temeratuur

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angeliquevugts, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angeliquevugts

    12 jul 2007
    82
    0
    0
    taxichauffeusse in den bosch
    heerewaarden
    hai meiden effe n vraagje moet misschiem morgen ongi worden maar wilde weten als je zwanger bent blijft je temp dan iets hoger dan anders of heb ik n koudje heb verder nergens last van ook geen ongi klachten weet iemand iets alvast bedankt groetjes angelique
     
  2. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    je temperatuur zou hoog moeten blijven ja bij een zwangerschap, als de temperatuur zakt krijg je wsch je regels, dus wie weet heb je geluk deze maand en is er een klein prutsje op komst!
    veel succes
     
  3. loona

    loona Lid

    18 dec 2006
    35
    0
    0
    den haag
    ja hoeveel graden hoger moet het zijn dan want ik tempratuur ook moet je boven je begin temp blijven of een bepaalde graden

    gr loona
     
  4. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    minimaal 0,3 graden hoger dan je basistemp.
     
  5. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    Ik geloof ook dat het zoiets is, 0,3 tot 0,5 graden hoger dan je basistemp, als hij weer zakt naar je basistemperatuur, zijn je regels op komst, bij mij was het zo deze maand en de dag dat mijn temperatuur gezakt was naar mijn basistemperatuur, kreeg ik 's avonds mijn regels.
     
  6. loona

    loona Lid

    18 dec 2006
    35
    0
    0
    den haag
    dus als ik nu 36.6 heb als begin temp dan moet ik nu 36.8 hebben of hoger snap ik dat goed of ligt dat anders in elkaar
     
  7. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    36.9.... enne het kan ook zijn dat je temp pas zakt op de dag dat je ongesteld moet worden!

    Bij mij zelf zakt ie altijd 2 dagen van tevoren....
     
  8. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    bij mij zakt ie soms weleens de 3e dag van mijn ongi. Is de ongi voorbij en dan zakt mijn temp eens een keer. erg frustrerend, want dan ben je zo hoopvol.
     
  9. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Nou vandaag me NOD en inderdaad nog geen :evil: :evil: te bekennen.
    Maar ik hou al een week ong. me temp. bij , want ik heb gelezen dat ie na je ei hoog is en dat blijft tot je ongie, nou hij is bij mij al heel de week 37 gr. vandaag zelfs 73.3 terwijl mijn temp normaal rond de 36.2 ligt. vaag :( Is dat niet een beetje teveel ? :( :confused:

    Zoals ik al zij, ik wacht maar af, meer kan ik niet doen.


    xxxx Bambi
     
  10. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Ik vind 73.3 idd een beetje erg veel! :confused:

    Ik zou maar gauw 112 gaan bellen als ik jou was!
     
  11. Esthertje80

    Esthertje80 Fanatiek lid

    13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    73.3, my god... dat lijkt me echt niet goed hoor
     
  12. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    oeps :)
    Ik bedoel natuurlijk 37.3
     
  13. loona

    loona Lid

    18 dec 2006
    35
    0
    0
    den haag
    ja mijn temp begint meestal met 36,5 of 36,6 en dan heb ik soms ook dat ik 1 of 2 dagen op 37,3of4 blijf zitten maar een week ja ik zou het niet weten want je begint behoorlijk laag met je temp dus ik zou anders een test doen of het na laten kijken bij de huisarts
     
  14. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Jah snapte het al.... Maar klonk zo grappig, met daaronder...vinden jullie dat niet een beetje erg veel ;)
     
  15. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Ow en bambi.... heb je al getest? want 37.3 is wel erg hoog... weet je wanneer je je eisprong heb gehad?
     
  16. loona

    loona Lid

    18 dec 2006
    35
    0
    0
    den haag
    ja ik heb bij temp kaartjes zitten kijken en heel veel beginnen onder de 36,0 graden ik zit daar altijd boven maar het verschilt per vrouw zei mijn arts dus ik vind het niet zo raar ze moet gewoon ff een test doen lijkt mij de beste oplossing dan kan je altijd nog verder kijken als dat het niet is
     
  17. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    :) :) erg grappig, en vooral het berichtje eronder inderdaad :) :)
    maar als dat 37.7 is, klinkt erg goed bambi! Zou gelijk een testje wagen! :D
     
  18. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Ik heb geen ei gevoeld, maar miss wel een ovulatie bloeding gehad rond dag 16 van cyclus, miss wat dat me ei ?

    Heb al getest. 3x :) Negatief helaas. Wacht wel tot zaterdag ofzo, als de :evil: :evil: er nog niet zijn, dan weet ik zekers dat ik overtijd ben. Weet het anders ook niet.

    gr. Bambi
     
  19. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Je hebt niet je hele cyclus getempt dus? Hmm dan is het moeilijk te zeggen. Dag 16 miss ei gehad. Op welke dag zit je nu?
     
  20. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    vandaag dag 28. heb nog geen duidelijk beeld van cyclus 1e ronde pas, :) , maar we zullen zien he.
     

Deel Deze Pagina