Hè NVBR, balen zeg! Was het de eerste IUI? Wat een teleurstelling. Sterkte. Ik heb trouwens een boek thuis liggen voor stellen die dit soort trajecten ingaan. Hij is van de levenscomponist en heet verborgen verlangen. Ook al zijn wij het traject uiteindelijk niet gestart, het heeft wel erg geholpen bij de verwerking van al het nieuws en continu bijstellen van je ideeën over zwanger worden. Spannend Jilli, nog paar weekjes wachten en dan hopelijk meer info. Ik was ook zó blij met mijn eerste afspraken om onderzoek te kunnen gaan doen. Ik ben bijna 5 weken, erg pril dus nog. Ik voel me wel goed, wel veel last van mn buik, denk eigenlijk darmen, wat dan best wel eng is. Maar vertrouw erop dat het goede dingen zijn. Soms als ik te weinig of veel heb gegeten, word ik wel een beetje misselijk. Laatste keer ging het bij 6 wkn mis en de keer daarvoor bij 7 of 8wkn. Maar nu we weten dat er niets mis is met ons, gaan we ervan uit 2x vette pech te hebben gehad en dat het dus 3x scheepsrecht moet zijn Hopelijk gaat het met de rest ook goed.
Blueberrie hopelijk blijft ie goed zitten. Zou fijn zijn als je op een gegeven moment de weken voorbij bent waarbij het eerder niet goed is gegaan. Was eerste iui. Waren erg verdrietig en teleurgesteld maar nu weer met frisse moed verder. Alweer begonnen met hormonen. Wrs ergens volg week de iui.
Blueberrie, goed nieuws! Gefeliciteerd 🎉 Nvbr, balen zeg dat het niet gelukt is. Hopelijk de volgende keer wel resultaat. Jilli, ik heb geen last van de lichtere pil. Gelukkig, want man man wat heb ik me ellendig gevoeld. Voor jou nog even geduld tot 9 oktober. Hopelijk worden jullie verder geholpen.
Nvbr zo begrijpelijk dat jullie verdrietig waren en wat knap dat je de knop weer kunt omzetten dat is de spirit! Belony fijn dat de lichtere pil goed werkt! Wanneer moet je weer heen? Ja kijk er naar uit om eindelijk iets te ondernemen al zei de dokter dat iui of ivf er waarschijnlijk niet op korte termijn inzit aangezien ik wel al 3 x zwanger ben geweest. Maar we zien het wel! Blijven positief 😊
Inderdaad positief blijven, Jilli. Dit is ook al een stap en wie weet is IUI of ivf niet nodig en ben je snel zwanger. Volgende week vrijdag weer naar Gent. Dan word ik geopereerd.
Je hebt gelijk belony wie weet is dat helemaal niet nodig. Wel spannend of niet voor volgende week. tis een stap in de goede richting maar blijft wel een operatie. zal heus goed komen! Is het herstel lang? Of kan je al gauw weer aan de slag?
Inderdaad spannend. Ik zal de nacht ervoor niet veel slapen ben ik bang. Ik mag na de 2e cyclus na de operatie weer aan de gang. De eerste cyclus moet een natuurlijke cyclus zijn. De 2e mag ik eventueel opwekken mocht het te lang duren. Mijn cyclussen variëren namelijk tussen de 30 en de 100+ dagen. Ik zit nu bijvoorbeeld op cyclusdag 71.
Jemig belony dat zijn lange cyclussen! Dan weet je ook nooit zo goed waar je aan toe bent. Had nog nooit gehoord dat je het ook opwekken kan. Misschien dat je na de operatie een meer regelmatige cyclus krijgt. in ieder geval heel veel succes!
Dank je, Jilli. De operatie wordt waarschijnlijk weer uitgesteld. Ondanks dat ik de pil slik om te voorkomen dat ik op de dag van de operatie menstrueer, heb ik sinds donderdag bloedverlies wat lijkt op een heftige menstruatie. Het lijkt ook niet minder te worden ofzo. Mocht het vrijdag niet minder geworden zijn, dan word ik niet geopereerd.
Weer uitstel, Jilli. Ik heb van frustratie maar een potje zitten janken. Ik wacht al zolang ik dit klotetraject. Ik wil dit achter de rug hebben. Maandag had ik een discussie met een arts van Gent. Ik moest namelijk per direct stoppen met de pil. Ik was het hier niet mee eens, want stoppen met de pil betekent dat ik 3 dagen later ongesteld word bovenop het bloedverlies dat ik al had. Dat zou betekenen dat het never nooit vandaag over zou zijn en we dan zeker weten dat de operatie vandaag niet door zou gaan. Ik moest vertrouwen op het oordeel van de professor, zei ze. Gisteren had ik een andere arts aan de lijn en wat zegt zij: stoppen was geen goed idee! :x:x:x Ik was echt over de zeik gisteren. Belde de arts van maandag mij gisteren op om persoonlijk haar excuses aan te bieden. Allemaal erg netjes van haar, maar ik heb er natuurlijk niks aan. Het bloeden had vandaag veel minder of gestopt kunnen zijn, maar met haar advies is het veel erger geworden. Vanmorgen ben ik gebeld voor een nieuwe datum, 16 oktober. Over 2 weken dus. Vanaf zondag weer aan de pil. Hopelijk gaat het nu wel goed. Bedankt dat je zo meeleeft 😘
Gossie dat is toch niet normaal! Wel fijn dat je niet heel lang hoeft te wachten voor een herkansing. Maar wel bij je zelf blijven hè het is jou lichaam en je hoeft niet te luisteren als je denkt dat het anders is. ! Wat een gedoe allemaal nou lekker uitgebrult 😊 en nu weer proberen positief te kijken. Zet hem op meid!
Hoi meiden, Gisteren dan eindelijk geopereerd. Alles is goed gegaan. Ik heb nauwelijks last. Mijn septum bleek toch wel groot/groter te zijn. Mijn zkh hier in NL had bij de hysteroscopie gezegd dat ik een heel kort septum had en dat zij daardoor de kans heel klein achtten dat het een rol speelde bij mijn mk's. Het blijkt dus dat mijn septum doorliep tot de helft van mijn baarmoeder. De arts van Gent zei dat het een goed besluit is geweest om het te verwijderen. Dit geeft me toch wel weer iets meer goede moed voor de toekomst. Hoe is het met jullie?
Hè belony, dat is erg positief zeg! Wat fijn! Nu krijg je tenminste weer hoop voor de toekomst inderdaad! Hier alles goed, zit in een enorme rollercoaster elke week 1 of 2 x in het ziekenhuis, ligt in ieder geval niet aan mijn man. Zijn nou steeds mijn eitjes aan het bekijken maar nog geen idee hoe of wat verder, morgen weer heen en dan hopen dat ik wat meer te weten kom.
Hè eitje was weg dus gesprongen dat is positief! Binnenkort een röntgenfoto van de eierstokken en baarmoeder. Jij voelt je nog steeds goed belony?
Dat is zeker positief! Zit je dan nu op het wachtbankje of hebben jullie deze ronde vanwege het ziekenhuis overgeslagen? Hopelijk zijn je baarmoeder en eierstokken helemaal ok. Weet je al wanneer dat is? Ja, ik voel me goed. Licht menstruatieachtig gevoel, verder nergens last van.