Vanaf volgende week (cyclusdag 11) krijg ik follikelmetingen. Nu ben ik wel benieuwd hoevaak ik hier voor naar het ziekenhuis moet?
Ik moest meestal om de 2 a 3 dagen tot de eisprong en een week daarna bloed laten prikken. Ligt er ook aan hoe groot het follikel/ de follikels zijn. Bij grotere moet je meestal om de dag komen. Bij kleinere zitten er wel eens 3 dagen tussen. Succes!
De eerste ronde met follikel metingen 1 keer, en tweede ronde 3 keer in anderhalve week tijd. Is best wisselend denk
Wat andere al zeggen elke 2 a 3 dagen. Hangt er ook een beetje vanaf hoe snel je reageert. Bij mij was het meestal een periode van 2 a 3 weken maar het kan ook veel sneller gaan. En dan ben je er met 2 a 3 controles weer vanaf. Succes!
Ik ben vorige week geweest en hoefde maar 2x terug. Ik had dan wel een vroege eisprong deze maand. Ze kijken naar de afmeting en schatten dan in wanneer je terug moet komen. Meestal om de 2-3 dagen Vandaag progesteron geprikt en daar krijg vanmiddag de uitslag van. Alle onderzoeken waren tot nu toe goed maar mogen gezien mijn leeftijd en reuma van mijn man de volgende cyclus versneld met IUI met hormonen beginnen.
Ligt er aan denk ik. Soms ging ik om de 2 dagen en de laatste keer ging ik om de dag. Vaak nemen ze ook bloed af om te kijken hoe en wat.