bijna testen, spannend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door margot, 31 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margot

margot Lid

30 aug 2007
    86
    0
    0
    Hoi,
    nog geen ongi tekenen.Binnen nu en een paar dagen testen. Heb het gevoel dat dit het zou kunnen zijn. Hebben geklust rond eisprong. Rond eisprong 1,5 dag licht bloedverlies gehad.
    Laatste week, met vlagen misselijk (ook later op de dag), maagzuur en wat witte vloei lijkt het.
    Zou het dan toch?
    Margot

2. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    Het zou kunnen, maar ons lichaam kan ons zooooo voor de gek houden, ik voel ook van alles en zie bvan alles. En het kan 2 dingen betekenen;
    ik ben zwanger / wij zijn zwanger
    ik heb last van PMS / wijhebben last van PMS

Een test is het enige die de onzekerheid weg neemt, ik moet w8en tot de 5de maar jij mag morgen al testen :)

Ik zal voor je duimen

3. margot

margot Lid

30 aug 2007
    86
    0
    0
    Hoi Hopefull

Spannend, vorige maand ook last gehad van misselijkheid. Uiteindelijk ook niets. Nu ik aan het schrijven ben, merk ik dat zijkant van mijn borst wat steekt. Aan andere kant hebben we maar een keer geklust rond eisprong. Dus ik zal me wel voor de gek houden... Succes in ieder geval...MArgot

4. Niet meer actief

spannend hoor
    ik duim voor je dat het raak is
    ;)

5. Niet meer actief

veel succes!hoop dat t een goed zwemmertje was

6. margot

margot Lid

30 aug 2007
    86
    0
    0
    Hoi Caruli

Hoe gaat het met je? Bedankt voor je belangstelling en reactie...

7. margot

margot Lid

30 aug 2007
    86
    0
    0
    hoi mirandakloppie,
    Ben benieuwd of er inderdaad enige goede afstandzwemmers bij zaten. Heb gehoord bij babyboom dat een grote groep mannen minder goede zaad hebben (onderzoek onder 100 mannen).
    Dus ik probeer mezelf voor te houden dat ik gewoon ongi ga worden vandaag of morgen. Want met 1 keer klussen rond de eisprong, ik weet niet hoe groot de kans dan is dat het raak is.
    In ieder geval bedankt voor je wens...M

8. Niet meer actief

tuurlijk,ik hoop absoluut voor iedereen hier dat de wens snel in vervulling mag gaan en de zwangerschappen allemaal goed verlopen

9. margot

margot Lid

30 aug 2007
    86
    0
    0
    He mirandakloppie,
    Hoe zit het met jou? ik zie dat je 18 dagen overtijd bent... heb je al getest of moet je banner aangepast worden

10. Niet meer actief

margot kijk maar in mijn album,bn al verscheidene keren gefeliciteerd maar door slechte mat care recenties op internet begin ik te twijfelen,ben nog steeds niet ongesteld maar had voor deze tests 8 negatieve,ga morgen naar de dokter

11. margot

margot Lid

30 aug 2007
    86
    0
    0
    He,

ik zie op in ieder geval een van die testen een streepje staan. Succes morgen bij de dokter...Margot

12. Niet meer actief

dank je,er zijn nu al twee mensen op deze site die zich aan me beginnen te irriteren,ik snap het ook wel,gewoon angst om teleugesteld te worden heb ik,...maar ja,...wie niet

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik moet ook nog een paar dagen wachten voor ik testen kan maar het ziet er voorlopig goed uit.
    Superhoge temperatuur, 37.2 en ben de hele dag met vlagen misselijk, ben hartstikke moe, en last van overvloedig witte afscheiding....

maar ja...wachten duurt lang he...pfffff

14. Niet meer actief

clearblue test gehaald,ligt in de la,...durf niet

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey kloppie...
    gewoon doen....anders blijf je alleen maar in onzekerheid zitten!

laat het straks weten he!

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    DOEN! Je kan er toch niets meer aan veranderen, en je hebt tenminste iets meer duidelijkheid! ;)

17. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Als ik jou was zou ik het gewoon doen. Ik denk dat die de meeste zekerheid geeft dan de strepen aflezen. En met zoveel dagen overtijd zou je genoeg HCG aangemaakt moeten hebben dus DOEN zou ik zeggen.

Laat je het weten wat de uitslag is?

Liefs

18. Butterfly1

Zo dat zijn er al 3 die zeggen DOEN hahaha.

Liefs

19. Niet meer actief

jaaaa POSITIEVE CLEARBLUE IK TWIJFEL NIET MEER HAHAHAHAH IK ZAL ZE FF IN ME ALBUM ZETTEN JOEHOEEEEEEEEE

20. Butterfly1

Nu alleen je banner nog veranderen he hahaha.
    Gefeliciteerd meid en geniet ervan.
    Al klachten hihihi

Liefs

Deel Deze Pagina