Kan ik gyn contacten,ivm 2e zwangerschapswens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marielle82, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Hoi zwangerwordende dames,

Het onderwerp geeft het eigenlijk al weer.

Wij willen dolgraag een 2e,alleen mijn eisprong is zo onregelmatig.
    Bij de 1e liepen we alwel naar de gyn,maar onze dochter kwam geheel onverwachts. Zonder dat een gyn iets gedaan had. Was echt een wonder. Nu vroeg ik me af,of ik deze gyn weer kan bellen,of zij me helpen kan mijn eisprong op te sporen,net als toen.
    Er is toen niets gevonden. Ik stond op de wachtlijst voor een kijkoperatie (weet even niet hoe het heet),maar plots was ik zwanger. Die kijkoperatie was gepland,omdat ze wilde kijken,wat er nou eigenlijk aan de hand was. Maar ja,lijkt mij,als ik een kind gekregen heb,dat alles functioneert,alleen wat trager waarschijnlijk.

Onze dochter is nu 1,5jaar.

Ik zou vandaag graag een afspraak willen maken.
    Ik gebruikte trouwens geen medicatie voor de zwangerschap van onze dochter.Zou ik deze nu wel kunnen krijgen dan?

Liefs Marielle

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Je kunt altijd even bellen (zou ik zeker doen) en als ze dan vragen hoelang je nu bezig bent voor een tweede zou ik niet zeggen dat je net gestart bent.
    Ik verwacht dat ze dan eerst onderzoeken doen en daarna bepalen of je eventueel baad zou hebben bij medicijnen.
    Succes met zwanger worden!

3. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Een 2e was al heel snel welkom. Heb nooit een pil geslikt.
    Heb 9 maanden bv gegeven,daarna had ik zoiets van,nou van mij mag het wel weer.
    Ben nu 6 jan voor laatste x ongi geweest.Ik slik wel Etos Zwanger worden....het ging vorig jaar wel even goed,maar nu is het helaas alweer een tijd geleden.

Bedankt voor je antwoord.

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Uiteraard. Ik loop ook bij de gyn om dezelfde redenen.

5. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Je zal langs de huisarts moeten om bij de gyn te komen, en toch wordt er dan wel gezegd dat je het eerst zelf moet proberen. Het is dus wel mogelijk om zwanger te raken voor je zelfs zonder medische molen.(je hebt immers geen medicatie/operatie/ivf of iui gehad)
    En hoe is je menstruatie nu?

6. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Ik had een eigen gyn,dus neem ik aan dat ik ook gelijk een afspraak kan maken met het afspr.bureau.
    Ik menstrueer heel weinig,zoals boven beschreven.
    Laatste keer 6 januari. Ben het nog maar 3 x geweest na bevalling van mijn dochter,die nu 1,5 jaar is. Als we er dan 9 maanden aftrekken,ivm bv.Is het erg weinig.

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Er zijn ook zat verdrietige verhalen van mensen die voor een 2e wel aan IVF/IUI etc moesten, dus zeker als je onregelmatig menstureert of lange cyclussen hebt (zoals ik) zou ik gewoon een afspraak maken.

Deel Deze Pagina