Bedankt voor jullie lieve woorden en dat ik hier mag meekletsen! Morgen moet ik naar de gynaecoloog om te kijken of alles eruit is en om het vervolg te bespreken. Ik kon ironisch genoeg mijn termijnecho laten staan... Belony, jou ken ik inderdaad van een vorig clubje. Als ik het goed heb, krijg jij binnenkort een onderzoek in Gent? Magnolia, doen ze bij jou ook onderzoeken naar de herhaalde miskramen? Zijn jullie gecureteerd moeten worden? Ik heb echt schrik dat dat alsnog nodig is als ze morgen nog iets ziet. Je leest echt van die horrorverhalen op internet over mogelijke gevolgen van een curetage... En mochten jullie na de miskraam direct opnieuw beginnen van de gynaecoloog?
Ben ook benieuwd hoe je ovulatietesten zullen oplopen, Magnolia. Ik heb sinds een paar dagen beetje bloedverlies. Heb ik anders nooit. Of dat te maken heeft met ovulatie weet ik niet, want mijn ovulatie ....... tja wat zal ik zeggen, die is zo onregelmatig dat ik niet weet wanneer dat is. Mieke, dat heb je goed. Ik heb mijn eerste afspraak in Gent al gehad. Over 2 weken heb ik mijn vervolgafspraak om de resultaten van de onderzoeken te bespreken. Ik ben bij mijn laatste miskraam in mei gecuretteerd. Was een bewuste keuze, omdat de 2 miskramen daarvoor spontaan waren en dat was een hel (1e mk 10 uur lang weeën, 2e mk 7 uur lang). Bij mij is de curettage goed gegaan en nauwelijks last van gehad. Ik moest eerst een menstruatie afwachten voordat ik weer mocht. Dit ook ivm slikken Clomid. Ik hoop dat morgen alles goed is en dat een curettage jou alsnog bespaard blijft.
Ik krijg net de uitslag van het chromosomenonderzoek en zowel voor mij als voor mijn vriend is deze goed. Geen oorzaak van de miskramen dus.
Heey meiden Mieke welkom.. jeetje heftig zeg zo laat nog een miskraam en na zo'n lang traject.. Ik heb ook een curettage gehad omdat de medicatie niks deed bij mij en mijn lichaam het ook niet zelf afstootte. Heb er weinig last van gehad lichamelijk gezien. Magnolia Spannend, jullie mogen het dus weer gezellig maken! Een ovulatiebloeding heb ik nooit gehad. Hopelijk brengt het iets goeds voor jou! Geniet van je wijntje! Wel fijn dat je medicatie afgestemd is weer.. Belony hmm misschien toch een lichte menstruatie die bloedingen van jou?? En super dat de chromosoomonderzoeken goed zijn!! Lindaatje ooh nog heel even tot de grote dag! Heerlijk dat je focus u daar op ligt! Hier weer richting de eisprong. Zit nu op dag 8 vd cyclus en het voelt alsof hij deze keer weer wat eerder is.. Gebruik geen ovulatietesten meer en temperaturen heb ik ook over boord gegooid. We maken het gezellig wanneer we zin hebben! Hopelijk heeft het effect!
Magnolia, een ovulatiebloeding heb ik ook nooit gehad. Veel succes in ieder geval met de testjes! Belony, goed nieuws aan de ene kant dat er niets afwijkends is gevonden in de chromosomen. Maar misschien had je liever gehad dat ze toch iets vonden, waar dan ook iets aan gedaan kan worden? Of zie je het niet zo? Gaan jullie nu gewoon verder met clomid? Anneke, fijn dat je er weer kan voor gaan! Klus ze!
Hallo dames, Welkom Mieke1989; sterkte met het verwerken van de miskraam. Hopelijk ziet straks er alles goed uit bij de echo. Jilli; jullie nog een maand zelf proberen en dan naar de huisarts? Duimen dat het niet nodig is. Belony; super dat er geen afwijkingen zijn gevonden, maar hoe nu verder? Lindaatje22; zoooooo leuk jullie grote dag! Echt genieten! Magnolia, ben benieuwd of je ovulatie nu ook eerder is. Ik ben niet bekend met een ovulatiebloeding. Anneke; knap hoor dat je het tempen & testen kan loslaten. Hier ook weer in de wachtweken. Inmiddels ben ik ook bij de gynaecoloog geweest. Het was een fijn gesprek, maar wel besloten om nu even niets te doen. Hij vond de verwijzing iets te snel en wil de 12 maanden na de MA afwachten. Wel is aangeboden om mijn cyclus te volgen middels echo's en bloedprikken, maar gezien mijn verleden verwacht hij hier geen bijzonderheden. Afgesproken om het nog 3 a 4 maanden te proberen en dat voelt oké.
19801 wat fijn dat je daar vrede mee kunt hebben. Zou denk zelf het er wel wat moeilijk mee hebben als ik het nog 4 maanden zelf moet proberen. Ja nog 1 maand zelf en dan naar de dokter hoop inderdaad dat het niet nodig is maar leef er ook wel wat naar toe. Wat vreemd magnolia die bloeding snap dat je daar van in de war raakt! Mieke wat naar dat het mis gegaan is sterkte er mee. Ik heb curettage gehad met 11 weken was met 7 weken kloppend hartje gezien maar met termijn echo dus niet meer. De curettage zelf is mij erg mee gevallen al hoop ik wel dat het in jou geval niet meer nodig is. Wat dapper annekeruiter zal denk ik ook misschien wat rust geven en wie weet dat het nu wel lukt duimen! Wat gaan ze bij je vervolg afspraak doen belony? Verder alles rustig hier
Zo, weer terug van weggeweest! 😀 1980l wij starten eind aug met iui, als dat nog nodig is#wachtbankje.... Was al begonnen met hormonen spuiten voor 1e iui in mei, maar bleek zwanger geweest te en nog hcg in bloed te gebben, zijn dus gestopt. Kans van iui ligt bij mij maar 2% hoger. Gek dat t bij jou andersom is. Ze laten er een rekensommetje op los he. Je zou idd verwachten met aantal % dat het hoger ligt: beste zaadjes eruit gehaald, beste moment gekozen, cyclus wordt 'gereguleerd' (bij mij althans, met hormonen), direct in baarmoeder... je zou toch denken dat het wonder dan eerder geschiedt! Ik heb een paar keer minimaal bloedverlies gehad rondom eisprong. Was echt heeeel weinig, gemengd met gewoon slijm. Het was bij mij maar 1 dag.
19801 nee zit nog niet op 12 maanden. Heb Januari mijn 2e Miskraam gehad. Maar totaal wel al 2,5 jaar bezig. Maar ja als ze zeggen dat we het nog wel langer zelf moeten proberen kan ik er weinig aan doen denk.
Hoi allemaal! Bel: wat een geweldig nieuws! Fijn! Anneke: goed dat jullie 'naturel' gaan deze maand. De rest ben ik even kwijt, sorry. Warhoofd en druk. Hier: Ovulatietesten. Tja. Ik snap er de ballen niet van. Loopt niet echt op iig. Als ik af zou moeten gaan op hoe ik me voel denk ik dat ik gister middag of vandaag mijn piek moet hebben. Ik werd vanmorgen misselijk wakker en ben het nog, mijn hormonen doen dus iets. Helaas zijn mijn testen op, gister ochtend was hij nog negatief. Het was dus geen ovulatiebloeding afgelopen week. Vanmiddag maar testen halen en eens kijken. Ik ben deze maand vergeleken bij afgelopen maand onwaarschijnlijk kalm. Tussen de lakens knalt het iig, en voor het eerst in maanden ben ik daar gewoon blij mee en geniet er van zonder dat ik me druk maak over of het wel op de goede tijden is. Sowieso zit ik eindelijk weer goed in mijn vel.
@Mieke, ze hebben iets gevonden, maar niet in onze chromosomen gelukkig, want aan een chromosoomafwijking kunnen ze niets doen. In opdracht van Gent heb ik zo'n 5 weken geleden een baarmoederonderzoek gehad middels een cameraatje. Hierbij is ontdekt dat ik een tussenschot in mijn baarmoeder heb, dat mogelijk een rol speelt bij mijn miskramen. Tijdens mijn vervolgafspraak met Gent volgende week zal dit besproken worden. Ik vermoed dat Gent dit tussenschot operatief zal gaan verwijderen, maar goed dat weet ik volgende week pas. Ik ben inderdaad dus blij dat er iets gevonden is. Dit betekent dat wij voorlopig nog niet aan de Clomid gaan. @1980 en Jilli, Gent heeft ook andere onderzoeken gedaan. Wat daar uit is gekomen, hoor ik volgende week dus pas samen met hoe nu verder met de afwijking in mijn baarmoeder. Het chromosomenonderzoek is gedaan door mijn zkh hier in NL. De babypauze duurt dus nog voort. Anneke goed zo'n instelling. Geeft volgens mij ook wat meer rust. Hopelijk zorgt het loslaten snel voor een wonder. 1980, fijn dat je erachter staat om te wachten. Hopelijk is er goed nieuws voordat je terug moet naar de gyn. Nvbr, was je op vakantie? Heb het even gemist sorry. Magnolia, wat fijn om te lezen dat je eindelijk weer goed in je vel zit. Ik weet dat je het ontzettend moeilijk hebt gehad. En laat het maar lekker knallen tussen de lakens!
Wat is het hier stil! Alles goed met iedereen? Hier alles rustig gisteren heftige buikpijn maar wat het is geen idee. Nu maar weer op het Wacht bankje tot 7 september.
Idd rustig hier! Hier alles oke. Weer begonnen met hormonen spuiten, volg week echo om te kijken hoe het ervoor staat.
Jilli, geen last meer gehad van buikpijn? Nvbr, hoe vaak heb je per ronde een echo? Hier ook alles rustig. Morgen EINDELIJK Gent! Ben helemaal niet zenuwachtig. Of misschien komt dat morgen wel. Hoe is het met de rest van de dames?
Hou meiden Hier gaat t goed. Druk geweest en bewust wat afstand nemen vh zwanger worden.. morgen alleen nog wat uitslagen vh bloedprikken (b12, stolling en foliumzuur). Zit op 11 dpo..maar nog weinig last van testdrang. Jilli nog buikpijn gehsd en hoe voel je je verder? Nvbr spannend meid. Heb je veel last vd hormonen? Belony spannend en heel fjn morgen eindelijk Gent! Lang op gewacht..ben heel benieuwd. Veel succes! Hoe vaat t met de rest vd meiden?
Nvbr ben benieuwd! Geen last van bijwerkingen van de hormonen? Belony spannend zeg! En wat goed dat je de zenuwen onder controle hebt! Maar denk inderdaad dat er nog wel wat gezonde spanning bij komt 😊 Annekeruiter je bent aardig relaxt dat is in ieder geval heel positief! Hier buikpijn weer over heb wel wat roze/rood slijm verlies gehad, maar verder geen verschijnselen. Ga maar nergens van uit dan valt het ook niet zo tegen. Leef erg naar het moment toe om hulp te zoeken.