Spannend meid! Mijn nod is pas de 13e...dus ik moet nog ff wachten Temp was vanmorgen weer 0.1 omhoog. Zit nu op 37.1
Lijkt een klein beetje op mijn verhaal. Alleen ben ik heel snel weer in verwachting geraakt, zie mijn handtekening. Ik weet nu niet precies of dit jullie hoop geeft, of juist demotiveert.... maar ik wil alleen maar aangeven dat alles kan. Houd moed lieve dames...... dikke zoen allemaal!
Ahh fijn zeg! Gefeliciteerd!!! Mij geeft dit juist heel veel hoop Hoe sta je nu in de zwangerschap? Hoop dat alles goed zal verlopen. Het is je meer dan gegund!!
Ik ben op 4-1 bevallen met 14.1wk zwangerschap van onze Levin*. Bij de termijnecho bleek er iets niet te kloppen en na vlokkentest bleek het trisomie 18 te zijn. Op de ochtend van de 4-1 bleek hartje gestopt te zijn al met kloppen en die avond ben ik bevallen. Heb hem gezien en foto's gemaakt. Nu thuis een mooi herinneringsplek. In jan 2014 en juni 2015 een mk gehad met 8wk. Volgende cyclus mogen wij weer verder met onze cryos. Na ruim 5 jr dus nog steeds met lege handen, wat me wel beangstigd soms