Hallo allemaal Ik heb 2 keizersnedes gehad, de eerste spoed en de tweede gepland, en nu gaan wij voor een derde kindje! Erg spannend! Nu vraag ik mijzelf af of er vrouwen zijn in dezelfde situatie maar al zwanger zijn of geweest na 2 keizersnedes? Hoelang duurde het voor jij zwanger was na 2 keizersnedes?
zelf geen keizersnedes gehad. Maar een vriendin heeft bij de eerste een spoedkeizersnede gehad waarna het bij de tweede relatief lang heeft geduurd (ca. 11 maanden, de eerste zwangerschappen waren direct raak al zegt dat niet alles), kwam mogelijk door verklevingen na de ks was je van je tweede kindje snel zwanger? veel succes!
Oooo gelukkig... Wij beginnen nu voor een 2e en onze 1e was een geplande ks.... schrok er een beetje van
Hoi! Ik zit nog niet zo lang op dit forum.. ik ben nu 18 weken zwanger van de derde en krijg ook mn derde keizersnede. Dan is mn jongste 2 jaar en was elke keer ook snel zwanger hoor. Zowel van de tweede als van deze. Heb dus twee kindjes en beide met keizersnede geboren en zal dus nooit meer natuurlijk mogen bevallen.
Bij mij was mijn 1e ook een spoed ks... 2e geplande ks en wij zitten nu ook in de eerste ronde voor een derde kindje. Bij mijn 1e was ik er heel erg mee bezig.. Bij de 2e ook wel maar nu eigenlijk helemaal niet. Zie wel wanneer het komt. Hou alleen nu wel ovutesten bij omdat ik wil weten wanner mijn ei ongeveer is aangezienmik die nooit voel maar verder niet.. Bn ook heel benieuwd hoe snel ik dit keer zwanger ben Mijn oudste word oktober 5, jongste november 2 en dan hopelijk volgend jaar met zwangerchap erbij nr 3