Dag meiden, Ik ben al ruime tijd bezig om zwanger te worden. Ik ben al ruim 2 jaar gestopt met de pil. Sinds juli 2016 ben ik aan de Chlomid want heb blijkbaar pcos. Nu heb ik ook al twee keer een iui achter de rug. Maar begin me toch stilaan af te vragen wanneer het eindelijk eens gaat lukken. Ik heb in sept 2016 een vroege mk gehad. Dus dat is blijkbaar toch een goed teken. Maar tot op heden is er nog maar weinig verandering ik gekomen. Zijn hier nog dames met pcos en hoelang duurde dat eer ze zwanger waren?
Ik heb geen pcos, maar er zijn aardig wat pcos moeders hier op het forum. Het kan dus wel. Heel veel succes, jouw beurt komt ook wel.
Mijn ervaring is dat ik met chlomid in de tweede ronde zwanger was. Daarna niet meer aan de anticonceptie gegaan en na bijna 2 jaar ben ik zonder medische hulo zwanger geraakt van ons tweede kindje. Heel veel succes! Ik hoop dat je snel zwanger zal zijn.
Hoi hoi.. Hier ook een PCOS mama.... ik had het geluk dat ik in de eerste ronde met Clomid al zwanger was... Nu weer zwanger.... 8 maand na de geboorte van onze zoon.... een echte verrassing... veel vroeger dan de bedoeling was, maar wat een bijzonder cadeautje...
Eerste: 1x gescheurd condoom. Tweede: Net geen negen maanden en met medicatie. Nu: Ruim tien maanden en nog bezig. Hoop dat je nu gauw zwanger wordt, poeh twee jaar al..
Ikbheb mijn voeding al volledig aangepast want ben al sinds half januari 14 kg afgevallen. Dus ik heb al alles geprobeerd ... ben zelfs een tijdje naar de Accupuntuur geweest.
Hier ook pcos. Jaar totaal bezig geweest. Na anderhalf jaar gestart met medicatie. Toen in 3e ronde zwanger. Helaas miskraam. Uiteindelijk curettage. En daarna naar 1e ronde clomid weer zwanger. Nu een plakker. Moet wel zeggen dat ik er na de curettage een heel stuk minder mee bezig was en op vakantie in egypte zwanger ben geraakt. Helemaal ontspannen toen dus. Denk toch dat dat mee geholpen heeft.
hier ook pcos zwanger geworden naar 1x clomid maar ook zonder clomid 3 x zwanger geweest waarvan 2 x een miskraam ik weet niet hoelang dat heeft geduurd want ben nooit aan de anti conceptie geweest was puur geluk toen
Wauw wat goed van je! Ja ik heb in 2014 clomid gebruikt en ook naar de acupunturist maar dat beide had geen effect bij mij.. toen kinderwens op een laag pitje en weer aan de pil en sinds zomer 2016 voeding aangepast (heb overigens geen overgewicht) en o.a. DCI en vitamine d en b gaan gebruiken. Bij mij heeft dit geholpen maar ieder lijf is anders, ik hoor verder goede verhalen over clomid dus ik ga voor je duimen! Succes!
Hier ook pcos. In de derde ronde zwanger en toen miskraam. Daarna na de miskraam weer in derde ronde zwanger. Nu in de vierde ronde bezig dus het duurt nu allemaal iets langer. Maar ik ben dus nooit aan de medicatie gegaan en doe zelf mijn cyclus proberen korter te maken met supplementen, voedingen, sporten, stressvermindering etc. Hierdoor heb ik sommige cyclussen wel een eisprong maar andere niet. We blijven het voorlopig nog even op deze manier proberen.
Super, zo is het mij (ons) ook gelukt. heb heel wat supplementen gebruikt incl een rib uit mijn lijf maar het is het waard hoor. ik hoop op een snelle plakker voor je!
Wat voor supplementen hebben jullie allemaal gebruikt? En Pitahaya, ik ben erg benieuwd wat jij bijv. eet op een dag qua ontbijt, lunch, diner & tussendoortjes... Zou je dat eens ergens kunnen delen?
Thx voor de lieve woorden... morgen ga ik weer op controle voor mijn folikkelmeting ... spannend allemaal
Ik heb ook inderdaad heel veel supplementen al gebruikt. Maar heb het wel onder begeleiding van orthomoleculair arts gedaan hoor. O.a. vitamine C, monikspeper, teunisbloemolie en tarwekiemolie, multivitamine, DCI, asghwanda (of zoiets).... ehmm, ohja, visolie.. ook nog. Vitamine D extra. Magnesium (niet perse voor pcos). En eet volgens paleo/hormoonbalansdieet. Vandaag als ontbijt een acai smoothie gemaakt met spinazie, avocado, banaan en acai poeder dus en daarin wat collageen poeder. Klinkt vies maar zoooo lekker! En maak soms zelfs muesli van verschillende noten. En vanmiddag omelet met wat groenten (restjes) en ontbijtspek (van bio slager). In de avond groenten,vlees (of vis) en vaak geen granen maar soms rijst en soms aardappelen. En dan tussendoor (ook niet altijd want is niet altijd nodig omdat ik vrij grote maaltijden eet) eet ik nog wat fruit (maar altijd in combi met noten want is voor de insuline resistentie beter), of een eitje of soms hele pure (meer dan 70%) chocolade. (max 2 blokjes). Ik eet eigenlijk gewoon terug naar de natuur. En daarnaast dus mindfullness en sporten volgens kayla itsinis (thuis), wandelen, positieve mindset. (Loop hiervoor ook bij haptotherapie want heb psychische problemen). Maar... helaas dus af en toe heb ik vreetbuien en dan eet ik mezefl helemaal vol met alles wat ik niet mag, haha. Ik denk dat als dat niet was gebeurt dat het dan al veel beter met mij was gegaan. Mja... ben soms beetje eetgestoord en hoort ook bij mijn psychische klachten. Maar 1 ding is zeker, sinds ik zo ben gaan eten voel ik mij zooooooooo veel beter. Mocht je er nog meer over willen weten pancakes, dan kun je mij altijd pb-en hoor.
1e spontaan zwanger ronde 1. 2e komt hopelijk nog, nu bezig met ivf. Heb geloof ik elk voedingssupplement verkrijgbaar geprobeerd, maar dat heeft helaas niets mogen baten.
Ik hang telkens op het randje. Clomid sloeg bij mij totaal niet aan. Na 2 rondes over gegaan op Menopur injecties. In de 4e ronde met Menopur zwanger geworden. Dit was mijn 3e eisprong (met in totaal dus 6 rondes medicatie, 2 mislukte met Clomid, 1 mislukte met Menopur (afgeblazen) en daarna 3 rondes met eisprongen). Het kan dus zéker heel goed
Ik heb ook de diagnose PCOS. Ik had een spiraal (mocht geen pil ivm bijwerkingen). Deze laten verwijderen in maart 2014 en in september 2014 spontaan zwanger. Helaas een ma. Door middel van medicijnen het vruchtje laten verwijderen. Half december helemaal schoon verklaard en in januari 2015 alweer zwanger. In september 2015 hebben wij onze dochter mogen verwelkomen. Nu hebben wij besloten om voor een 2e te gaan. Heb op 6 maart mn laatste minipil (Desogestrel) geslikt. Heb de minipil 5 maanden geslikt (daarvoor van dec 2015 tot nov 2016 een spiraal). Nu heb ik dus al enige dagen zwangerschapssymptonen...maar het kunnen natuurlijk ook ongi verschijnselen zijn. Het lijkt me namelijk zeer onwaarschijnlijk om binnen 3 weken al zwanger te zijn....