Morgen NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JS81, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JS81

JS81 Lid

22 feb 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed. Ik ga me ook maar eens wagen aan een berichtje op dit forum want.... Mijn ventje en ik zijn nu bij zogezegde "Ronde 1"... Zucht... En JAAA HOOOORRR je veranderd echt van een rustig nuchter mens in een soort hysterische geobsedeerde gek 😄😉,

Ik word nu elke ochtend wakker en denk hopppaaaa temperaturen maar! Doe aan allerlei appjes om mn cyclus zogezegd van a tot z te monitoren, elk krampje heeft inene zeer heftige betekenis enzo.....

Nee hoor zonder gein; we vinden t allebei ontzettend leuk en spannend en nu zi ik hier en denk ik; poeh... Morgen is dan, als t goed is, mijn NOD... Vorige week zaterdag had ik een testje gedaan zovan; gewoon eens even kijken, die was negatief.. Ik denk dat ik echt veeeeelste vroeg was met testen, en wacht nu deze week nog af, als er dan nog steeds niets gebeurd, ga ik weer testen..!!! Jongens duim voor me! Wie weet breekt de rooie hel straks wel gewoon los, alleen.. Ik heb zelf toch altijd wel een aanloop van een dag of drie ehh... Bruine prutjes (pardon voor mn taalgebruik) maar tot op heden nog niks... Nu hoop ik dus keihard dat ik morgen op mag staan met (nog steeds) dezelfde temperatuur, en status; niet ongi!!

Hoop hoop hoop...

2. Sunshine86

Sunshine86 Niet meer actief

Welkom op dit Forum!

Haha zoooo herkenbaar wat je schrijft!
    Ik had me nog zo voorgenomen om NIET geobsedeerd te raken.
    Maar idd elke ochtend temperaturen, en bij elk mogelijk symptoom denk ik; zou het? :D
    Mijn NOD was gisteren, heb toen ook getest maar negatief.
    Maar nog niet ongesteld.
    Spannend he?!
    Ik denk er zo'n beetje elke minuut van de dag aan haha.
    En durf haast niet naar de wc :p
    Heb jij dat ook?

3. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Bij mij was het in de eerste ronde ook raak voor de eerste. Toen heb ik ook een week voor NOD getest en deze was negatief;) een week later op mijn NOD was de CB positief;) Ik zal voor je duimen!

4. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Whuahahah zo herkenbaar hier.

Ook in de 1e ronde.
    Was allang blij dat we na jaren alleen al konden beginnen aan onze kinderwens.
    Maar toch hopen we stiekem dat het gelijk raak zal zijn:)

Kan bijna nergens anders meer aan denken, zo irritant!!;)

5. JS81

JS81 Lid

22 feb 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow hihihi geweldig! Ja inderdaad, toiletbezoekjes zijn zelfs al Big happenings!

En zucht... Weliswaar nu richting mijn zeer vroege dienst, maar desalniettemin; nog steeds geen rooie hel hiero! 😉 en ik durf zooooooo niet te juichen, en wacht dan ook braaf tot aan het weekend voordat ik voor de tweede test ga..!

Heb ik toch even een rare vraag hoor; wat me bijvoorbeeld op is gevallen (en nogmaals pardon hoor, kan t niet anders uitleggen) is dat sinds deze hele week, als ik met mijn vinger check (onder de douche doe ik dan hoor) dan voel ik heel laag een bolling bij mijn uitgang.. Is dat dan nu de baarmoeder die gesloten en laag ligt?? Het voelt wel afsof de uitgang bij mn onderkantje zegmaar verspert wordt door deze bolling (bolling voelt glad en hard-achtig aan)...

6. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Dat klinkt als je baarmoedermond idd.. spannend meid, ik duim voor je! Eerste ronde raak zou mooi zijn! Heb je de pil gebruikt hier voor?

7. JS81

JS81 Lid

22 feb 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ik had een koperspiraaltje zonder hormonen (jaar of 7 geleden gestopt met pil omdat ik niet goed teen de hormonen kon..)

Maar hmmm, okee... Zou het kunnen wijzen op een eventuele zwangerschap denk je? Ooowwww mensen ik vind t nu wel echt spannend worden hahahaha!!

8. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Vandaag is toch je NOD?? Ik zou zeggen ga testen dan weet je het! Hoef je niet langer is spanning te zitten.

Succes!

9. scrat

scrat Niet meer actief

Ben ook benieuwd!

10. JS81

JS81 Lid

22 feb 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja je hebt gelijk hoor, dit is natuurlijk grijpen in t luchtledige hahah! Mn NOD is een beetje een gokje geweest hoor (stom maar niet genoteerd wanneer PRECIES mn eerste menstruatie-dag was, maar werenschap uit een op 20 januari verstuurd berichtje naar iemand van waaruit ik wist dat ik daar ongeveer ongie werd... Uhuh, weird science)

Maargoed, vannacht weer om 4u op voor mn werk dus ik wacht toch nog ff tot de rustige zaterdag-ochtend, dan kan ik er even de tijd voor nemen..!!!

11. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Als je op 20 januari ongesteld werd, is je nod op 18 februari geweest.

12. JS81

JS81 Lid

22 feb 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou lieve mensen,

Vanochtend negatief getest en daarvoor een duidelijke temperatuurdaling gezien, dus ik denkkkkk.... Helaas pindakaas maar door naar ronde 2...

13. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Nieuwe ronde nieuwe kansen!

14. JS81

JS81 Lid

22 feb 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zo is dat hoor!
    Neemt niet weg dat er hier tot op heden nog steeds niks veranderd is, en ik dus nu inmiddels 3 dgn overtijd ben..!! Maargoed, ik wacht nu toch echt even met testen en laat t allemaal maar eventjes "aan de natuur" over... Het blijft nog eventjes spannend dus..!

15. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Spannend he!

16. Harrinda

Harrinda Niet meer actief

Succes JS81, en al de anderen die een poging wagen. Wel teleurstellend als je niet zwanger bent, al is het nog 'maar' ronde 1. Ik weet dat die gevoelens gewoon komen. Hopen dat je niet te lang moet wachten. Zelf heb ik trouwens wel altijd zo een duurdere test gehaald waar echt zwanger of niet zwanger op stond, dat turen was niet echt iets voor mij. Alleen is het met die tests niet handig om heel vaak te testen. :)
    Ik geniet nu van ons complete gezin. Nu merk ik pas hoe een inpact het zwanger willen worden op je leven heeft. Je houdt toch op allerlei gebieden rekening met mogelijke zwangerschap..

17. JS81

JS81 Lid

22 feb 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee nu echt de bevestiging; helaas helaas is mn menstruatie letterlijk losgebarsten... 😞 dus nu echt Hopla door naar ronde 2!

18. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Jammer:( Nu heb je wel duidelijkheid. En recht op troostvoer!!!

Deel Deze Pagina