Hallo, Ik gebruik al verschillende maanden geen anti-conceptie meer, nu heb ik de laatste maanden altijd een dag of 2 voor ongi spotting, maar nu is het al 4 dagen, moet vandaag ongi worden, gebeurt meestal in de ochtend en nu nog steeds niets. Iemand ervaring mee ?
Hier t zelfde na t spiraaltje.. Ik bloed in total 4 tot 5 dagen en meerendeel spotting, maar zo lang je cycles geregeld blijven zou ik me daar niet te druk om maken
Ik heb dat ook tijden gehad. Vaak al een week van te voren. Vorige maand niet, eerste menstruatie na hsg. Erg prettig! Gebruik je misschien zwanger worden van de etos? Want toen ik die slikte leek het erger te worden..
Eerste dag echt bloed hou ik aan als 1e cyclusdag. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt maar zou me nog niet teveel zorgen maken hoor. Succes
Heb ik ook elke maand voordat ik ongesteld moet worden, vorige 2 rondes zelfs 1,5 week voor mn menstruatie last gehad van spotting/bruinverlies. Maar normaal ook altijd al wel 4 dagen ofzo...dus niet echt iets om je zorgen over te maken hoor. Volgens mijn huisarts niet iig. Zodra je bloedverlies echt helderrood is kun je het tellen als dag 1 van je nieuwe cyclus.
Ja, heb dit ook 1x gehad. Uiteindelijk is mijn ongi doorgebroken maar niet erg fel. Kan dus gebeuren.