit met vragen. Nadat ik wakker werd vanmorgen ben ik alleen maar meer in de war:(

Het zit zo.....
    Ik ben eind juli gestopt met de pil slikken (mycrogynon 30) na bijna 10 jaar. Ik ben weleens eerder gestopt, niet om zwanger te worden maar meer door de bijwerkingen. Ik voelde me fantastisch dus heb ik in juli besloten om definitief te stoppen, ook omdat ik nu wel graag zwanger wil worden. Na de laatste "pil menstruatie" ben ik keurig na 28/29 dagen (heb ik niet bijghouden precies, beetje dom van me) normaal ongesteld geworden. Was behoorlijk heftig in verhouding met wat ik gewend was de afgelopen 10 jaar.
    2 weken later heb ik mijn eisprong gehad. Dit was ook heel duidelijk te voelen:$ en vervolgens 23 augustus weer ongesteld geworden. Heeft 5 dagen geduurd en 2 weken later weer mijn eisprong gehad (ook weer heel goed te voelen). Dus ik zou afgelopen zaterdag weer ongesteld moeten worden. Alleen deze bleef uit. Aangezien ik ook last had/heb van o.a. misselijkheid, zeer pijnlijke borsten en vooral tepels en een apart gevoel onderin mijn buik, besloot ik maandag een zwangerschapstest te doen. Deze gaf niet veel duidelijkheid dus heb ik het gelaten voor wat het was. Maar 2 dagen later (gisteren dus) was ik nog niet ongesteld. Ook niet het gevoel dat ik het moest worden. Dus weer een test gedaan van Predictor Early met mijn ochtendplas. Deze bleef eerst negatief. Maar even later, na 10 á 15 minuten was er toch een weliswaar lichte/vage maar duidelijke streep. Maar wel buiten de tijd. Dus heb ik er nog 1 gedaan, nu van CB, precies hetzelfde gebeurde. Dus heb ik mijn plasje in de koelkast gezet en ben ik naar de winkel gegaan om een paar nieuwe testen op te halen. S'middags samen met mijn zusje (2 paar ogen zien meer dan 1;)) weer een paar testen gedaan met de 2 van de kruidvat, etos huismerk en CB digital zonder indicator. Allebei testen van de kruidvat gaven een zeer lichte streep net buiten de aangegeven tijd, de etos kwam geen streep en CB zei "niet zwanger". Weer geen duidelijkheid:(:(
    Dus dacht ik, misschien ben ik gewoon te vroeg met testen. Nog niet genoeg hCG aanwezig, ben maar 4 dagen overtijd. Ik besloot dat ik dan zondag weer zou gaan testen, als ik nog niet ongesteld word, dan ben ik meer dan een week overtijd.
    Alleen nu werd ik wakker vanmorgen, nog steeds geen gevoel dat ik ongi moet worden. Ik ging naar de wc (stiekem overwegen om toch vandaag weer een test te gaan doen) en tot mijn verdriet lijkt het dat ik toch ongesteld ben geworden:( Alleen nu twijfel ik.... Bij mij is het altijd vanaf het moment dat het begint, is het donkerrood en "voelbaar". Maar nu is het heel licht rood/roze en heel weinig. Ik ga er goed op letten vandaag en de komende dagen maar toch voelt het nog steeds niet echt dat mijn menstruatie is begonnen.

Zijn er mensen die dit herkennen? Afgezien van mijn zusje (die nog geen mama is) heb ik niemand verder om hiermee over te praten en vergelijken. Ben zo vreselijk in de war:(

2. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

May 15, 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    De lichte strepen laten eigenlijk zien dat je zwanger bent of was....
    Ik vermoed een vroege miskraam :(
    Mijn menstruatie verschilt ook per maand. Ene keer ineens veel bloed en andere keer lichtroze vegen en uiteindelijl zet het door...

Sterkte en succes volgende ronde!

Share This Page