Dag dames, Hier net thuis uit Gent. Alle onderzoeken waren goed. Het enige afwijkende is dus het tussenschot. Volgende week vrijdag word ik hieraan geopereerd, mits ik dit weekend ongesteld word. En anders wordt het verzet. Deze operatie wordt namelijk alleen na een ongesteldheid en vóór een eisprong uitgevoerd ivm een eventuele zwangerschap. Weet zeker dat ik niet zwanger ben, maar ze doen het voor de zekerheid toch niet. Ik ben een twijfelgeval. Mijn tussenschot is kort, dus ze konden mij niet met zekerheid zeggen of dat de oorzaak is van mijn miskramen. Als een embryo zich nestelt op dat tussenschot, dan overleeft het niet. De vraag is dus of bij alle 3 de miskramen de embryootjes zich daarop hebben genesteld of dat ik pech heb gehad, omdat voor de rest alles goed is bij me. Al met al adviseerde de arts om het te laten verwijderen, omdat verwijderen geen kwaad kan als zou blijken dat het niet de oorzaak is. Een andere reden dat hij dit adviseert is, mocht ik binnen een jaar niet zwanger zijn, wij het ivf traject in gaan en dan moet het tussenschot alsnog verwijderd worden. Hij vroeg hoe ik er zelf in stond. Ik zei dat ik het aandurf om het tussenschot te laten verwijderen. Baat het niet, dan schaadt het niet. Al verhoog ik mijn kans op een goede zwangerschap hiermee maar een heel klein beetje: alle beetjes helpen. 😉
Super meis. Ik kijk af en toe ff hoe het met je gaat. Dit zijn weer positieve berichten. Mooi om te horen. Veel liefs van hier
Hoi meiden, mag ik me hier ook aanmelden... Ben op 11 augustus gecuretteerd na een MA van ongeveer 8 weken... Heb gelukkig al twee gezonde kindjes van 7 en 4 maar wilde heel graag een derde kindje... Overigens niet de eerste curettage, tussen mijn dochter en zoon ook een MA gehad waarbij ik twee x gecuretteerd moest worden.. Nu weer met goede moed verder, al doet t me dit x meer als ik verwacht had...heb t er best moeilijk mee
Belony al met al dus wel positief! Denk dat je de juiste beslissing hebt genomen wat fijn dat er nu in ieder geval wat gedaan wordt en dat jullie voor de rest niks mankeren! Meisje 26 welkom! Ondanks de reden, kun je er een beetje mee omgaan? Waren jullie al lang bezig?
Welkom meisje26.. sterkte en geef het de tijd! Belony fijn meid.. ben je inmiddels ongesteld geworden? Ik vanavond helaas weer ongesteld. Dag 25.. op naar de volgende ronde weer bizar, want aankomende ronde wordt een jaar na de positieve test!
Bodien, dank je wel schat! 😘 Welkom, meisje26. Hoop dat je hier een beetje steun kunt vinden. Anneke, jammer dat je weer een ronde verder bent. En wat k*t dat jullie alweer een jaar verder zijn zonder positief resultaat. Hopelijk komt daar gauw verandering in. Hier niet ongesteld geworden helaas, dus de operatie wordt uitgesteld.
Belony, goed dat jullie de stap voor een operatie aangaan! Alle beetjes helpen inderdaad! Is het eigenlijk een zware operatie? Wel jammer dat het nu wat wordt uitgesteld. Heb je al een nieuwe datum? Welkom, meisje26. Wat jammer dat je dit hebt moeten meemaken! Anneke, jammer van je ongesteldheid. Ik duim dat je een jaar na de positieve test opnieuw een positieve test mag hebben!
Thanx Mieke, Belony en AnneKruiter, leuk is anders idd maar we gaan vol goede moed verder! Ben gisteren wel weer ongesteld geworden! En dat vind ik supersnel na de curettage dus nu hopelijk over een dag of 12 een eisprong inzicht!!
Mieke, het schijnt geen zware operatie te zijn. Operatie staat nu gepland voor 2 oktober. Ik moet vanaf vandaag aan de pil tot de dag van de operatie om te voorkomen dat ik dan midden in een menstruatie zit en het weer niet door kan gaan.
Dag dames. Iemand vroeg naar hoeveelheid echo's. Morgen de tweede dus moest wat langer doorgaan met spuiten. Hiervan heb ik weinig last, gelukkig. Wel een gedoe want moet er iedere keer rekening mee houden. Weet nog niet wanneer iui is, hoor ik hopelijk morgen. Las verder dat er nog geen positief nieuws is van de anderen, helaas...
Hè hoooooi Nou gaat lekker hier. 4 dagen overtijdbehandeling, erg last van mijn buik gehad en zere borsten maar ja kan verschijnselen zijn van beide ( zwanger of ongesteld ) nu net wat licht roze slijm verloren. was van plan vanavond testen te bestellen en er eigenlijk wel van overtuigd dat het eindelijk zo ver zou zijn. Maar ben nu weer bang dat de ongesteldheid toch weer door gaat zetten.... Zo dubbel was er helemaal (bijna niet) mee bezig dat het deze maand raak zou kunnen zijn en helemaal ingesteld op het maken van een afspraak bij de HA en dan blijft die stomme ongesteldheid weer uit en ben je in je hoofd al weer compleet bezig met een zwangerschap. Sorry moest er even uit. Voor nu maar even afwachten tot morgen en dan kijken bestel ik testen of maak een afspraak....
Hoe is het Jilli...? Spannend! Het is hier overigens rustig. Hoe is het met iedereen? Hier iui achter de rug en het fijne wachten is aangebroken😒
Oeh nvbr spannend voor jou zeg! Hier afspraak woensdag bij de HA helaas maar ja. Hoe is het verder met iedereen?
Dag lieve meiden, Jilli, heeft je ongesteldheid nog doorgezet? nvbr, nog steeds aan het spuiten? En wanneer ga je dan op het wachtbankje? Hier gaat het wel. Ik reageer heel heftig op de pil. Misselijkheid, overgeven, hoofdpijn. Ik heb contact opgenomen met Gent of ik een andere pil kon krijgen, want dit ga ik niet nog 3 weken trekken. Ik mocht een lichtere pil, 30mg ipv 50mg. Vandaag van mijn huisarts er een recept voor gekregen. Mijn huisarts vertelde me dat het niet zo gek was dat ik er zo heftig op reageerde, want 50mg schrijven ze hier in NL nauwelijks nog voor. Hopelijk gaat het nu wel goed. Verder aan het aftellen voor mijn operatie over 3 weken. Leuke plannen voor het weekend iedereen?
Jakkes belony dat je daar zo heftig op kan reageren! Hoop dat de lichtere pil geen rare verschijnselen heeft! Ja hier wel weer doorgezet dus woensdag naar de huisarts en dan maar zien hoe snel ik naar de gynaecoloog mag.
Hoi allemaal, Ik heb wel eens meegepraat hier, maar dat is alweer even geleden. Er gebeurt hier ook veel. Veel spannende tijden en heftige wachtweken... Ik heb een zware tijd achter de rug en was denk ik alles een beetje aan het loslaten, waar ik dan weer heel erg verdrietig van werd. Ondertussen heeft de hysterescopie uitgewezen dat mijn rechtereileider verstopt is en wist ik dat mijn ei rechts aan het rijpen was. Een zeer kleine kans van slagen dus afgelopen maand. Hoe verbaasd was ik dan ook een positieve test in handen te hebben na 4 nod. Een ongelooflijk lief klein wondertje groeit nu in mn buik. Ontzettend spannend en vreemd. Soms nog ongeloofwaardig, maar ontzettend blij en trots op die kleine met wat ie nu al bereikt heeft . Wij spraken trouwens ook al over iui en ivf, maar zouden nog 3 tot 6 mnd naturel proberen, en hadden deze maand eigenlijk al afgeschreven...
Wauw blueberrie!! Gefeliciteerd!! Hier is de eerste iui mislukt... Vandaag ongesteld geworden:x. Dus morgen weer bellen voor de eerste echo op dag 10. We wisten dat we er weinig van moesten verwachten gezien de kwaliteit vh zaad (26% procent dat matig beweegt van de 1miljoen...). Toch flinke teleurstelling, want je houdt hoop he. Hoe is het met de rest?
Nvbr hè gatsie wat balen, toch weer een teleurstelling! Zet hem op! Belony Hoe gaat het nu met je met de lichtere pil? Blueberrie wat een fantastisch nieuws! Hoe veel weken ben je nu? En voel je je goed? Hier alles goed net papier werk binnengekomen voor de afspraak in het ziekenhuis. staat gepland op 9 oktober. Dus maar afwachten wat er dan gebeurt. In ieder geval blij dat er iets gebeurt.