Op 2 dpo nog geen tempstijging

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Susannelilian, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik zit vandaag op 2 dpo en vanmorgen had ik nog steeds geen tempstijging... Ik weet dat ik dinsdagochtend vroeg mn eisprong gehad heb want ik had de dag ervoor 2 positieve ovulatietesten, dinsdagochtend had ik een dip in mn temp en ik had dinsdagochtend een heel dikke klodder slijm bij het naar de wc gaan... Ook was mn ei van rond de 2 cm ineens weg dinsdagochtend ineens weg, dus het kan niet anders dan dat ie gesprongen is lijkt me... Maar ik heb dus nog steeds geen tempstijging gehad en heb het nog steeds koud!

Herkent iemand dit en wat betekende het bij jou?

Groetjes Susanne

2. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Mn temp is eindelijk aan het stijgen op 3 dpo! Dinsdag 36.31, woensdag 36.60,gister was onbetrouwbaar, maar naar mijn idee te laag (36.99 na er al uit geweest te zijn, na toiletbezoek en had ook al gekletst met mn vriend) en vandaag 36.84.

Voor mijn ei is mijn temperatuur altijd rond de 36.50...

Denk dat ik straks toch nog even het ziekenhuis bel vanwege de late stijging, zou het zonde vinden om een cryo te verspillen.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb geen ervaring met cryo, maar het zou inderdaad zonde zijn om een kans te verspillen.
    Wel goed dat je temp nu begint te stijgen dan.

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hopelijk is het geen slecht teken dat de stijging pas vandaag doorgezet heeft...

5. Samantha80

6 dec 2009
    80
    0
    0
    Vruchtbaarheidscoach
    Brabant
    Nee hoor ligt namelijk aan het moment dat je ei springt.
    Als dit in de nacht is dan is de eisprong en het tempmoment te kort op elkaar en zie je de stijging pas de dag erop.

Jij zal je eitje in de vroege ochtend hebben gehad van de laagste temp

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Mn eisprong was dinsdagochtend vroeg en dus had mn temperatuur woensdagochtend al moeten stijgen, maar dat deed ie pas vanmorgen... En nog is ie niet echt super hoog.

7. Samantha80

6 dec 2009
    80
    0
    0
    Vruchtbaarheidscoach
    Brabant
    Hmm ja als je eitje dinsdagchtend was dan zou je dat woe wel moeten zien ja. Temps zeggen dus eitje dinsdag op woensdag?

Aja die ene dag verschil maakt dan ook niet zo uit he met noddag.

Veel succes en duimen voor een bevrucht eitje :D

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dinsdagochten was mn ei al weg op de echo, dus hij moet wel dinsdag gesprongen zijn... Het gaat ook niet om de nod, maar heb morgen de terugplaatsing en wil eigenlijk weten of die nog wel zin heeft als mn temp vanmorgen pas hoog was...

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik heb toch nog even het ziekenhuis gebeld en de gyn daar zei dat de echo bepalend is en dat ik het tempen gewoon even moet laten voor wat het is. Morgen is als het goed is de terugplaatsing en dan maken ze voor die tijd nog een echo en dan kijken ze ook naar het bms. Hopelijk is het allemaal goed en dan kan ik ook weer op de wachtbank!

10. Samantha80

6 dec 2009
    80
    0
    0
    Vruchtbaarheidscoach
    Brabant
    Super :D

Gaat idd meer om de dikte van het slijmvlies om in te nestelen.

Veel succes morgen :d

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hoop dat alles goed komt, ben er na 4 jaar en een miskraam zo ontzettend aan toe! Dankje trouwens voor je lieve berichtje!

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    De terugplaatsing is goed gegaan, alles zag er goed uit van binnen en nu dus weer op de wachtbank. Vind het alleen zo moeilijk om vertrouwen te houden na zoveel mislukte pogingen, ben zo bang om weer teleurgesteld te worden...

13. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

ik duim met je mee!!!

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dankje!

Deel Deze Pagina