Je kunt het hebben, lekker ding! Twee nachtjes, was het maar waar! De 28e pas, dus nog 23 nachtjes helaas 😔
Belony; dat zijn toch nog wel veel nachtjes....hoop dat je de tijd goed gevuld krijgt. Mijn cyclus is sinds de miskraam (zie handtekening) onregelmatig. Behalve de laatste 3 maanden was hij telkens regelmatig en kort. De ovulatietest was dan positief op dag 13. Mijn luteale fase is maar 10-11 dagen. Net genoeg, toch? Dus nog even doortesten de komende dagen.
Hoi meiden, Hoe is het met jullie? Ik ben gister bij de gynaecoloog geweest.. Alle uitslagen van de onderzoeken zijn geweest.. Ik heb een goede eisprong, voldoende eitjes en een normaal werkende schildklier.. Mijn man zit aan de onderkant vh aantal goed bewegende zaadcellen (9 miljoen), maar omdat we al 2 keer zwanger zijn geweest maakt hij zich daar geen zorgen om.. Ergens ben ik wel opgelucht dat alles goed is.. En nu maar gewoon blijven hopen dat we binnen niet al te lange tijd zwanger zijn. Volgens de gynaecoloog behoren we tot de groep die prima zelf zwanger kan worden. Mochten we over een half jaar nog niet zwanger zijn, mogen we weer contact opnemen om verder te kijken.. Ooh ja, gister trouwens ongesteld geworden.. volgende ronde, nod is 1 september!
Hallo dames, Omdat ik jullie niet wil 'lastig vallen' met mijn angsten rondom mijn nieuwe zwangerschap heb ik besloten niet meer mee te schrijven in dit topic. Het is tenslotte zwanger worden na een miskraam en niet zwanger zijn na een miskraam. Ik weet zelf hoe ontzettend pijnlijk het kan zijn om daarover te moeten lezen/horen als het bij jezelf niet lukt. Vandaag (of morgen, ik weet het niet zeker) was eigenlijk mijn nod. Ik had een vroege test gedaan woensdag en die gaf meteen al een duidelijke streep. Ik probeer er nu dus op te vertrouwen dat het dit keer wel goed blijft gaan. Ik hoop dat het voor jullie allemaal ook snel raak mag zijn. Ik begrijp zo hoe jullie je voelen en blijf voor jullie duimen! Bedankt voor de lieve berichtjes in de korte tijd dat ik heb meegeschreven.
Hè VC80 als allereerste gefeliciteerd! Super! Ik persoonlijk zou het niet erg vinden om nog wat van je te horen maar kan natuurlijk niet voor iedereen spreken. En wat een prachtige positieve houding heb je! Succes meid en probeer te genieten! Hier nog niet ongesteld maar wel erg pijn in mijn buik en borsten dus verwacht dat het nog wel gewoon komt. .. ben wel eens vaker wat "later"
Anneke; Fijn dat alle uitslagen goed zijn! Nu duimen dat het binnen een half jaar gaat lukken. Had je nu ook mogen beginnen met iui of was er geen keuze? Jilli; en menstruatie doorgezet? VC80: ook ik vind het niet erg als je hier blijft mee schrijven, maar dat is je eigen keuze natuurlijk. Hier echt een vreemde cyclus. Dag 17 (wo-avond) en 18 (don-ochtend) eindelijk een positieve ovulatietest. Normaal volgt mijn ovulatie dan ook echt tussen 36-48 uur en is mijn temp 2 dagen later (lees zaterdag) hoog. Nu dus niet. Ik heb het idee dat hij pas vannacht is gesprongen, maar dat dit morgen zichtbaar is met de temperatuur. Ik hoop niet dat we nu dus te vroeg zijn geweest:x
Hè 19801 maar weer afwachten dus of anders nog maar even klussen😏 Hier doorgezet ja helaas maar ja nog 1x zelf proberen en dan ga ik stappen ondernemen.
Hoi allemaal! VC80: Gefeliciteerd! En van mij hoef je niet weg hoor. Je moet je niet bezwaard voelen om mee te blijven schrijven. Jilli: balen zeg! Heb je al een afspraak gemaakt of ga je na deze ronde bellen? Ik hoop dat het niet hoeft. Anneke: ook al, balen meid! En fijn dat de uitslagen goed zijn maar ook een teleurstelling dat het niet iets is dat makkelijk op te lossen is. 1980I: Ik zou helemaal gek worden van die testen en het temperaturen. Maar wel fijn dat je niet hoeft te gokken wanneer hij nou gesprongen is. Heb je wel vaker een langere cyclus? Hier: Na het debacle van afgelopen menstruatie ben ik weer helemaal zen. Zo'n maand als afgelopen maand wil ik niet meer hebben. Ik ben besloten dat ik het dit keer ga afdwingen en dus relaxed ga blijven. (dappere woorden ruim een week nog voor de eisprong hahaha) kijken hoe dit me gaat helpen. Grappig vind ik dat ons se*ksleven steeds beter wordt. Anderhalf jaar geleden, toen we begonnen was het meer gedwongen dan nu. Nu hebben we echt weer lol tussen de lakens. Daar heb ik dus toch 'the silver lining' gevonden na alle ellende.
He meiden...ff koekloeren hoe t hier gaat. Ik heb vakantie gehad en de mk redelijk achter ons gelaten. De uitgerekende datum zou deze week geweest zijn, maar t gaat best goed. We trouwen over 3 weken, dus de focus ligt daarop. Leidt af denk ik. M'n cyclus is wel ineens 3 dagen korter! Zo bizar! Ben nooit onder de 31 geweest! Nu ben ik wel vit b van harbalife erbij gaan nemen een poos lang en mss scheelt dat. Ik kwam mss iets te kort. Maar t voelt goed! Alleen...is t nu zoeken naar m'n eisprong whaha! Wanneer gaat die komen? Ik weet t nu al helrmaal njet meer... Maar dit is de laatste maand dat we zonder ovulatietesten en focus gaan klussen. De maand erna gaan we eens testen proberen oid. Welke testen gebruiken jullie? Bij de 3 zwangerschappen was is steeds binnen 3 maanden zwanger...dus dat deze na de mk zo "lang" duurt is even wennen. T is goed zo, dat wel. T komt zoals t komt... Wil jullie even een dikke knuffel geven! Leuk om alles terug te lezen naar aanleiding van n opmerking van mij kn t vorige topic...😊
Hoi Lindaatje! Leuk om je te lezen! Gaat alles goed met de voorbereidingen? Toch spannend als die datum ineens zo dichtbij komt he?! Had ik wel in ieder geval. Aan de ene kant blij dat het bijna zo ver is, aan de andere kant bang dat het tegen gaat vallen. Hie gaat alles goed. Overleg gehad met de natuurgenezer naar aanleiding van de gekke cyclus van afgelopen maand. Toen had ik vanaf mijn verwachte menstruatie een week spotting voor ik eindelijk echt ongesteld werd. Volgens hem is er toen iets niet goed gegaan met de vruchtafzetting. Hij denkt dat ik heel vruchtbaar ben maar dat mijn HSG niet doet wat het moet doen. We hebben de dosering aangepast en volgens hem komt mijn eisprong nu eerder dan afgelopen maand en moet het zo goed zijn. Hij was zwaar gefrustreerd dat ik nog niet zwanger ben. Grappig gesprek was het. Eentje die ik met een korreltje zout neem, maar het zou geweldig zijn als het werkt! Verder alles goed. Druk met hardlopen (ik train voor de dam tot dam loop) en druk met vrienden. Hoe is het met de rest van de dames? Het is hier rustig!
Lindaatje, heb je een fijne vakantie gehad? Fijn dat de focus de komende tijd op iets positiefs ligt. Je grote dag komt steeds dichterbij, wat spannend! Magnolia, knap van je dat je zo goed bezig bent. Wanneer is de dam tot dam loop? En hoeveel km moet je? Hier ook alles rustig. Aan het aftellen voor Gent
Altijd maar ergens op wachten hé Bel? Afspraken, eisprong, NOD en als je dan eindelijk zwanger bent is het weer wachten. Kun je je nog herinneren hoe het in het beging was? Toen proberen zwanger te worden nog spannend en leuk was? Dam tot dam is volgende maand, en wij doen maar de halve. Die is 8 km, niet de 16 die de hele is.
Ow magnolia dat weet ik nog zo goed dat het zo spannend was en niemand wist er van dat je bezig was hahaha ja is nu wel anders. Wanneer kun je naar Gent belony? Iets waar je wel naar toe leeft of niet? Fijn lindaatje dat de je een leuke afleiding hebt! Altijd een heel geplan zo,n trouwerij! Hier alles rustig ongesteldheid word al minder. heb van de week wel weer 4 berichten gekregen van vriendinnen /kennissen die zwanger blijken te zijn. Zo blij voor hun maar blijft een dubbel gevoel.
Ja dat weet ik ook nog. Toen was het inderdaad leuk en spannend omdat vl ook niet wist wanneer ik mijn ei had. Door de MMM is die spanning er af. Toen wist inderdaad niemand dat je ermee bezig was. Op een gegeven moment wel en om de haverklap werd gevraagd of ik al zwanger was. Zwaar irritant. Door de pauze wordt die vraag nu niet gesteld. Jullie begrijpen zeker wel dat ik niet ga vertellen wanneer die pauze voorbij is Jilli het blijft moeilijk dat soort berichten. Je bent blij voor je vriendinnen, want dit wat wij meemaken gun je niemand, zeker je vriendinnen niet. Maar het wordt gewoon eens tijd dat het geluk ook aan onze zijde staat.
Dag dames Zou ik hier ook mogen meeschrijven? Waarschijnlijk kennen jullie elkaar al allemaal heel goed, dus ik weet niet of er nog plaats is voor iemand nieuw? Even mijn verhaal... Maandag heb ik een miskraam gehad toen ik net 12 weken was. Het vruchtje was blijkbaar gestopt met groeien op 8w3d. Onze wereld stortte in, want we hadden het totaal niet meer verwacht. We hadden al een tijd in de MMM gezeten, dus ons geluk kon niet op bij die positieve zwangerschapstest. De moed zinkt me nu in de schoenen bij het besef dat we er weer zullen moeten instappen, weer al die echo's, bloedafnames... Ik ben trouwens 26. Zo te lezen hebben jullie al allemaal veel meegemaakt. Maar we geven de moed niet op!
Mieke, ik ken jou van de Clomid club. Ik weet niet wat ik lees! Ach meid, wat ontzettend verdrietig van je miskraam. Bij een echo met 12 weken verwacht je zoiets niet meer. Ik maakte het met mijn 2e miskraam ook mee. Tuurlijk is hier plek voor je. Het is een fijne club. Ik hoop dat je hier de steun vindt om dit straks een plekje te geven. En inderdaad weer opnieuw die MMM in is vreselijk, ik weet er alles van. Maar geef niet op meid. Een dikke knuffel.
Mieke, wat verdrietig om te horen! Met die termijn verwacht je het zeker niet nee! Ook al zit ik (nog) niet in de MMM ik herken wat je zegt over weer alles opnieuw op te moeten starten. Verschrikkelijk is dat. En Natuurlijk ben je hier welkom!
Wat mijn 'kwakzalver' zei over mijn eisprong, dat ik moet opletten omdat hij nu eerder gaat komen lijkt te kloppen. De druk is alleen maar aan het toenemen en alle andere onsmakelijke symptomen zijn ook weer present. Ik heb deze maand ovulatietesten gekocht, gisteren de eerste gebruikt en al is hij nog lang niet positief is hij behoorlijk duidelijk. Ben benieuwt hoe hij straks is. Ik vloei trouwens een beetje. Heeft iemand dat ooit wel eens gehad? Wel over gelezen dat een ovulatiebloeding kan voorkomen maar zelf nooit gehad tot ik denk nu. Eerlijk gezegd kan ik geen bloed meer zien, alleen op de momenten dat het hoort. Buiten mijn menstruatie om raak ik ervan in paniek merk ik. Zal wel een overblijfsel van de miskramen zijn. Straks maar lekker uit eten en het laatste wijntje van deze maand drinken!