Woensdag heb ik getest en het was negatief! Het was mijn CD24! Vandaag in de ochtend (3dagen later) om 6 uur dacht ik; laat ik het maar proberen met een ovulatietest. Ik heb geen blaasontsteking maar moet wel vaak plassen in de nacht. Nou hij was VET positief! Testlijn is donkerder dan controlelijn! Ik had 23 & 24 oktober een positieve ovulatietest! Dat is mijn eisprong. Dat betekent dat ik nu op DOP 12 zit... Zou ik alsnog zwanger zijn denken jullie?
Zou volgens mij heel goed kunnen, zou gewoon nog even een zwangerschapstestje doen want het kan zijn dat je 3 dagen geleden nog niet genoeg HCG had. Ben benieuwd, duim voor je!
Ik vind dit zo spannend en moet tot 10 uur wachten... Verder be ik zo bang voor de teleurstelling... Na woensdag dacht ik echt dat ik niet zwanger kon zijn. Er heerste weer rust haha! Maar dat testje liegt er niet om... Het is ewoon positief en testlijn is paars. Dus er moet wel wat hormonen in mn urine zijn!
Maar als je 23/24ste je eisprong had heb je woensdag volgens mij echt te vroeg getest hoor. Bij mijn laatste zwangerschap testte ik 14 dagen na eisprong nog negatief maar 2 dagen later positief. Hoop het echt voor je!
Oh maar het kan ook zeker hoor!! Alleen misschien dit keer een late innesteling en daardoor woensdag nog negatief...? Laten we het hopen!!!