Zwanger worden na één of meerdere miskramen (2015)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 6 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Blueberrie, welkom en wat goed dat jullie meteen actie genomen hebben mbt België. En wat fijn dat jullie zo snel terecht konden. Ben benieuwd naar de uitslagen.

Betsie, ook jij welkom. De angst bij een positieve zwangerschapstest kennen wij helaas allemaal. En we gaan inderdaad voor goede en gezonde zwangerschappen!

Magnolia, wat vreemd. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. En dan het liefst in de vorm van een duidelijk positieve test!

Jilli, hoe lang moet je nog wachten?

2. Blueberrie

13 nov 2014
    12
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Dank voor jullie steun. We zijn bij dr. Valkenburg in Hove (verbonden aan lifeleuven). Ben ook erg benieuwd, volgende week weten we het.

Hoi Betsie, wat naar zo jong, gezond en toch miskramen. Heb je ze toen ook achter elkaar gehad, of wel een volle zwangerschap voldragen? Ik geloof ook niet dat het goed is als er meerdere miskramen achter elkaar komen. Het maakt idd wel bang voor een positieve zwangerschapstest, terwijl dit juist zo'n prachtig moment hoort te zijn.

3. jilli

jilli Lid

30 mei 2011
    94
    0
    0
    Friesland
    Hè belony tot 6 aug..... Hoe is het verder met jou?

4. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hè Bel! Hoe is het met jou meid?

Jilli zo spannend weer!

Hier na wat beige afscheiding vanmiddag niets meer. Ik heb maandag een test gedaan die was negatief. Ik kijk morgen even aan. Misschien dat ik morgen middag even een test ga halen. Misschien wacht ik even. :) kan geen negatieve test meer zien eerlijk gezegd.

5. jilli

jilli Lid

30 mei 2011
    94
    0
    0
    Friesland
    Oow magnolia weet precies hoe je je voelt! Duim voor je!

6. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Nog even geduld hebben dus, Jilli. Spannend zeg!

Met mij gaat het goed. Gisteren was de uitgerekende datum van mijn 2e zwangerschap. Voel me goed, moet ik zeggen. Was niet verdrietig ofzo. Ik heb geprobeerd er niet te lang bij stil te staan.

Magnolia, weet hoe je je voelt. Op de één of andere manier vind ik ongesteld worden minder confronterend dan zo'n negatieve test.

7. jilli

jilli Lid

30 mei 2011
    94
    0
    0
    Friesland
    Hè belony wat fijn dat je de dag goed bent door gekomen, tis toch altijd even afwachten wat je gevoel doet.

8. 1980I

1980I Actief lid

25 apr 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Belony; fijn dat je de datum goed bent doorgekomen. Ik had telkens het idee als ik maar opnieuw zwanger ben voor die datum, maar helaas dat is niet gelukt. Nu kan ik het toch iets meer loslaten op de een of andere manier...

Magnolia; en nog een test gekocht? is je temp ook nog hoog?

Jilli en Anneke allebei 6 augustus nod, nog een weekje geduld.....moeilijk he dat wachten!

Welkom Blueberrie & Betsie

Hier niet veel nieuws. Dag 10 van mijn cyclus dus vanochtend begonnen met ovulatietesten.

9. VC80

VC80 Lid

23 jul 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Magnolia83: Wij hebben het ook eerst gedaan via het ziekenhuis, maar mijn eisprong viel vaak net in het weekend en dan doen ze niets in het ziekenhuis hier. Daarom hebben we besloten het gewoon thuis te doen. Ik dacht een goed sociaal vangnet te hebben. In het begin was er begrip en steun, maar nu het zo lang duurt lijkt men het te zijn vergeten en zit ik eigenlijk alleen met mijn verdriet. Vandaar dat ik ook op zoek ben gegaan naar een forum met lotgenoten. Wat goed dat jij de stap hebt gezet om naar Gent te gaan! Ik hoop dat het je brengt wat je ervan hoopt! Heb je al nieuws inmiddels trouwens? Nog een test gehaald?

maria37: Mijn redenen om eventueel naar het buitenland te gaan, zijn dat ze daar veel meer onderzoeken doen. In Nederland wordt vaak eerst maar eens afgewacht en nog eens afgewacht. In mijn geval zit ik met een tikkende biologische klok en ik word erg benauwd van het idee om te moeten blijven afwachten. Heel veel sterkte met het verwerken van deze miskraam! Ik herken de angst voor een nieuwe zwangerschap. Die was bij mij in het begin ook heel heftig, maar inmiddels zo goed als verdwenen gelukkig. Al zal die vast weer in alle hevigheid terugkeren op het moment dat ik een positieve test zou krijgen.

Belony: Ik heb een hysteroscopie gehad om een placentarest weg te knippen. Ik heb deze ondergaan zonder verdoving, dus ik weer zeker dat er niet geschraapt is. Ik heb gevoeld dat ze alleen geknipt hebben en ook precies waar. Daarna heb ik geen nieuwe hysteroscopie meer gehad. Ik zou die wel graag krijgen, zodat ik zeker weet dat er geen litteken of iets dergelijks in de weg zit voor een nieuwe zwangerschap. Sinds een maand of twee heb ik namelijk ook weer continu buikpijn. Mijn gyn is nu op vakantie, maar gelukkig kan ik volgende week terecht. Wat gaan ze trouwens doen met het tussenschot in je baarmoeder? Weghalen? Of is dat niet mogelijk? Ik weet dat mijn moeder het ook had. Haar eerste zwangerschap is er door misgegaan, maar bij haar zwangerschap van mij ging het wel goed (met tussenschot).

Blueberrie: Vreemd hè? Hoe anders ze het in België aanpakken? Alvast heel veel sterkte voor je afspraak maandag! Ik hoop op goed nieuws voor je!

Betsie: Jeetje, jij hebt ook al veel meegemaakt zeg. Ik duim voor een 'plakkerd' voor jou!

jilli: Waiting is the worst...

10. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    VC80, ik hoop dat je volgende week wat meer duidelijkheid hebt en dat je snel van je buikpijn af bent.

Ik denk dat Gent gaat adviseren om het weg te laten halen, dus ik houd daar alvast een beetje rekening mee. Over een maand heb ik mijn vervolgafspraak daar en dan weet ik het.

Er zijn genoeg vrouwen die kinderen hebben gekregen met zo'n tussenschot inderdaad. Het is niet onmogelijk. Ben erg benieuwd wat Gent ervan vindt.

11. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi allemaal!

VC80, wat lijkt die buikpijn me erg, niet alleen om de overduidelijke reden maar vooral door de onzekerheid die het veroorzaakt. Ik hoop dat het niets blijkt te zijn en alles goed is.

Bel: wat fijn dat je goed de dag doorgekomen bent. Het blijven toch wat beladen data hoe nuchter je ook bent.

Hier: vanmorgen is het dan eindelijk echt doorgebroken. Ik was van plan vanmiddag een test te halen als het vandaag nog niet zou zijn begonnen. Hoeft dus niet meer. Ik tel voor het gemak vandaag maar als dag 1, kom ik weer uit op een cyclus van 31 dagen. Dit keer heb ik mijn eisprong dus niet goed gevoeld. Grappige is dat ik weer ongesteld ben met volle maan. Dat ben ik steeds. toevallig toch?

12. Blueberrie

13 nov 2014
    12
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hoi,
    Ik heb eens een artikel gelezen over iemand met 6 miskramen en een tussenschotje in de baarmoeder. In Nederland wisten ze zeker dat dat echt niet de oorzaak van de miskramen kon zijn. In Leuven hebben ze dat toen verwijderd en heeft ze op natuurlijke wijze een gezond babietje gekregen...
    Magnolia, ik ben ook wel benieuwd of je vandaag nog getest hebt.
    Ik heb helaas weer een antibiotica kuur gehad voor een blaasontsteking... Helaas precies op de dag van mn ovulatie...

13. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Magnolia, balen dat je ongesteldheid alsnog heeft doorgezet. Had gehoopt dat het anders was. Inderdaad toevallig zeg. Heb je dat altijd? Heb je nu een langere cyclus gehad ondanks de druppels?

In het zkh hier zeiden ze tegen mij dat de kans dat het tussenschot de oorzaak van de miskramen is, klein wordt geacht. Ik laat die analyse liever over aan Gent, zoals je begrijpt :p

Blueberrie wat vervelend van je blaasontsteking. Heb je daar steeds last van?

14. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi dames!

Blueberry: zo iets heb ik ook een keer gelezen. Daarom was ik zo 'blij' voor Bel toen ze dat tussenschot hadden gezien.

Hier. Ik ben nog niet ongesteld geworden. Alles bij elkaar heb ik nog geen inlegkruisje vol gehad. Dit mag je toch niet als een menstruatie rekenen? En nu helemaal niets meer. Wel ben ik misselijk, enorme borsten en ruik alles. En toch zijn die stomme testen negatief. Vandaag is dag 33 van de cyclus, ik heb wel eens lange cyclussen maar zoals deze week nog nooit gehad. Herkent iemand dit?

15. VC80

VC80 Lid

23 jul 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Magnolia, Wel een keer gehad dat ik 3 dagen overtijd was en alle kwaaltjes had, maar testen bleven negatief. Uiteindelijk toch ongesteld geworden. Ik denk zelf dat dit een vroege miskraam is geweest. Maar ik had toen geen bloedverlies wat jij wel hebt gehad.

16. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Magnolia.. ik heb het mijn vorige cyclus gehad. 1 dag wat bloedverlies en dat was het.. bij jou blijft het vaag dat het komt en gaat met heel kleine beetjes.
    Blueberrie wat balen van je blaasontsteking.. Heeft dit invloed eigenlijk op je vruchtbare dagen?
    Zo fijn soms dat ze bij onze zuiderburen wat verder zijn met een aantal dingen. Al zou het nog fijner zijn als Nederland zich ook wat verder in ontwikkelt!

17. jilli

jilli Lid

30 mei 2011
    94
    0
    0
    Friesland
    Hè magnolia kan het niet een verlate innesteling zijn geweest? En zoals ik al eerder zei bij mijn eerste teste ik pas positief naar 5 weken. Maar wel vervelend die onzekerheid! Knuf

18. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi Allemaal!

Blueberrie, wat waardeloos van je blaasontsteking. Heb je er veel last van?

Hier eindelijk gister ongesteld geworden. Na een week over tijd te zijn en een week van spotting. Testen waren negatief dus zeker geen miskraam geweest. Ik was er deze maand wel heel erg mee bezig. Misschien door de stress tegen gehouden? Wie weet.

Hoe is het met iedereen?

19. jilli

jilli Lid

30 mei 2011
    94
    0
    0
    Friesland
    Hè magnolia wat jammer maar wel fijn dat de onzekerheid nu weg is toch?
    Hier alles goed eigenlijk nergens last van meer dus verwacht gewoon ongesteld te worden donderdag.
    Net met mijn mannetje naar de dokter geweest, 2 weken antibiotica voor een tekenbeet. Dus kan me nu "mooi" daar op focussen.

20. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Dus toch doorgezet, Magnolia. Toch weer een lange cyclus?

Hier alles goed. Druk weekend achter de rug, dus een beetje aan het knikkebollen momenteel. :)

Deel Deze Pagina