Gisteravond ging ik om 22.00 naar bed, ik moest om 01.00 uur naar de wc, ik heb het opgevangen omdat ik de volgende ochtend wilde testen. Maar toen dacht ik...dan is het niet meer vers.Dus dat heb ik weg gedaan. Dus s'morgens die urine heb ik mee getest.6 uur later. Is dat nu de juiste geweest, of had het echt die 1e urine moeten zijn. De test was negatief.
Ochtenurine is de eerste urine die je plast na een nacht slapen. Je urine van 1 u vannacht was geen ochtendurine, want je ben om 22 u nog wezen plassen toen je ging slapen. Dus dit was nog maar drie uren oud en niet van een hele nacht. De urine die je voor de test gebruikt hebt, was dus wel ochtendurine. Ochtendurine is een naam voor de urine die je 's nachts verzameld hebt en 's ochtends het eerste uitplast. Het heeft niks met het tijdstip van plassen te maken. Je begint niet 's nachts om 12 u te tellen, omdat het een nieuwe dag is.
haha, sorry, maar ik moet even lachen om je vraag. Echt niet lullig bedoeld!! Helemaal met Jippie eens. Je hebt dus de juiste urine gebruikt. Jammer dat hij negatief was Hoop dat je snel een positieve test hebt!