's nachts opstaan

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door pline, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Dag Dames,

Ik zit nu op dag 7DPO. Sinds Dag 2-3DPO moet ik 's nachts opstaan om te plassen, iets wat voor de eisprong nooit gebeurde.
    Raden jullie me aan om dan te temperaturen of toch op het normale tijdstip 's morgens (tussen 6u30 en 7u30 wat mij betreft)?

Zou dit een hogere temperatuur kunnen geven (had deze morgen 36.8 om 7u, maar ben er om 4 uur wel een minuutje uitgeweest om te plassen).

Bedankt voor jullie tips!

Bijgevoegde bestanden:

• temp.jpg
      temp.jpg
      Bestandsgrootte:
      60,2 KB
      Weergaven:
      48
  2. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon in de ochtend tempen hoor, dat minuutje plassen maakt volgens mij niks uit.

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.259
    1.165
    113
    Blijven temperaturen op je gewone tijdstip, hoor. Ik moest altijd plassen in de vroege ochtend, soms een half uurtje voor mijn 'vroegste' temptijd en dan was ik 's nachts ook een keertje (en soms wel meer) eruit geweest ivm de kinderen. Ik zorgde er altijd voor dat ik in ieder geval weer 20 min plat in bed lag, hartslag weer rustiger etc voordat ik ging temperaturen.

En toch prima temp-uitslagen gehad, waarmee ei (en ook zwangerschap ;)) goed vast te stellen was...

Succes!

4. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Ok, bedankt om te reageren.
    Ik ga er dan van uit dat mijn temperatuur effectief 36.8 was vanmorgen, zo'n 0.6 graden hoger dan voor de eisprong.

En hoe lang voor de menstruatie zou die terug zakken als er geen bevruchting is geweest? (Sorry voor de vele vragen, het is de eerste maand dat ik dit bijhoud)

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Dat is per vrouw en zelfs per cyclus verschillend.

Bij de een zakt ie eerst en wordt daarna ongi en de ander wordt eerst ongi en zakt daarna de temp pas. Dus lekker door blijven tempen, dan leer je je lijf vanzelf beter kennen :)

Deel Deze Pagina