Hi dames, Mijn potje foliumzuur is bijna leeg en moet binnenkort nieuwe halen. Ik vroeg mij even af, wat slikken jullie? Alleen foliumzuur of combi.. Of..
Ik heb gekozen voor een multivitamine. Te gebruiken tijdens het zwanger worden en zwanger zijn. Orthica - Prena Fem
Ik gebruik Gravitamon tabletten. Wel duur voor een potje voor 90 stuks maar persoonlijk vind ik deze wel het fijnst. Zit foliumzuur in en allerlei andere vitamines. Je mag deze ook de hele zwangerschap doorslikken.
Ik slik Davitamon Mama Compleet heten ze volgens mij. Zit ook al foliumzuur in maar ook extra vitamines. Mag ook gewoon de gehele zwangerschap door. VK raadde zelfs aan om het te blijven gebruiken.
Ik slik Etos zwanger worden. Hoop daarmee gelijk ook mijn cyclus wat te kunnen reguleren. Merk deze week of dat gelukt is
Hier ook gewoon de Zwanger Vitaal van de Kruidvat. Heb meteen 2 identieke cyclussen gehad en LF lang genoeg, dus ik wissel voorlopig niet Als het belangrijke er maar in zit vind ik het wel goed, het is niet voor niets goedgekeurd En mn nieuwe tik is elke dag een kiwi, schijnt veel foliumzuur in te zitten Dan moet het toch goed komen
Voor ik zwanger was slikte ik Etos Zwanger Worden. Er staat alleen (heel vreemd) in de bijsluiter dat deze pillen niet geslikt mogen worden TIJDENS zwangerschap? Vond ik heel vaag... toen dus ook overgestapt naar Davitamon.
Nee, de zwanger worden pillen van etos mag je niet slikken tijdens de zwangerschap wegens vitex agnus castus, dat zit er namelijk in. Maar dan vind ik het toch vreemd... ik slik ze dan ook liever na mijn ovulatie niet meer, aangezien je dan ook al zwanger kan zijn natuurlijk. Dus tot de ovulatie slik ik nu etos zwanger worden en daarna die van davitamon.
Oh ja! Dat was het idd Dat deed overigens niks voor mn cyclus... Wat een gedoe om te wisselen halverwege
Ik vind die van Etos zwanger worden juist heel fijn. Met mijn eerste positieve test overgestapt op Etos zwanger zijn. Wist trouwens ook niet dat je die zwanger worden niet mag gebruiken tijdens zwangerschap. Nou ja, het is nu al te laat en ben al overgestapt op die andere.
ik gebruik foliumzuur van de etos en tarwekiemolie van het kruidvat. hier heb ik voor gekozen omdat de meeste andere vitamines in voedingstoffen ook zitten. Daarom alleen voor 2 basis tabletten gekozen!
Ik slik de pillen dan solgar..multi voor zwangeren en visolie.. De pillen van Davitamon of etos zijn synthetisch.. Ik zou kiezen voor de wat duurdere.. Daar zitten natuurlijk verkregen vitaminen in!
Prenatal nutriets van Solgar (wel duur maar zonder "overbodige" bestanden etc van de wat goedkopere merken waardoor je lichaam het beter opneemt! )en visolie van VSM Puur mama