Zwanger worden met Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tutsje, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Zijn er niet meer meiden die Persona gebruiken?

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    omdat mijn regels maar niet wilden komen... zie mn banner... dus best eigenaardig en ook omdat ik uit mn borsten zwart vocht verlies (uit beiden, dus geen kanker) morgen weet ik daarover meer :)

3. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Ik zit nu op dag 19 van mijn cyclus en mijn persona heeft nog steeds geen ei aangegeven :( heeft iemand enig idee wat er gebeurd met de persona als ik over een week nog geen ei heb gaat die gewoon door?

Liefs...

4. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Mijn persona heeft mijn afgelopen cyclus geen ei aangegeven hebben jullie dat wel eens gehad?

Liefs...

5. Seth

Seth Niet meer actief

Hi,

Deze keer heeft persona mn ei ook gemist....
    Ben vorige cyclus met persona begonnen, had hem eigenlijk als anticonceptiemiddel gekocht.... op CD20 gaf hij eisymbool aan.. en volgens FF gesprongen op CD22...

Nu moest ik eigenlijk dag 15 beginnen met testen... maar eerste test gemist.... (oranje lampje brandde toen ik hem de tweede keer opende??!!)

iig persona zou sowieso mn lh-piek gemist hebben, want mn ei is namelijk volgens FF al op CD 15 gesprongen...
    (en LH piek had dus op CD13 of CD 14 geweest...)

6. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Hallo Meiden,

Hoe is het hier? Al meiden zwanger? Of eitjes gevonden?

Hier had ik vandaag mijn ei op het scherm dat houd toch in dat mijn ei toch over 1 of 2 dagen komt toch of niet?

Liefs...

7. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Hallo,

ook ik ga beginnen met de Persona. Heb het hele gebeuren in 2007 aangeschaft toen ik het allemaal wel heel lang vond duren. Op Maandag gehaald en gewacht tot in ongesteld zou worden, bleek ik die zondag een positieve test te hebben!!
    Heb gisteren het boekje nog maar eens doorgenomen en nu wachten tot ik ongesteld wordt (weet zeker dat ik ditmaal niet zwanger ben ;))

Ben wel heel benieuwd hoe het allemaal gaat en of het werkt...hihi..spannend weer.

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik ben dus deze cyclus met persona gestart... ben dus gewoon weer ongesteld geworden, maar nu heb ik ook geen eitje staan gehad... maar denk dat ik het 1 keer gemist heb om op een testje te plassen... boah ja, midden van cyclus weer dubbel geklust, we zien dan wel :)

9. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    De eerste ronde dat ik met persona gestart was had ik ook geen ei in het schermpje gehad. In de cyclus waar ik nu in zit had ik op dag 16 en 17 mijn ei in het schermpje, dus misschien komt die bij jou nu ook in deze cyclus.

Liefs...

10. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    hallo meiden.

ik heb in 2006 ook de persona gebruikt om zwanger te raken toen ik nog bij me ex was. en ik zat toen ook op deze site en hadden er ook een topic over. ik weet niet of die er nog op staat.

ik kon wel elke maand mijn ei vinden. er kwam dan ook een eisymbool op te staan en ik voelde me eisprong ook die dag. en ik werd dan ook precies 14 dagen erna ongi. ik vond het een ideaal ding. het kan wel zijn dat de eerste maand dat je hem gebruikt dat hij je eisprong nog niet kan vinden omdat hij je cyclus nog moet leren kennen. ik ben toen ook zwanger geraakt door de persona toen en is jammer genoeg in een miskraam geeindigd.
    ik wens jullie in ieder geval veel succes met de persona.

ik wacht het nog even af en als ik dus niet zwanger ben ( heb ergens een topic staan bij zwanger) dan wil ik de persona weer gaan gebruiken.

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    jeetje meis, je bent wel al 6 dagen overtijd :D zalig :p
    Ik heb persona ook al vroeger gebruikt, maar wist dat dus niet meer dat er geen eitje te zien was in maand 1, nou, dan hoop ik dat ik hem helemaal niet meer te zien krijg :p hihi

12. Seth

Seth Niet meer actief

hi...
    Zie nu dit topic weer staan.....

Ben iig zwanger.... maar deze maand dus niet met behulp van persona....
    had een hele vroege eisprong...en persona had mn ei dus gemist....

MAAR... omdat ik zo laat in de maand moest testen... zag ik het tweede rechter streepje wel wat oplopen....
    en achteraf gezien dus.... door de reden van HCG... ipv lH

13. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd Seth!!!!

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wow, gefeliciteerd meis!!! geniet er maar volop van!!!

15. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    gefeliciteerd meid. geniet er van.

@nachtzon. ja ben wel 7 dagen overtijd en heb ook posi getest, maar voor me nod ben ik lichtelijk ongi geweest 2 dagen en daarna donkerbruin oud bloed. en die bloeding begon dus 9 dagen geleden. is nu wel weg hoor. maar ik teste dus 6 dagen na die eerste bloeding posi met een test van de kruitvat en een test van cb. dus ik wacht het nog even af. de vk op de site denkt dat ik nog wel zwanger ben.

en ja ik weet nog dat er in de eerste maand het kon zijn dat het eisymbool niet te zien was. bij mij had ik hem wel de eerste maand.

nou meiden ik duim voor jullie.

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    he meis, mijn stiefmama had 4 maanden lang tijdens haar zwangerschap gewoon haar ongi, dus zal het wel goed zijn met je!!! Ik duim voor je en hoop heeeel erg dat het goed zal uitkomen!!!

17. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    @Shadow Wann ga je weer testen dan?

Liefs...

18. nimian

nimian Lid

12 apr 2007
    54
    0
    0
    Was aan het rond snuffelen hier op het forum toen ik dit tropic tegen kwam.
    Ik kan jullie melden dat ik dankzij de Persona 2 jongens heb rond lopen.
    Mijn ex en ik zijn bijna een jaar bezig geweest om zwanger te raken, Persona aangeschaft en binnen 3 maanden was het raak.
    Bij de 2e is het net zo gegaan.
    Het was voor mij in die tijd een wondermiddel, en ben heel blij met het resultaat.
    Succes alemaal, laat jullie niet gek maken met allerlei testen, hou het bij 1 test methode.

Nimian

19. Seth

Seth Niet meer actief

ik had hem de eerste maand ook...
    dit maal (tweede maand niet....) sterker nog.. als ik NU persona als anti-conceptie had gebruikt was ik ook zwanger geworden,
    dit kindje is namelijk verwekt op een "groene" dag...!!!:$

Zou je niet eens naar je huisarts gaan ofzo??!!

20. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @tutsje: ik heb vanmorgen een test gedaan van kv en er staat nog maar een heel erg vaag plusje. dus ik denk dan het wel een vmk is.

ik heb me huisarts gebeld en die zei dat ook dat het waarschijnlijk een vmk was en hoefde niet langs te komen ofzo.
    dus we gaan gewoon maar verder.
    ik ga nu dus de persona nog niet gebruiken, want ben er nu wat te laat mee.

Deel Deze Pagina