ik had mn persona staafjes (met persona) op internet besteld..... https://www.mijnapotheek.nl/index.asp maar heb gelezen dat veel mensen ze ook bestellen via Persona - e-Condooms, de internet condoom drogist kan geld besparen als je meerdere doosjes koopt... wel natuurlijk letten op de verzendkosten.... Weet nu niet meer welke het voordeligste was... had het al uitgerekend, maar had ze niet meer nodig....
ik was dus vanmiddag bij 2 da's geweest en etos en 2 kruitvatten en de apotheek en ze hadden ze allemaal niet. ze konden wel besteld worden. ik dacht dan kijk ik even op internet om te bestellen en heb dus ook besteld bij mijnapotheek.nl en die andere site vond ik ook via google. ik heb ze dus bij mijnapotheek voor 9,69 euro. en heb 3 doosjes besteld, want ik moet de eerste cyclus de persona weer opnieuw instellen. dus eerste keer 2 doosjes en daarna 1 doosje. dus heb mooi voor 2 maanden persona besteld bij e-condooms kosten ze meer 12,21 euro. weet zo niet wat daarvan de verzendkosten zijn. dus meiden dan weet je waar je ze wel kunt krijgen hihi.
Seth, heb je nog staafjes? en als ja, zou je niet aub aub aub eens op eentje plassen en een fotootje plaatsen? zou graag eens zien of er iets anders is grtjs, cindy
als het goed is krijg ik ze morgen binnen de testen. en morgen moet ik dan ook beginnen, want mijn ongi kwam pas zondagavond. dus hoop dat het nog lukt.
Je kan ook wel beginnen met de persona als je bv 3 dagen ongi bent hoor, kijk maar in het boekje staat er wel ergens beschreven. Mijn Persona ligt weer even in de kast want mijn ei is al geweest, ik hoop dat ik hem in de kast mag laten liggen dat zou een goed teken zijn en als ik toch ongi wordt moet ik maar weer nieuwe testje kopen
op dag 6 moet ik beginnen met de eerste test. ik heb dus de persona in 2006 ook gebruikt en daarna niet meer dus de persona moet weer helemaal opnieuw ingesteld worden naar mijn cyclus. ben benieuwd of ik weer een ei zal zien. toen ik hem toen voor de eerste keer gebruikte zag ik ook gelijk een ei. ik zal voor je duimen meid. en hoop dat je hem in de kast kan laten liggen.
Hee Shadow hoe gaat het met de persona, heeft die je ei al aangegeven? Helaas was het voor mij dee ronde niet raak en moet ik maar weer nieuwe testje kopen en maar hopen dat het de volgende ronde raak mag zijn.
ik denk linker is controlelijn... maar weet het niet zeker :S Ik heb net dus een ovutest gedaan en die was dus KNALPOSITIEF :S begrijp er niets meer van :S
Dat is vreemd maar weer afwachten. Ik had 15-2 mijn NOD maar op vrijdag 12-2 in de namiddag had ik donker bloed en dat had ik tot zaterdag op de namiddag en daarna niks meer geen idee wat dat moet zijn geweest, jullie enig idee? Ben maar weer opnieuw begonnen met de cyclus
hallo, nou ben nog niet begonnen met de persona omdat mijn testen pas 4 dagen nadat ik moest beginnen met testen. dus iets te laat. maar goed heb ze nu in huis dus als ik deze maand ongi word dan ga ik echt beginnen met testen. de persona testen zijn hier in de buurt nergens te krijgen en bij de gewone apotheek kunnen ze ze wel bestellen.
persona heeft geen controle lijn.... de linkse meet oestrogeen... (of eigenlijk het afbraakproduct van oestrogeen in urine) Rechts meet LH.... en is dus je "eispronglijn"...
zou een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn.... als je twijfelt zou je even een zw. test kunnen doen......
Maar had je toen ook klachten want ik ben alleen moe mee klachten heb ik niet. Temperatuurde je toen ook? Zo ja, was je temp toen hoog of gewoon normaal?
Ik heb een vraagje, hoeveel dagen geeft persona het ei teken? want ik had gister het ei teken maar vanochtend weer....?!?!?