Ik ben vandaag pas ongesteld geworden en zo zag het de afgelopen tijd eruit. Maar hoe stel ik mijn banner in? En wanneer zou ik ongeveer een eisprong kunnen verwachten? 8 jan ongesteld 14 feb ongesteld 16 mrt ongesteld 26 apr ongesteld
als je zeker weet hoe je cyclus in elkaar zit kun je het beste gaan tempen. Mijn kaartje kun je in mijn handtekening zien, klik daar maar eens op en dan zie je hoe mijn kaartje eruit ziet. en je banner instellen, vul de dag in van vandaag (dat is de 1e dag van je laatste menstruatie) ga uit van LF van 14
bedankt ik word echt gek van die verschillende cyclus periodes ik had voorheen voor de pil fase 2 weken niet dan een week ongesteld en dan weer 2 weken niet en nu weet ik het helemaal niet meer. zal morgen even de banner aanpassen.
het is best wel onregelmatig bij jou ik zou niet zo goed weten waar ik op zou gokken. ik zou ook gaan tempen en dan heb je een beter idee. ik zou het anders voor alle opties uitrekeken en dan heel veel klussen dan zit je vaak goed. Ik heb zelf de oplossing ook nog niet gevonden want bij mij is het niet heel regelmatig. de regelmaat is dat het onregelmatig is. Kijk anders even op mijn temp staatje
Je cycli zijn: 37-30-41 voor je banner zou ik de langste aanhouden, dus 41. Maar hecht er vooral niet teveel waarde aan wat die banner vervolgens zegt over wanneer je eisprong is. Met een regelmatige cyclus zou ik dat niet doen, maar met een onregelmatige of lange al helemaal niet!
ik heb ook dat probleem. mijn cyclus gaat zo 31 januari ongesteld. 23 februari ongesteld. 25 maart ongesteld. 23 april ongesteld. dus heb ik de dagen opgeteld. 23+35+29=89:3=29 dagen. dus ik ga uit van het gemiddelde. wat in jouw geval is dat 36 dagen.
HOi allemaal bedankt voor jullie reakties!!! ik ben al twee x eerder zwanger geweest en beide keren was het niet verwacht dus vind het lastig om te zeggen wanneer inderdaad de eisprong is. de eerste x was het onverwacht omdat ik onder narcose zou gaan waren we een stuk voorzichtiger maar toch zwanger van 1 x klussen met stoppen voor de storm. helaaas eindigte dat in een miskraam. terwijl ik wachte op de volgende menstruatie was ik alweer zwanger en dat wist ik natuurlijk nog niet. dus ik wmaar wachten en toen toch maar een test (en dat weer na maar 1 x geklust te hebben) en dat is mijn trots Bryan de kleine ondeugt hihi