Zwanger worden: mijn tips tijdens je vruchtbare periode

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bebe11, 11 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Een dubbele dosis foliumzuur en weinig vlees is funest voor je b12 gehalte.
     
  2. Arwen86

    Arwen86 Actief lid

    29 nov 2016
    304
    206
    43
    Vrouw
    Een beetje gezond proberen te leven zou ik, als ik niet zwanger probeerde te worden, ook doen. Dit is gewoon een extra stimulans ;)

    Sinds we gingen proberen heb ik voornamelijk de koffie geminderd en de alcohol laten staan.

    Granaatappelsap ben ik overigens mee gestopt want ik vind het niet lekker.

    En ik heb op 31 mei intake bij de fertiliteitspoli, inderdaad om te kijken of er iets anders meespeelt.
     
  3. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ik bedoelde dat het niet een garantie gezien je zegt van ja maar ik ben nog niet zwanger. Ik had bijv alle dingen kunnen doen die ik wou, maar de kans dat wij zonder icsi zwanger zouden raken was slechts 2%. Je moet het meer zien als een hulpmiddel.

    Toen ik maar niet zwanger werd ben ik oon allerlei dingen gaan proberen. En bepaalde dingen vinden mensen ook te ver gaan. En dat boeit mij dus echt niet, ik voelde me dr goed bij.

    Een gezonde levensstijl is sowieso belangrijk natuurlijk!


    Hopelijk vinden ze iets. Hoe lullig dat ook klinkt. Maar met lege handen naar huis gestuurd worden lijkt me 1000 keer erger. Succes! En als je vragen hebt hoor ik het wel :D
     
  4. Arwen86

    Arwen86 Actief lid

    29 nov 2016
    304
    206
    43
    Vrouw
    Ik bedoelde het eigenlijk ook meer sarcastisch dan serieus. ;)

    Op dit moment heb ik liever dat ze niets vinden en we nog een paar maandjes moeten proberen. Volgens manlief ben ik er 'teveel mee bezig' waardoor t niet lukt. We zien wel waar t schip strand...
     
  5. michelle26

    michelle26 Actief lid

    31 aug 2016
    158
    2
    18
    Vreselijk als iemand zegt dat je er teveel mee bezig bent. Zou het echt daarom niet lukken vraag ik me altijd af.
     

Deel Deze Pagina