Zwanger worden met poliep?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mammadoe, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo,

heeft iemand van jullie misschien ervaring met poliepen op de baarmoederhals? Ik heb dit al langere tijd, 1 laten verwijderen, aangezien de gyn de tweede niet te pakken kreeg en hij wilde opereren, liet ik het maar zitten. Maar nu ik zwanger wil worden, vraag ik me af of ik er iets mee moet doen, of dat het niet uitmaakt. Wordt misschien onze kans kleiner, omdat 'de ingang' geblokkeerd wordt?:(

2. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Ik had een klein poliepje bij mijn 2e zwangerschap en ik was binnen anderhalve maand zwanger. :D
    De gynaecolge vertelde wel dat als het groter was geweest ze dit eest hadden moeten verwijderen dus ik weet niet hoe groot deze poliep is bij jou, want het kan inderdaad een innesteling belemmeren.
    Aangezien je zegt dat de gynaecoloog de poliep niet te pakken kreeg kan het maar zo zijn dat deze ook erg klein is
    Vraag het even na want als het verwijderd moet worden dan kan je dat beter zsm laten doen om te genieten van een eventuele zwangerschap.

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik heb zelf geen ervaring, maar weet wel dat er binnen het mmm- gedeelte van het forum meerdere meiden met poliepen zijn. Mocht je hier niet genoeg reacties krijgen, dan kun je je berichtje misschien daar plaatsen?
    Succes!

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hallo Mamadoe,
    IK heb vandaag te horen gekregen dat ik drie poliepen in mijn baarmoeder heb. 1 rond een cm en 2 van ongeveer een halve cm. Ik ben al 12 maanden bezig om zwanger te worden.
    Het is niet onmogelijk om zwanger te worden, maar de innesteling wordt wel bemoeilijkt hierdoor, het eitje kan geen goed plekje vinden. Verder is de kans op een miskraam ook groter.
    Ik word komende maand dus geopereerd, dan worden ze verwijderd, en mijn baarmoederwand schoongeschraapt. Daarna is mijn kans op een zwangerschap wel een stuk groter.
    Ik vind het best pittig maar ik heb het er graag voor over.

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja zeg! Wat een gedoe. Als je dat eerder had geweten...hè!?
    Bij jou zitten ze erin, bij mij allen op de baarmoedermond (als het goed is...) Ik wacht eerst wel even af.... Maar zal het in mijn achterhoofd houden. Jij veel succes!

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik had een poliep in de bm en mij is verteld dat het innestelen bemoeilijkt wordt en de kans op een mk ook groter.Ik weet niet hoe het zit met poliepen bij de baarmoedermond,maar kan me vaag herinneren dat dit ook niet erg gunstig was om zwanger te worden.Veel sterkte ermee.

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Heeft uiteindelijk geen invloed gehad! Was binnen een maand zwanger! :D

Deel Deze Pagina