zwanger worden na 2 miskramen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mies03, 9 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mies03

    mies03 Lid

    26 apr 2019
    92
    67
    18
    Vrouw
    hi dames, ik zal me even voorstellen. Ik ben sinds juni 2018 bezig voor ons eerste kindje. In nov. 2018 me eerste miskraam gehad(was heel blij dat het snel gelukt was). Deze is bij mij heel hard binnen gekomen. Omdat ik ook in de leeftijd ben voor een uitstrijkje toch laten maken, deze bleek niet goed en in juli 2019 een biopt gehad. gelukkig hoef ik pas over een jaar terug. Kreeg in het ziekenhuis echo's voor me eisprong en in aug 2019 eindelijk weer een positieve test in handen. Ook is deze helaas en tot me verdriet weer misgegaan. Graag hoor ik ervaringen hoe ik toch positief kan blijven. ben namelijk heel bang dat het weer lang duurt of helemaal niet lukt.
    hoor graag van jullie.
     
  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Hou je doel voor ogen. Dat is het belangrijkste wat je kunt doen. Verwerken van je miskramen is ook heel belangrijk.

    Hier was t enige wat werkte doorgaan. Veel afleiding zoeken en positieve gedachten proberen te houden.
     
  3. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Hier heeft het ook lang geduurd, nu ruim 3 jaar bezig wel aantal keer zwanger geweest 2x curretage gehad. En nu had ik de hoop eigenlijk wel beetje opgegeven ook ivm mijn leeftijd. Afgelopen juni getrouwd en nu weer pril zwanger. Maar dat heeft dus allemaal wel lang geduurd. Ik ben blij dat het toch weer gelukt is. Dit is ook de laatste keer voor ons. Deze weken zullen onzeker blijven. Ik wil zelf geen vroege echo want ook dat zegt helemaal niks. Al 2x een kloppend hartje gezien wat later helaas toch weer gestopt was. Enige wat ik kan zeggen laat je verdriet toe het heeft tijd nodig.
     

Deel Deze Pagina