zkt lotgenoten: Zwanger na IUI en wanneer opnieuw spontaan zwanger!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HopeSept12, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    hallo,

Na 2,5 jaar, waarvan 7 IUI's (2xMK) zijn we uiteindelijk mama en papa geworden van een prachtige zoon!
    Hij is bijna 3 maand oud, wat gaat de tijd snel! :)

Na overleg met onze gyn hebben wij besloten om de 'natuur' zijn gang te laten gaan. Ik kan spontaan zwanger worden, maar de 'slaagkansen' zijn erg laag aangezien ik niet iedere maand een eisprong heb!

Nu zoek ik lotgenoten die na een vruchtbaarheidsbehandeling dan toch spontaan zwanger zijn geworden en natuurlijk, hoelang heeft het geduurd!??

liefs,

2. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    niemand???

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik denk dat dit helaas niet zo heel erg veel voorkomt en dat de meeste meiden bij wie dit wel voorkomt misschien niet meer zo vaak bij de mmm kijken.
    Ik ben in zoverre een lotgenoot, dat mijn dochter ook door iui is ontstaan en dat wij gelijk na de bevalling ook dachten "we laten de natuur zijn gang gaan". Drie weken na de bevalling werd ik ongesteld en die cyclus zijn we er gelijk weer vol voor gegaan. Na een dik jaar en 14 pogingen echter toch maar weer met hangende pootjes de mmm in gegaan. Kennelijk is de gang van de natuur bij ons dat we écht niet zwanger worden, hoewel er geen duidelijke oorzaak gevonden is. Uiteindelijk weer aan de iui en nu wel zwanger van nr. 2.

Ik hoop dat jou ene nieuwe gang naar de mmm bespaard blijft en je maar snel zwanger mag worden!!

4. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Hier een zoon van iui nr3, toen hij 10mnd was de natuur laten gaan en 2 maanden later spontaan zwanger, helaas vmk, maand erna weer spontaan zwanger maar een mk met 9wkn, sinds die tijd niet meer zwanger geweest en we gaan nu naar ivf na 6 mislukte iui's.

Dus het kan wel! Succes!

5. Nic 1

Nic 1 Actief lid

14 jun 2013
    179
    0
    0
    Bezig met zwanger raken en teleurstellingen verwer
    Het uiterste zuiden
    Hope, hier wel! Uit 3e icsi is in 2008 mijn tweeling geboren, in 2010 weer 2 icsi pogingen, 2e poging afgebroken omdat ik geen eitjed meer aanmaakte.
    In 2013 spontaan zwanger, mk 16 wkn. Twee maanden later weer spontaan zwanger, mk 5 wkn. Nu weer bezig met ivf.
    Niet erg positief dus.
    Ik dacht dat wanneer je eenmaal in de mmm zat, dat je voor een 2 e niet meer zelf hoeft te proberen, dat je meteen terug de mmm in mag.

6. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    #6 Mikkydj, 28 feb 2014
    Laatst bewerkt: 28 feb 2014
    Hoi,

Ik ben zwanger geworden bij mijn 7de iui poging, mijn dochter is nu twee.
    Sinds een half jaar zijn we aan het proberen voor een brusje zonder ziekenhuis
    Tegen alle verwachting in zwanger afgelopen juni. Helaas werd dit een missed abortion. In januari weer zwanger maar helaas weer een miskraam.
    Maar... Ik kan dus ineens wel zwanger worden :D
    Ik ben na de miskraam bij de gyn en huisarts geweest en als ik nu weer zwanger wordt dan mag ik gelijk bellen en krijg ik utrogestan ter ondersteuning. Hopelijk blijft het dan wel plakken!

Groetjes Mik

7. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    dank je wel voor jullie reacties.

Ik schrik er wel van dat er zoveel een MK krijgen,... heeft dit dan toch te maken met de verminderde vruchtbaarheid??

8. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hier ook geen positief verhaal......Na 5 iui's een dochter gekregen in 2010 en uiteindelijk vorig jaar weer begonnen met iui......ook geen maandelijkse eisprong.....en uit eindelijk heb ik net mijn eerste icsi achter de rug en zit in de wacht weten.

Succes meid hoop voor jullie dat jullie 1 van de succes verhalen worden maar misschien dat je deze vraag misschien beter kan stellen bij onderwerp zwanger. Daar heb je meer kans op positieve verhalen

9. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    waarschijnlijk staat dit hier idd wel verkeerd!

@Beheer --> kunnen jullie dit onderwerp verplaatsen naar 'zwanger worden'!?

mvg,

10. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik ben zo brutaal geweest om even voor je op het uitroeptekentje te klikken. Anders bestaat de kans dat dit bericht over het hoofd wordt gezien door Beheer, omdat ze niet alles kunnen lezen. :)

11. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    dankjewel!

zijn hier wat meer lotgenoten???

12. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier helaas niet spontaan zwanger geworden na het medische traject.

Deel Deze Pagina