LF

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyIngrid, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi hoi,

Ik heb nog een brandende vraag. Ze zeggen altijd dat je een eisprong hebt 14 dagen voor je menstruatie. Maar dan vraag ik me af, stel je dat je een langere of kortere LF hebt is die regel dan ook nog van toepassing?

Liefs, Ingrid

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Je LF is de periode tussen je eisprong en de eerste dag van je nieuwe cyclus (menstruatie), dus nee als je ei kan ook eerder of juist later dan 14 dagen voor je menstruatie komen

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Oke, dan is dat 'standaard' verhaal dat je 14 dagen na je ei je ongi komt een fabeltje voor sommige mensen.
    Ik heb namelijk ook 1 x tje dmv ovutesten gezocht naar mijn ei en die was achteraf gezien 7 dagen voor mijn ongi.

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Je LF kan variëren tussen de 10 en 18 dagen. Ze zeggen vaak 14 omdat dat het gemiddelde is, maar veel vrouwen hebben dat dus niet. Ik had het constant tussen de 11 en 13 dagen.

Als je vaker minder dan 10 dagen hebt zal ik de gyn gaan bellen, te kort is namelijk niet goed. Dan heeft het eitje geen tijd om in te nestelen.

Liefs

5. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi Bright,

Bedankt voor je info;) Ik heb maar 1 x van de 11 dat we nu proberen daadwerkelijk mijn ei gevonden. Ga vanaf deze ronde bezig met tempen, wie weet wat daar uit komt!

Liefs!

6. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Ladyingrid,

Ik kon ook niet met ovu testen mijn "ei" vinden en ben ook sinds vrijdag begonnen met tempen, kijken of dat wat oplevert.
    Meid veel geluk en succes....hopelijk mag je komende maand dmv tempen wel zien of je "ei" zichtbaar wordt,
    Groetjes Lilly

7. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ik had dus 3 weken na eerste dag ongi mijn ei gevonden. De ovutest was knal posi. Maar gewoon een week later ongi geworden. Neem aan dat ik niet zwanger was?
    Bedankt! En jij ook succes met tempen. Hopelijk gaat dat beter dan de ovutesten;)

Liefs

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    LadyIngrid,

Tja, dat kun je nooit met zekerheid zeggen.

Met tempen weet je pas achteraf of je je ei hebt gehad he? Welke testen gebruik je? Ik had die van Sensitest, zij extra gevoelig.

Liefs

9. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ik heb die van babyboomshop gebruikt. Ik weet nog wel dat ik daarna niet echt 'lekker' ongesteld ben geweest. Alleen bruinverlies zegmaar. Erg apart. Maar waarschijnlijk wel ei gehad, want de test was knal roze;)

10. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Kan het geen innesteling geweest zijn? Wanneer was dit? Ben je nadien nogwel gewoon ongesteld geweest?

11. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Nee volgens mij was dit geen innesteling, want ik ben nadien gewoon ongesteld geweest. (helaas:p)

12. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    idd helaas

Deel Deze Pagina