Ik ben heel erg nieuwsgierig hoe lang het bij jullie duurde voordat je cyclus normaal was? Ben zelf zaterdag gestopt met de pil en ben maandag pil-ongesteld geworden. Ik verwacht dat dat over een paar dagen weer afgelopen is en hoop over 28 tot 30 dagen echt ongesteld te zijn dus over een weekje of 2 de eisprong te hebben Ik ben benieuwd of dat bij andere vrouwen snel normaal was want zie vaak op internet dat dat soms een half jaar kan duren? Dan weet je ook nooit echt wanneer je eisprong is tenzij je dat echt voelt natuurlijk. Ik wil het eventjes aan de natuur overlaten dus niet direct ovulatietesten gaan doen maar gewoon regelmatig gemeenschap met mijn vriend gaan hebben.
Het lijkt er op dat het bij mij vrijwel direct 'normaal' is geworden. Hopelijk blijft dat zo . Bij veel meiden schommelt het echter behoorlijk in de eerste maanden, dus ik ben eerder de uitzondering dan de regel denk ik.
Hoii, Toen wij voor onze eerste gingen, heb ik ongeveer 8 jaar de pil geslikt.. en ben ik in de 10de maand zwanger geraakt.. tot de 8ste ronde was ik erg onregelmatig.. negende ronde 30 en ronde dat ik zwanger raakte ook zoiets.. toen ik zwanger raakte ook voor het eerst echt me ei gevoeld.. dus of ik daarvoor ook een ei gehad heb weet ik niet.. En nu na de bevalling heb ik 5 maanden de pil geslikt en was de eerste ronde meteen 28 dagen en heb ik me ei ook duidelijk gevoeld.. Dus ik weet niet of het invloed heeft op je cyclus als je langer de pil geslikt hebt maar dat was bij mij blijkbaar wel het geval.. liefs x
Ik heb, na 12 jaar aan de pil te zijn geweest, 40 dagen moeten wachten op mijn eerste menstruatie (die tijd deden wij het met condoom). Daarna veel seks gehad, om de dag/elke dag, en meteen raak. Ik dacht dat ik nog lang niet zwanger zou raken, omdat voor de pil heel erg onregelmatig was en daarna ook weer lang moest wachten. Lang aan de pil zijn en een lange cyclus hoeft dus niet negatief te zijn of je in de weg te zitten om snel zwanger te worden Iedereen is verschillend.
Nee zeg ook niet dat het bij iedereen het geval is haha.. maar bij mij was dat wel zo.. Zo lekker hoor in de tweede ronde zwanger! gefeliciteerd! geniet ervan
Dat is dan toch wel wisselend, ik ben echt benieuwd hoe het bij mij zal verlopen want hoop toch stiekem wel dat we snel zwanger mogen raken.
Ik ben in februari gestopt met de pil, na de ontrekkingsbloeding een cyclus van 25 dagen en nu 5 à 6 dagen overtijd met 2 dagen na de nod een negatieve test. Op advies van de huisarts vrijdag weer testen...
ik ben iets meer dan 9 jaar aan de pil geweest en 1 november gestopt. Daarna een ronde van 41 dagen en de 2e was 66 dagen. Ik zit nu in ronde 3, inmiddels op dag 49 en nog geen menstruatie te bekennen... voordat ik aan de pil was kon ik ook onregelmatig ongesteld zijn (Ik weet het niet zo goed meer). Geen idee of mijn onregelmatige en lange cyclus aan de pil ligt, maar frustrerend is het wel. Ik tempretuur niet en doe ook geen ovu-testen: wilde ook de natuur gewoon zn gang laten gaan en het maar afwachten, maar dat afwchten wordt ondertussen wel een beetje vervelend, dus als ik weer ongesteld ga worden ga ik daarna wel temperaturen denk ik. En even bij de ha langs. Ik hoop voor je dat je snel een regelmatige cyclus hebt of nog beter: snel zwanger bent! En veel plezier
Zie mijn handtekening voor mijn cyclus na 16 jaar pil... ruim een half jaar onderweg, en in ronde 3 momenteel...
Jeetje dat is wel heel erg vervelend, ik wacht het zelf gewoon af maar merk ik na een jaar dat de cyclus onregelmatig blijft en we nog niet zwanger zijn ga ik toch eens langs de huisarts, voor nu doe ik het netjes afwachten
Kan me goed voorstellen dat dat frustrerend is, ik hoop dat jij ook snel een regelmatige cyclus gaat krijgen zodat je zonder temperaturen en alles snel zwanger mag raken!
Eerste keer na vier jaar de pil te hebben geslikt na +- 30 dagen (lang geleden) Tweede keer na anderhalf jaar de pil te hebben geslikt na 30 dagen. Dit komt overeen met mijn natuurlijke cyclus (30-32)
Bij mij was hij stipt 28 dagen nadat ik ben gestopt. Dat is ook zo regelmatig gebleven. Maar ik had toen nog geen kinderwens, was vooral nieuwsgierig naar mijn lichaam.
hier ook direct na het stoppen van de pil een normale cyclus. Ik heb ruim 10 jaar de pil geslikt en sinds Januari gestopt. Na 28 dagen ongesteld en mijn cyclus is nog steeds netjes 28 dagen
Dan maar duimen dat het bij mij ook direct regelmatig is, dat was voor ik de pil slikte ook maar dat is al zo lang geleden (vanaf mijn 16de), dus we zullen het moeten afwachten, ieder lichaam is anders
Hier de eerste ronde 33 dagen en zit nu in de 2de ronde op dag 20. Heb nog geen eisprong gevonden. (sinds 1 april aan het testen) Dus deze ronde waarschijnlijk weer een cyclus van 33 dagen of langer. Ben vanaf mijn 14 tot mn 22e aan de pil gweest. Toen 4.5 jaar de Mirena spiraal en daarna weer een jaartje pil.
Ik heb ook van mijn 16de tot mijn 20ste de pil geslikt, daarna 3 jaar Mirena en daarna weer direct de pil tot nu (mijn 31ste) dus vind het wel heel erg spannend, een cyclus van 33 dagen gaat ook nog wel, niet extreem lang.