Hallo meiden, Na me vorige topic over een week voor nod kwaaltjes.. waren er veel meiden die rond dezelfde tijd hun eisprong hadden en gelijke kwaaltjes hadden/hebben mischien is het leuk om elkaar op de hoogte te houden hoe het ervoor staat en of er kwaaltjes erbij komen kortom we gaan allemaal voor een positieve test
Ah leuk we lopen gelijk op!! Heb in je vorige topic de kwaaltjes die ik heb gepost! Voel me wel zwanger alleen kan natuurlijk ook zijn dat ik mezelf voor de gek houd, we weten het volgende week Spannend. Ik ga voor mijn eerste kindje en ben 30 jaar dit is de eerste ronde, na twee maanden zonder pil, 28daagse cycles. Ik hoop dat we allemaal positief testen!
las idd je kwaaltjes... hier met veel lopen wel steekjes in zij en onderrug zeurend gevoel en droge mond en iets wat maagzuur wat omhoog komt en blijft hangen... gevoelige borsten druk op de blaas spannend........wanneer ga jij testten? gaan voor de 2e en 1e ronde ook met ovutestten trouwens! 3 april positieve test die avond/nacht geklust en 4 april me eisprong savonds en 4 uur erna ook nog geklust... voel me wel anders...
Ik weet niet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad en of ik die wel heb gehad. Heb 3 maanden een onregelmatige cyclus van ongeveer 17/18 dagen gehad. Deze maand is de cyclus al veel langer en volgens wat kleine berekeningen ook rond de 4e zou ik hem gehad moeten hebben (als mijn cyclus deze maand wel langer is) Nu heb ik sinds 2 dagen heel veel last van erge buikkrampen. Het komt en gaat maar gaat nooit helemaal weg. 's Avonds heb ik er het meeste last van. Ik kan niet precies zeggen wanneer ik ongesteld moet worden omdat het elke keer zo onregelmatig is. Daarom weet ik nu niet zo goed wat er allemaal aan de hand is met me?!!!
Wow wel een hele korte cyclus..(ontpillen?) als je 4 april je eisprong heb gehad (of gevoeld) dan tel je 14 dgn erboven op je LF dan zou je rond 18e je nod hebben. Als je wilt testten...zou ik het de 18e pas doen..aangezien je een rare cyclus heb Mischien hebben andere nog tips voor je
Ik ben sinds 4 maanden gestopt met de pil m'n laatste keer ongesteld was 22 maart.. dus zit nu al op dag 19, dat is langer dan elke andere maand
Kan dat het ontregeld is door de pil, Maar dan krijg je wel gewoon je eisprong Als je die dus idd de 4e heb gehad...is je nod de 18e. Ondanks geen pil schommelt me cyclus ook hoor 19mrt me ongesteldheid en eisprong 4e en me nod de 17e!
Hey, hier ook de 4e mijn eisprong ( volgens ovu test en temperaturen). Grappig dat er zoveel rond die dag zitten! Hier natuurlijk ook ( ingebeelde?) kwaaltjes: - Beetje weeïg gevoel - Krampjes/ steekjes in de buik. - Lichte hoofdpijn - Erg vermoeid - Vanmorgen een beetje rozeverlies, de rest van de dag niets ( innesteling? ) Ik hou jullie op de hoogte! Hoe is het bij jullie?
Hallo, mag ik ook met jullie meekletsen. Ik heb mijn eisprong iets later gehad, tussen 5/6/7 april. Het grappig is dat FF (temperatuur) vrijdag aangeeft. Ikzelf vermoed de zaterdag, want ik had een zeurend gevoel en de arts denkt zondag (cyclusmeting). Dus wie heeft gelijk Ook ik heb kwaaltjes...... Gisteren bijna de hele dag met steken rondgelopen, met name ook rechts. (ik heb mijn eisprong ook rechts gehad). Vandaag waren de steken over en zag ik ook een dip in mijn temperatuur (innestelingsdip???). Verder heb ik ook gespannen borsten. Ik ben benieuwd. Ik dacht dat ik vorige maand ook zwanger was en dit was ook niet, dus ik pin me er maar niet op vast. En de keer daarvoor was het een bbz, maar daar ga ik nu niet vanuit, omdat ik nu een eisprong heb aan mijn goede zijde. Sowieso heb ik ook een korte LF, dus er kan nog vanalles mis gaan zeg maar.......maar hopen mag hè!!! Ik ben benieuwd naar jullie en dat zou toch wel een bak zijn als we met z'n alle een postieve test hebben!!! Zet e'm op dames!!! Gr. Diana
Ik meld me ook! Weet niet precies wanneer en of ik een eisprong had omdat ik pas gestopt ben met de pil. Dacht het te voelen rond die datum dus ben benieuwd voel ook vanalles maar kan ook ontpillen zijn natuurlijk Spannend dames!
Hoi, bij mij was ovulatie 2e april volgens berekening ... (16de mag ik testen) heb ook wel een kwaaltje.. en dat is dat ik met momenten krampen heb vanonder in men buik, dit al sinds een 3tal dagen... het is precies of ik mn baarmoeder voelde zitten?, gisteren was dit ietsje minder, vandaag terug wel voelbaar... Het is men 3de ronde en hoop echt wel dat het 3e keer goede keer is (Oja, en pijnlijke borsten heb ik ook) Zou het een innesteling kunnen geweest zijn vraag ik me dan af? Voor rest heb ik niet echt andere kwaaltjes... ook geen innestelingsbloed gezien of wat dan ook..
Hallo meiden, Ook ik meld me hier! Heb 3 april ei gehad, en heb de nodige kwaaltjes: - Steken onder in mijn buik (bij baarmoeder en lies) - Af en toe misselijk - Sinds vandaag steken in mijn borsten! Hoop dat iedereen binnenkort een positest heeft!
Ik kom ook even om een hoekje kijken! Dit is mijn 2e ronde. Vorige ronde telt niet helemaal mee omdat dat "wachten" was op de eerste ongesteldheid na het verwijderen van mijn mirena. Ik lees al een flinke poos mee, maar al een tijd niet gereageerd. Ik temp niet en doe ook geen ovutesten, maar volgens de berekening van een cyclus van 28 dagen (die ik voor mijn mirena altijd heb gehad) zou ik de 2e mijn eitje hebben gehad. Die avond ervoor voelde ik ook flink gerommel in mijn buik wat een dag duurde ongeveer. Nou heb ik sinds gister behoorlijk steken in mijn buik, flink gerommel weer. Soms ook een "stijf" pijnlijk gevoel in mijn rug en behoorlijk moe.. Dus we wachten het af Zowel mannetje als ik wachten in spanning af. Hopelijk vliegen de dagen voorbij en mogen we snel testen
Klinkt allemaal hoopvol dames!!! Erg hè......dat wachten!!! Ik zal al blij zijn als ik 3 dagen verder ben, want dan heb ik al een langere LF, wat ik de laatste tijd heb gehad. Wanneer willen jullie gaan testen?
Zit nog een beetje te twijfelen wanneer ik zal testen. Mijn man is vrachtwagenchauffeur, dus hele week van huis. Dinsdag zou (als mijn cyclus weer op de 28 zit) ik kunnen testen. Maar dan is hij er niet en hij wil er graag bij zijn. Dus misschien wel al eentje proberen op zondag als hij er wel is... Zag in een ander topic dat de action nu ook testen heeft 2 voor 1,50!! Dus voor dat geld kan een vroeg testje geen kwaad Wachten is inderdaad slopend.. helemaal als je van nature heeeeel ongeduldig bent!
Hoi hoi, Ik zou ook rond de 4e of 5e mijn eisprong hebben gehad en die heb ik zeker gevoeld, krampjes begonnen de 4e.. Ik krijg steeds meer klachten en voel me soms ook echt wel beroerd... Zondag stevige krampen rechts onderin, misselijker, last van tepels en sinds vandaag steeds een grieperig gevoel, krampjes, droge ogen, winderig maar geen bloedverlies gehad... Volgens de app op mijn telefoon is de 18e mijn NOD dus we zullen allemaal zien!
hey meiden, ik zou volgens kalender de 4e mijn ei hebben gehad maar dacht dat ik em de 3e had gevoeld. In ieder geval ook zelfde periode NOD (rond 18e). Hier tot nog toe - een beetje rommelige darmen - al de hele week steken in mijn buik - rugpijn (maar ben er ook doorheen gegaan maandag ) - veel dromen - veel afscheiding verder nog geen pijnlijke borsten (terwijl ik dit vorige keer heel erg had). maar ze zeggen elke zwangerschap heeft andere kwaaltjes dus ik blijf hopen Spannend hoor meiden ik hoop voor iedereen posi testen!!!
Leuk het word steeds drukker viel me ook al erg op veel meiden die rond 3/4/5/6 eisprong hadden en we gaan allemaal gelijk op ... als ik cyclus 29 aanhoud kan ik 16e testten..banner loopt dan 1 dag voor maar ga niet eerder testten als maandag Hier nu meer scheiding... En onderrug voelt zeurderig En (.)(.) gevoelig en gespannen steekjes valt mee maar heb wel steekjes in me rug/zij wat naar me heup trekt..meer mensen? opboeren en iets zuur...dat mag van mij heeeeeeeel snel weggaan. Ben heeel benieuwd of we allemaal positief mogen testten merk overigens wel dat me (.)(.) met de dag gevoeliger worden dat is soms wel vervelend (ook al zijn ze niet groot haha)