Welke pillen slik jij?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jillster, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Mijn potje foliumzuur is bijna leeg en moet binnenkort nieuwe halen. Ik vroeg mij even af, wat slikken jullie? Alleen foliumzuur of combi.. Of..

2. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik heb gekozen voor een multivitamine. Te gebruiken tijdens het zwanger worden en zwanger zijn.
    Orthica - Prena Fem

3. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ik lees even mee :). Ben ook wel benieuwd!

4. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ik gebruik Gravitamon tabletten.
    Wel duur voor een potje voor 90 stuks maar persoonlijk vind ik deze wel het fijnst. :)
    Zit foliumzuur in en allerlei andere vitamines. Je mag deze ook de hele zwangerschap doorslikken.

5. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Ik gebruik VSM puur mama

6. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ik slik Davitamon Mama Compleet heten ze volgens mij. Zit ook al foliumzuur in maar ook extra vitamines. Mag ook gewoon de gehele zwangerschap door. VK raadde zelfs aan om het te blijven gebruiken.

7. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Ik slik vitaal zwanger. Potje van de Kruidvat :)

8. Droommama

Droommama Actief lid

27 sep 2014
    112
    46
    28
    NULL
    NULL
    Ik slik Etos zwanger worden. Hoop daarmee gelijk ook mijn cyclus wat te kunnen reguleren. Merk deze week of dat gelukt is :)

9. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Thanks ladies! Allemaal verschillende ook haha, zo is het nog steeds lastig kiezen;)

10. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook gewoon de Zwanger Vitaal van de Kruidvat. Heb meteen 2 identieke cyclussen gehad en LF lang genoeg, dus ik wissel voorlopig niet ;) Als het belangrijke er maar in zit vind ik het wel goed, het is niet voor niets goedgekeurd :D
    En mn nieuwe tik is elke dag een kiwi, schijnt veel foliumzuur in te zitten :$ Dan moet het toch goed komen :p

11. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Voor ik zwanger was slikte ik Etos Zwanger Worden. Er staat alleen (heel vreemd) in de bijsluiter dat deze pillen niet geslikt mogen worden TIJDENS zwangerschap? Vond ik heel vaag... toen dus ook overgestapt naar Davitamon.

12. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Misschien door de hoeveelheid vitamine A?

13. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Nee, de zwanger worden pillen van etos mag je niet slikken tijdens de zwangerschap wegens vitex agnus castus, dat zit er namelijk in. Maar dan vind ik het toch vreemd... ik slik ze dan ook liever na mijn ovulatie niet meer, aangezien je dan ook al zwanger kan zijn natuurlijk. Dus tot de ovulatie slik ik nu etos zwanger worden en daarna die van davitamon.

14. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Oh ja! Dat was het idd :) Dat deed overigens niks voor mn cyclus...
    Wat een gedoe om te wisselen halverwege ;)

15. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ah goed dat jullie het zeggen, etos valt af dus!

16. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik vind die van Etos zwanger worden juist heel fijn. Met mijn eerste positieve test overgestapt op Etos zwanger zijn. Wist trouwens ook niet dat je die zwanger worden niet mag gebruiken tijdens zwangerschap. Nou ja, het is nu al te laat en ben al overgestapt op die andere.

17. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    ik gebruik foliumzuur van de etos en tarwekiemolie van het kruidvat.
    hier heb ik voor gekozen omdat de meeste andere vitamines in voedingstoffen ook zitten. Daarom alleen voor 2 basis tabletten gekozen!

18. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slik de pillen dan solgar..multi voor zwangeren en visolie..
    De pillen van Davitamon of etos zijn synthetisch.. Ik zou kiezen voor de wat duurdere.. Daar zitten natuurlijk verkregen vitaminen in!

19. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Prenatal nutriets van Solgar (wel duur maar zonder "overbodige" bestanden etc van de wat goedkopere merken waardoor je lichaam het beter opneemt! )en visolie van VSM Puur mama

20. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    IDD! helemaal mee eens! er zit wel degelijk veel verschil tussen de goedkopere merken en Solgar etc.

Deel Deze Pagina