Dayna: En nu lekker op het heerlijke wachtbankje Hier: Het gaat met ups en downs. Aan de ene kant voelt het wel goed, maar als er ook maar iets is, een te heftig krampje en ik heb afgelopen weekend heel iets bruinverlies gehad (echt minimaal) en dan schiet ik gelijk in de paniek. Gisteren de vk nog maar gebeld en die heeft me weer even gerust kunnen stellen. Ik merk dat genieten wel lastig is, maar af en toe lukt dat een beetje. 1 oktober heb ik de 1e echo, dus nog 14 nachtjes Gisteren was de dag dat het bij mijn 1e mk mis ging, die ben ik dus al voorbij. Zaterdag de dag dat ik mijn 2e kreeg, dus dat is mijlpaal nr. 2. Van binnen voelt het wel goed, dus probeer daar een beetje vanuit te gaan, hoe lastig ook.
hier nog geen idee waar ik sta. Het is nu 3 weken geleden, we hebben al wel geknuffeld. Volgende week maandag naar de gyn. Ik ben benieuwd wat ze zegt..... En wanneer ik nu ongesteld word.
Meijtje: Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt! Hier: Het gaat best goed, af en toe wat onzeker, maar over het algemeen heb ik best wat vertrouwen. Ik had vooraf verwacht dat ik meer angst zou hebben. Ik heb nog steeds af en toe iets bruinverlies, maar echt wel weinig, ik schiet er niet meer van in de paniek. Volgens mij heeft het met het sporten te maken.Ik vind het wachten op de echo wel enorm lang duren, de dagen gaan langzaam. Als ik morgen doorkom ben ik nog nooit zo lang zwanger geweest, wel heel bijzonder. Ik hoop dat jullie me snel gaan volgen!!!
ongi hier doorgebroken. dus ik ga nu mijn eerste ronde weer in voor het volgende wondertje. @lieflief heb je al een echo gehad??
Meijtje, ja ik heb een echo gehad en er was een mooi hartje te zien. Dat was erg spannend en een grote ontlading, maar het blijft spannend. Ondertussen al bijna 9 weken zwanger en ik heb al een beste buik. Hoe gaat het met de dames hier?
Hey dames. Hoe gaat het ondertussen bij jullie? Ik ben erg benieuwd. Hier gaat allles volgens het boekje. Vorige week weer een echo gehad, was helemaal goed en van de vk mag ik ophouden met zorgen maken en zijn we de kritieke fase wel voorbij. Jeej. Sindsdien straal ik alleen maar, had dat eerder niet durven dromen.