Onzekerheid....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wondertje78, 20 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertje78

wondertje78 Actief lid

7 mei 2009
    356
    0
    0
    Hoi meiden,

Na een MA met 12 weken en een curretage en 1 keer een heftige en 1 keer een minimale bloeding daarna,willen we graag weer zwanger worden.
    Maar mijn menstruatie blijft al een paar maanden weg!
    Heb in januari een afspraak bij de gyneacoloog staan...maar maak me best wel zorgen!
    Schiet van alles door me hoofd heen....als het maar geen asherman is ..... en meer van dat soort dingen.
    Heb volgens mij wel duidelijk mijn eisprong gevoeld twee keer ,maar bloedingen blijven steeds uit....
    Herkenbaar voor iemand,ervaringen?

Liefs..

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    geen herkenning hier, maar ik wil je wel heeeeeel veel geluk toewensen.

xxx

3. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Het schijnt dat het lichaam zich moet herstellen. Dat het twee keer vrij regelmatig is gekomen hoeft niks te zeggen. Het is normaal dat het daarna weer een tijd weg kan blijven. Kan me voorstellen dat het voor jou heel vervelend is. Maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon even een afspraak eerder maken. Zelf heb ik 9wkn geleden mijn dochterje bij 23wkn verloren en sindsdien denk ik ook van alles te voelen dat de eisprong er was, ik ongi werd maar mijn lichaam lijkt me voor de gek te houden. Ik herken nu niet de klachten die ik voorheen kende. Zo frustrerend!

4. wondertje78

wondertje78 Actief lid

7 mei 2009
    356
    0
    0
    Dankjewel esther15 !

5. wondertje78

wondertje78 Actief lid

7 mei 2009
    356
    0
    0
    Hoi jonneke, wat ontzettend verdrietig ,sterkte met je verlies! Het is inderdaad heel frusterend en moelijk om af te wachten ,want je wil tenslotte graag weer door ...maar het voelt alsof je lichaam je in de steek laat! De MA was begin juli en menstrueer nu al bijna 4 maanden niet meer ...gelukkig mag ik begin januari al op afspraak komen. Wacht jij nu op een 1e menstruatie?

6. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ja je wilt inderdaad door en het is inderdaad of je lichaam je in de steek laat. Herken het helemaal. Maar 4 maanden is wel erg lang. Ik vond 9 weken (dat is het bij mij nu) al lang. Hopelijk komt hij snel weer op gang.
    Mijn menstruatie lijkt weer op gang te komen. Maar het is maar een klein beetje en dan weer een dag niet en dan weer een beetje dus weet ook niet of het hem dat wel helemaal is...

7. wondertje78

wondertje78 Actief lid

7 mei 2009
    356
    0
    0
    Het is niet te geloven,maar ben dus ongesteld geworden vandaag!! Pfff .....uit het niets is het daar! Wel heftige pijn in me buik en in me rug (driedubbel ,zo voelt het!)Misschien heeft het geholpen door het hier op te schrijven :) ga wel even navragen of de afspraak bij de gyneacoloog door móet gaan,want het is tennslotte een hele lange cyclus(beter van wel denk ik). Wat lastig voor je om steeds maar te schommelen wel niet ,wel niet,word je ook niet wijzer van! geduld hebben is het moelijkste nog merk ik!

8. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Wat fijn! Heeft het van je afschrijven mischien wel geholpen. Ja misschien wel goed toch naar die afspraak te gaan. Er zit nu toch wel een hele lange tijd tussen. En kwaad kan het nooit. Misschien kunnen ze toch nog iets zien / onderzoeken waar je meer door te weten komt?

9. missnien

missnien Lid

10 sep 2011
    65
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey wondertje,
    Ik wou hier toch nog even op reageren omdat iemand die ik goed ken net hetzelfde heeft gehad. Zij had sinds september geen menstruatie meer gehad en is begin deze maand naar gyn. geweest.

Niets aan de hand!! Er stond zelfs een eitje klaar om te springen in een van de follikes. Het kan dus gewoon zijn dat je niet ongesteld wordt en toch eitjes maakt. Daarom hoeft er dus helemaal niets mis te zijn.

:D Ik hoop dat je hierdoor wat meer op je gemak bent.
    Veel succes nog met de regels!!!

10. wondertje78

wondertje78 Actief lid

7 mei 2009
    356
    0
    0
    Hoi missnien ,bedankt voor je reactie,maar ben blij dat het terug is! Nu proberen mijn cyclus weer te vinden. Liefs....

11. missnien

missnien Lid

10 sep 2011
    65
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim alvast!

Deel Deze Pagina