Zwanger worden na buitenbaarmoederlijke zwangerschap (bbz)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elvje, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    woooow wat heftig!!!!!

2. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Ja nogal. Veel vrienden wonen daar ook maar die zijn allemaal hun huis kwijt! En de verhalen zijn niet te best als we horen wat er allemaal is afgebrand...

3. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    huh? zijn er ook al woonhuizen verbrand??? meen je niet?

4. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Ja er zijn een twee woonhuizen die daar staan die naar zeggen ook in de fik staan! Verder zijn er veel van die kleine bovenwoningen zeg maar.. Daar wonen wat mensen in en verder vele bedrijven heel veel net nieuwe bedrijven.
    Rtvnh is op het nieuws de brand.

5. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Zo dat is heftig die brand.

Suuskie balen dat je toch last heb van je ongi.
    Thea duim duim

Ik ben trouwens 34 jaar

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Jeetje wat een brand zeg!!! Vind ik altijd naar om te zien.

Reden van buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben ze bij mij ook nooit kunnen verklaren, gelukkig hebben ze mijn andere eileider ook gecheckt toen en die zag er goed uit. Verder weinig te melden, we hobbelen maar verder. Probeer idd veel afleiding te zoeken en veel dingen te plannen zodat ik niet hele dagen het internet ga afstruinen wat ik afgelopen paar rondes duswel heb gedaan, word je echt niet vrolijk van. Ga er gewoon vanuit ongesteld te worden dan valt het altijd mee.

7. twinkel85

twinkel85 Lid

10 mrt 2012
    65
    0
    6
    Hoi,
    ik wil me ook graag bij jullie aanmelden. Ben 25 juni geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Vruchtje bleek achter mijn baarmoeder in mijn buikwand te zitten. Heel uitzonderlijk volgens de gynaecoloog. Ik heb dus eigenlijk 'geluk' gehad dat het hier zat, omdat er daardoor niets verwijderd hoefde te worden en niets beschadigd is. Lichamelijk gaat het inmiddels goed, behalve heel erg moe zijn. Geestelijk heb ik het best wel moeilijk.

Twee weken na de operatie heb ik mijn menstruatie gehad en we willen er nu meteen weer voor gaan. Alleen geen idee hoe mijn cyclus nu is.

Mijn lijstje
    Laatste menstruatie: 08-07
    Vermoedelijke nod: rond 05-08
    27 jaar, ronde 9 ik tel hem namelijk door, maar vanaf buitenbaarmoederlijke zwangerschap is het rond 1

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Helaas welkom Twinkle, hopelijk kunnen jullie het een plaatsje geven. Je hebt idd "geluk" gehad dat er niks beschadigd is en dat er niks is weggehaald. Heel veel succes met opnieuw zwanger worden, want een beter medicijn bestaat er niet.

9. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Hoi Dames,

Allereerst Twinkle inderdaad (helaas) welkom!

Maar ik kon niet wachten en ik heb een test gedaan. Ik weet het niet ik zie heel vaag een positief lijntje. Ik was bij de etos want daar hebben ze precies dezelfde als van de kruitvat ook 2 voor 5 euro. Alleen hadden ze die niet en ik was er toch al heb ik van Etos huismerk meegenomen. Dus ik stap nu in de auto en ga naar de kruitvat (had ik dat nou gelijk gedaan) maar ik wordt niet wijzer uit die van de etos.... Spannend!!! Hou jullie op de hoogte.

10. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    owww rhea!!!!!!!!!!!!!!! spannend!!!!!! zo leuk!!!!! spannend!!!!
    whieeeeee post een foto!

11. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Haha ja maar ik zie hem amper en op de foto zie je echt helemaal niets! had al fotos gemaakt haha! Ik heb wel de kruitvat ondertussen in huis... Maar wil toch even wachten tot morgen met ochtendurine...Durf ook niet zo goed... Maar is wel spannend maar heb ook slechte verhalen gehoord over de etostest maar ik zag het echt nu morgen maar even testen. Heb nu ook geen tijd ga straks naar vrienden en dan lekker uit eten dus kan me gedachten wel ff ergens anders op focussen. Morgen horen jullie het als eersten!!

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O Rhea wat spannend zeg!! Zou echt super zijn, hopelijk heb je morgen een duidelijkere streep.

13. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Ow spannend! Ik duim!!!!

14. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Goedemorgen,

De kruitvat test was negatief! Dus ik denk dat mijn ongi er wat later aan komt dan. Maar etos gaf wel weer een heel onduidelijke streep aan heel Vaag! Ook heb ik even terug geteld met de vorige keer toen teste ik pas na 40 dagen positief zit nu op de 28 zal dat uitmaken denken jullie? Vorige keer was ik 7 april ongi en teste ik pas op 19 mei positief. Heb zelfs met teruggerekend met mijn dochter dat was 38 dagen positief. Dus ik zie het nog wel even! Vind het zonde om veel testen te gebruiken. Als ik over anderhalve week nog niet ongi ben geworden dan doe ik gewoon weer een testje. Dus hou het nog even spannend!

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    He bah Rhea nog geen duidelijkheid. Weet je wanneer je eisprong is geweest? In de regel moet je 14 dagen na eisprong wel positief kunnen testen. En anders misschien een bloedonderzoek, tis toch wel handig om te weten of je wel of niet zwanger bent als je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt gehad.

16. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Dat weet ik dus niet! Ik doe niet aan ovutesten ofzo... Ik dacht ongeveer altijd dat mijn cyclus zo rond de 28 dagen lag maar vandaag dacht ik laat ik eens terugtellen en toen kwam ik erachter dus ong. 38/40 dagen. Mijn probleem is ook dat ik nog nooit ongesteld ben geweest zonder de pil. Bij mijn eerste zwangerschap was ik net gestopt en met de vorige keer dus ook weer. Dus hoe mijn natuurlijke cyclus is heb geen idee! Dus ik wacht het nog een weekje af en als ik dan nog niet ongi ben geworden gooi ik er nog een test tegenaan en anders even de ha bellen. Maar het voelt allemaal wel vreemd ik heb al nu vier dagen echt ongi krampen en ik merk aan mezelf dat ik weer erg geirriteerd ben dat had ik met beide zwangerschappen kan niks hebben bijna ;) en dat is niks voor mij!
    Dus ik wacht het nog even af....

17. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    he jammer... ik zou inderdaad nog gewoon afwachten! misschien duurt het gewoon weer 40 dagen! en anders zou ik alleen al om te checken wanneer je ei is een ronde ovutesten gebruiken..

Misschien over 12 dagen nog een test! xx

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @rhea, dus je bent na je buitenbaarmoederlijke zwangerschap nog niet ongesteld geweest?? Mijn gyn zei toen die tijd dat menstruatie na ongeveer 6 weken weer op gang zou komen.

19. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Twinkel welkom. Hopelijk mag je snel zw worden.

Rea. Zolang er geen ongi is houd ik hoop. Ik duim.

Ik ben op dag 14 ongi geworden:x veel te vroeg. Gelukkig vrijdag naar fertiliteitsarts.

20. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Hoi Minnie

Ja daarna ben ik nog ongi geweest. heel kort hoor maar vanaf daar ben ik wel weer gaan tellen.
    Het rare is wel dat ik gisteren en vandaag nog test heb gedaan. En uit de ene kwam na de tijd een rare streep ik zal het eens proberen hier te plaatsen zodat jullie iets kunnen zien. Ik hoop dat ik het goed op de foto krijg. En vanmorgen ook binnen de tijd maar ook weer een hele lichte streep die krijg ik niet op de foto.
    Dus ik hou het even spannend haha!!

Deel Deze Pagina