O ben heel benieuwd meid!!! Na vanmorgen een bijna posi ovu test heb ik er toch maar een zw.schapstestje tegenaan gegooid en volgens mij ben ik zwanger!!!! Er staat licht maar wel duidelijk een 2e streepje. Ben zo blij maar tegelijktijd ook bang en onzeker. Morgen nog maar eens testen maar de digitale, maar alle symptomen wijzen erop, vind het allemaal zo spannend weer.
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!! minnie! whauuuw!!! gefeliciteerd alvast voorzichtig! doodeng inderdaad! maar vertel! wat was je cyclus ook alweeR? wanneer verwacht je ongi en hoe lang zou je dan nu zw zijn? spannend!
Kan het eigenlijk nog niet bevatten maar heb net een digitale CB gedaan en die geeft aan Zwanger 1-2, dus tis toch echt waar. Vind het allemaal wel een beetje spannend en kan niet w88 tot de eerste echo maar daar moeten we nog even geduld voor hebben. Ik voel wel aan mn lichaam dat ik zwanger ben, mijn kwaaltjes tot nu toe: -Betere reuk, ik rook van morgen beneden dat vl boven zn tanden aan het poetsen was. -Opgezette en trekkerige buik -Soort van ongi krampjes, dat vind ik dan wel weer eng. -vreemde smaak in mn mond Tja en verder nog niet gek veel, moet zeggen dat ik bepaalde dingen ook had als ik ongi moest worden (soort pms) maar tis nu toch anders. O ja en vl vond mn borsten groter haha was me zelf nog niet opgevallen. @Lauri, hoe gaat het met jou???
Minnie GEFELICITEERD!! wat spannend! Ben benieuwd morgen als je een digitale test doet...wat leuk voor jullie!!!
Ja de laatste loodjes en dan met dit warme weer, maar geniet er nog maar ff van meid. Ik kan niet w88 totdat die buik gaat groeien. 15 aug hebben we de eerste echo, ben dan 7 weken, hopelijk is alles goed. Ben best wel een beetje zenuwachtig.
En wij jou ook!! Echt super. Spannend 15 augustus nog even geduld. Voelt het wel goed? Hier geen nieuws ook ook nog niet ongi en heb ook nog niet getest probeer echt te wachten tot van het weekend weer maar duurt lang haha..
Ga voor je duimen Rhea!!! Ja het voelt eigenlijk wel goed, maar ben pas echt gerust als de echo goed is.
Dat snap ik ik denk dat ik ook pas gerust ben als je de eerste echo heb gehad. Hier gaat het vreemd. Ik heb een aantal dagen echt een half uurtje per dag best wat vervelende krampen gehad. En gisteren na het douchen moet ik even naar de wc toen kwam er op het wc papiertje bloed mee, dus ik dacht ik ben ongi geworden maar vanmorgen helemaal niks meer heel bizar.
Misschien kwam het door de harde ontlasting??? Of een innesteling??? Spannend allemaal he? Hier ook een beetje ontregelde darmen, heb telkens het gevoel dat ik moet poepen (sorry meiden) maar als ik vervolgens naar toilet ga gaat het moeizaam. Ik weet niet of het aan de zw.schap ligt want mn dochter heeft ook last van haar darmen maar dan een beetje diarree
Komt niet door ontlasting want dat heb ik gisteren niet gehad. En moet ook zeggen dat dit de laatste dagen erg moeizaam gaat. En het was echt na het plassen. Ben net weer even geweest nergens meer bloed te zien. Het zou erg leuk zijn een innesteling haha! Maar ik weet het niet meer volgens mij ligt alles overhoop bij mij binnen gewoon weer even afwachten...
@rhea: spannend.. afwachten it is! hopen dat ongi niet doorzet deze week @minnie: hoe is het daar op die roze wolk? 15 augustus pff voor je het weet lig je daar! en tot die tijd goed voor jezelf zorgen! @hier: begonnen met ovutestjes... ei is ver te zoeken! bijna geen tweede streep.. zucht.. zal wel een lange cyclus worden deze maand.. ik ga pas in het weekend weer testen.. gebruik die digitale en die kosten klauwen met geld.. (doe ik zelf natuurlijk) Hoe is het met de rest?
@Suuskie, ja gaat hier prima op de roze wolk hoor haha. Is het misschien een idee om ovu testen via internet te bestellen die zijn niet zo duur en ook best goed. Ik heb 2 rondes met z&k midstream getest en dat in combi met tempen. Dan krijg je een heel mooi beeld van je ovulatie.
Ik heb even een vraagje. Ik ben nog steeds niet ongi geworden en heb geen rare bloedingen meer gehad. Ben wel wat misselijker vooral rond 13.00 uur heel apart! Maar goed ik dacht dus vanmorgen ik doe even een test heb ze van de kruidvat 2v5. Nu was deze binnen de tijd negatief maar ik moest naar me werk ik dacht laat ik hem in mijn tas doen en ik keek er net op en zag twee streepjes de controle streep duidelijk die was ook binnen de tijd maar die andere streep vaagjes maar je ziet hem wel. Ik weet niet meer wat ik moet denken ik zal zondag ochtend nog maar een testje doen. Want ik heb gehoord dat je zo een test als vanmorgen niet als positief mag zien toch???
OWWWW SPANNEND!!! bij mijn zwangerschappen werd ie ook pas ver na de aflees tijd positief! gewoon morgen en overmorgen en overovermorgen opnieuw testen en kijken offie donkerder wordt! Kruitvat heeft mij in ieder geval nog nooit in de steek gelaten SPannend!!!!