LM: succes straks. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Verschrikkelijk dat je zo moet vechten na al die ellende. Je wilt gewoon dat een arts je bij de arm neemt en zegt: dit gaan we doen. Ipv dat je maar moet blijven vechten voor onderzoeken. Onze gyn is bijzonder vastgeroest in haar protocollen. Vandaar dat wij gelijk de boel opgepakt hebben en naar Gent verkassen. Omdat de wachttijd zo lang was hebben we de onderzoeken die hier mogelijk waren hier laten doen om tijd te besparen. Maar met piepende banden weg hier!
Hi meiden, Kwam dit topic tegen bij jilli (geloof ik?) en sluit me graag aan. Zit nog in nasleep van miskraam. Heb net vanmorgen nieuw onderw geopend om ff mijn verhaal neer te zetten. Ben mama van zoon van 3,5, 2jr wens voor 2e en het frustreert me enorm dat het zo lang duurt allemaal. Had miskraam bij 4 wk en ben 8 wk verder en nog steeds aan het vloeien/bruinverlies.... Hoe gaan jullie om met het feit dat leeftijdsverschil steeds groter wordt?
Goede morgen lieve meiden. Net uit t zh. Bms 7mm ei 11mm. Alles mooi rustig en netjes schoon. Weet niet wat ze hier in t zh doen. Maar nu had ik in ene afspraak met de vrouwelijke arts die altijd chaggo is. Maar nu was ze gewoon echt menselijk �� Zij ziet t volgende probleem; zwanger worden wil wel, blijven niet... joh �� dat wist ik al. ...Maar goed. Meer onderzoeken dan wat ze nu al gedaan hebben naar de hh miskramen willen ze dus echt niet doen. Waarom niet moest ik maar bespreken met de gewone gyneacoloog (die hork van n arts dus). Dus ik zei al dat gesprek hebben we al gehad en hij wil ook niks. En als jullie nergens toe bereid zijn wil ik graag mijn dossier hebben. Ja zei ze je kunt ook even wachten tot je weer ongesteld bent en dan starten. Dus ik zeg ik wil helemaal niet meer starten ik wil eerst verdere onderzoeken. Start ik wel vergooi ik gewoon weer een poging en daar pas ik voor. En dat begreep ze dan wel. Ons zh blijkt "samen te werken met DD. Zij doen dan de echo's die gedaan dienen te worden maar verder doen zij niks. DD houd de leiding. Dus... dossier is opgevraagd. Van man lief en mij. Compleet dossier dus van fertilliteit en van mijn voldragen zwangerschappen. Incl dus de onderzoeken van de vroeggeboortes etc. K had bij de arts net aangegeven eerst een second opinion in NL te willen en evt daarna naar DD of gent te gaan. Nu dus de huisarts bellen. Die regelt voor ons de doorverwijzingen.
Meis, wat een ellende... zo lang vloeien bij een vroege mk lijkt mij niet geheel goed... hebben ze al verder gekeken of je helemaal schoon bent etc? leeftijdsverschil tussen onze kinderen is erg groot, maar daar stoor ik me niet aan vind t eigenlijk wel lekker Onze oudste is 12, middelste 10 en de jongste wordt morgen 2
Hcg was vorige week nog 10. Heb t iedere keer: denk ik klaar te zijn, blijkt er toch nog een restje te zitten. Vloeien is ook niet veel hoor, maar tis er wel. Bel sowieso voor zekerheid de gyn vandaag nog ff. Nooit geweten dat t zo lang zou kunnen duren. Ergens is er ook wel voordeel dat zoonlief ouder is, maar gun hem met oneindig aantal % een brusje...
Hoi allemaal. Ik sluit me graag aan bij deze groep. Ik ben 31 jaar en heb een zoon van 3.5 jaar en ik heb 4 weken geleden een miskraam gehad bij 8 weken het vruchtje was al bij een paar weken gestopt met groeien. We willen heel graag een tweede kindje en stiekem hoop ik nu ook dat het raak is want we zijn er gelijk weer voor gegaan.. Ik heb namelijk een natuurlijke mk gehad en na 1.5 week is het bloeden gestopt daarom dat we van mening waren om niet te wachten op een menstruatie. Heel veel sterkte en geluk iedereen!
Hè nvbr ik vind het aan de ene kant ook wel vervelend hoor het leeftijd verschil, nog een paar maanden en dan gaat die van mij naar school en zit ik 2 dagen alleen thuis in de week. En gun hem het ook zo hij is zo lief met kleintjes. Aan de andere kant wel fijn dat mocht het zo ver zijn al 1 zelfstandig mannetje heb zonder pampers en etc hoop dat je gauw verder kunt!
Welkom nvbr en mam van 1. Erg verdrietig dat jullie ook een miskraam hebben moeten meemaken. Hopelijk vinden jullie steun hier.
Hey Anneke; leuk dat je ook aansluit bij deze groep! nvbr; ik hoop dat het vloeien snel stopt, want nu blijf je er ook zo in hangen. Sterkte! Wat betreft leeftijdsverschil; ik had graag een verschil van 2,5- 3 jaar gehad. Inmiddels is het minimaal 3,5 jaar en nu hou ik er rekening mee dat het zeker 4 jaar gaat worden. loveleymommy84; Dat heb je goed geregeld! Ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren. mam van 1; jij ook welkom. Ben je telkens snel zwanger geworden? Fijne avond!
Lovelymom goee dat je op je strepen bent gaan staan en fijn dat de huisarts zo nee werkt. Nu hopen dat jullie snel terecht kunnen.. Nvbr welkom. Ik had heel graag ongeveer 2 jaar leeftijdsverschil willen hebben.. heb even moeten schakelen dat het nu minimaal 3 jaar wordt.. maar begin er nu ook de voordelen van te zien. Mam van 1 ook welkom. En wat betreft direct doorgaan of niet. Doe wat goed voelt voor jullie!!
Welkom nvbr en mama van 1! Zoals Bel al zei hoop ook ik dat jullie hier steun, er- en herkenning zullen vinden. Lm: goed gedaan! Neig je naar Dusseldorf of Gent? Oh en qua leeftijdsverschil, ik vond het eerst heel erg, nu doet het me niet meer zo veel. Ik kan er toch niets aan doen. Onze dochter is ook 3,5.
Hoi Magnolia, hier alles prima. Het is opgehouden met regenen, het zonnetje schijnt en bijna weekend Wel last van ongesteldheidsbuikpijn Hoe is het met jou?
Hè hier alles goed, wat last van de borsten dus eisprong zit er vast weer aan te komen! Hoe is het met jou magnolia?
Bel: Balen. Tonychocolony caramel zeezout of rabarber crumbel zou wel eens het medicijn kunnen zijn voor al je pijntjes. Werkt bij mij als een malle iig. Vandaar dat ik zo vaak moet hardlopen. LOL Jilli, fijn! Eisprong is een goed iets. Veel plezier de komende paar dagen. Hier: veel pijn/druk op mijn onderbuik. Waar ik even niet zo veel van snap. Want eisprong is volgens mij al geweest en veel te vroeg voor menstruatie. Maar ook veel te vroeg voor een innesteling. Afwachten dus en daar ben ik niet goed in. Verder gillend druk zowel werk als privé. Morgen begint gelukkig mijn weekend. Even wat orde in de chaos creëren.
Hmm vaag magnolia. Toch maar afwachten al zijn we daar allemaal niet zo goed in haha! Jill veel klus plezier de komende dagen. Belony nu hopen dat het mooie weer blijft! Hier vaag.. maar 1 dag 'ongesteld' geweest en vandaag heel klein beetje bij afvegen..heb al 4 dagen hoofdingang en pijnlijke borsten. Zou het op 12 dpo dan een innesteling zijn geweest. Ga er niet vanuit. Doe voor de zekerheid zondag nog een test en dan op naar maandag!
Ik heb deze maand helemaal geen positieve ovulatietest gehad. Ze zijn nooit super positief bij mij na mijn bbz maar je ziet wel n stijging/daling. Nu blijft t streepje hetzefde.. Ik heb altijd een cyclus van rond de 23/25 dagen en zit nu al op dag 17.. heb wel last van zware borsten zoals altijd na mn eisprong. Grrr stom lichaam. Heeft iemand dit ook??
Hoi Miss! Veel ervaring met ovulatietesten heb ik niet, ik word zo onrustig van het gebruik van die dingen. Niets voor mij. Hoe lang duurt een cyclus normaal bij jou? Als ik een lange cyclus heb, springt mijn ei pas op dag 19 bijvoorbeeld bij een cyclus van 33 dagen. Dat is niet ongewoon. 19+14=33. Ben je aan het door testen of wacht je het nu af? Hier: ik word gek van de pijn in mijn onderrug. Meestal is het hormonaal bij mij, zoals eisprong of menstruatie. Bij een zwangerschap heb ik het nooit gehad. Maar menstruatie duurt nog even en eisprong heb ik heel duidelijk al gehad. Denk ik.... jeez. wat een gedoe ook. Libido is weer 0 dus ik hoop met heel mijn hart dat het geen eisprong is want die wordt dan onbenut gelaten. Of ik moet vanavond ineens overvallen worden door lust, of hij.
Ik heb een tijd ovulatietesten gebruikt en bij mij werden ze duidelijk positief en het klopte ook met de dag dat ik ongesteld werd.. Temperatuur je ook? Bij mij heeft dat nog iets meer inzicht gegeven, want mijn ei wisselt tussen dag 10 en 13.. Magnolia.. Hmm nou hopelijk geen eisprong of maar een lust opwekkend middeltje nemen haha
@ magnolia; ik werd onrustig van die testen dus nu maar mee gestopt. We doen het toch om de dag dus ja. We zien wel of het raak is. Mijn cyclus is na mijn miskraam en bbz verkort naar 23-25 dagen. @ annekeruiter; ik zou best willen temperaturen maar ik werk zeer onregelmatig. Heb het 4 nachtdiensten achter de rug. Geen idee hoe ik dat dan moet aanpakken en hoe betrouwbaar het is