Ik vind het zeker spannend! Ik ga morgen ook een test doen dus we wachten weer vrolijk af...... nou ja vrolijk voor zenuwachtig haha! Ik hou jullie op de hoogte.
@rhea: spannend zeg, ik ben heel hard voor je aan het duimen. Ga je het echt tot zondag volhouden voordat je weer gaat testen? ik zou me denk ik echt niet in kunnen houden @minnie: je bent zwanger, gefeliciteerd!! hoe voel je je nu? Hier ben ik eindeloos met ovulatietesten in de weer geweest omdat ik geen idee had waar mijn lichaam ergens stond. Op 8 juli was mijn eerste menstruatie begonnen, twee weken na de operatie. Afgelopen woensdag positieve ovutesten en ik denk dat ik gisteren mijn ei heb gehad. Op dag negentien, dus uiteindelijk maar een paar dagen later dan normaal. Nu maar braaf weer wachten tot ik hopelijk niet ongesteld wordt. Maar kan me echt niet voorstellen dat we het geluk hebben meteen weer zwanger te zijn. Nacontrole bij de arts vorige week was trouwens goed. Heb duidelijke uitleg gekregen over hoe alles werkt en waar het waarschijnlijk mis is gegaan dus dat was wel fijn. Alleen wilde ik heel graag verdere onderzoeken maar dat vindt de arts niet nodig. Volgens de arts heb ik heel veel pech gehad dat ik zowel een miskraam als een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad, alles lijkt op het oog verder goed te zijn. Ik doe mijn best om hier op te vertrouwen maar vind het ook best lastig om me niet van alles in mijn hoofd te halen..
Hoi Twinkel, Ik ga voor je mee duimen dat je niet ongi wordt deze maand. Wat goed dat nu duidelijk is voor je en dat de arts het goed heeft uitgelegd. Inderdaad moet je er niet meer veel bezig mee zijn en gewoon genieten. Ik ga inderdaad morgen weer een test doen ik kan toch echt ook niet tot zondag wachten. Ik heb er nog twee liggen ben erg benieuwd! Al hoop ik er niet te veel op hoor want ik kan het niet geloven als het zo is dat het weer de eerste keer raak zou zijn dan hebben wij echt mazzel. Mijn meisje was nl. bij de eerste keer raak. En met de buitenbaarmoederlijke zwangerschap was het ook weer de eerste keer proberen. Dus het lijkt me allemaal sterk maar goed er stond echt een streep....
Twinkel. Wie weet is het wel raak. We duimen. Rea. Oh wat een spanning. Het zou wel gaaf zijn. Ik vandaag naar fertiliteitsarts geweest bij Bart is alles goed. Sperma is prima. We gaan de eerst cyclus normaal krijgen na zwschap. Aug doen we niks. Sept cyclusbewaking en in okt weer naar arts om te bespreken. Ze laat ons in ieder geval niet meer lang aan klooien.
@Rhea??????????????????????????????????????? Je houdt ons wel in spanning meid. @Twinkle, ben sinds vandaag behoorlijk belabbert en weeig, alles stinkt en lijkt net alsof er een steen op mn maag ligt. Hoef nog net niet over te geven. Dat belooft nog wat aangezien ik nog geen 5 weken ben, maar ik heb het er met liefde en plezier voor over. Bij mn dochter ging het rond de 14 weken weg dus even een paar weekjes bikkelen nog. @Jesse, fijn dat er niks mis is met het zaad van je man. Hopelijk hebben jullie nu ook snel een posi test voordat de werkelijke mmm gaat beginnen.
ff ego: nog steeds geen positieve ovu en die zit er ook nog niet aan te komen, tweede streep is echt super licht, bijna niet te zien.. Hoop deze ronde wel op een eisprong.. Rhea: hoe is het nu? nog getest?
Sorry meiden! Ik heb een mega druk weekend achter de rug. Ik heb gisteren nog getest maar weer een mega vage test het posi streepje was niet te zien maar wel een extra streep vlak naast de controle streep. Dus ik weet zelf ook niks. ongi blijft nog steeds uit. Als mijn cyclus echt 40 dgn is moet ik op 2 aug. ongi worden of liever niet haha! weer geduld wordt er van mij verwacht en ik heb geen geduld grrr..Maar goed ik ga morgen maar weer eens testen. En dan zal ik zeker sneller antwoorden hier!
@Suuskie, balen zeg dat je nog geen ei hebt gespot. Maar het kan zijn dat je van wit ineens een knaller hebt hoor, dat heb ik ook weleens gehad. @Rhea, vervelend dat je nog niks weet, nou ja dan duimen we gewoon verder.
Rhea wat een spanning zeg. Pfff Minni hoest vandaag met u. Suuskie zo irri hopelijk springt hij morgen dan
Hey Jesse, vandaag heb ik me redelijk door de dag heen gesleept, het enigste wat echt vervelend is is die maagpijn, net of er een steen op ligt pffff. Maar vanavond heb ik redelijk kunnen eten en net lekker in bad geweest dus we kunnen er weer tegen haha. Ach ja ik heb naar deze kwaaltjes uitgekeken dus nu moet ik niet "zeuren"
@minnie: van mij mag je zeuren! wel fijn dat je kwaaltjes hebt! toch een goed teken! @hier: vanaaf weer een ovutest gedaan, iets donkerder streepje, maar die vanmorgen omowit. Heb wel echt het gevoel dattie er aan komt.. ik hoop het! hoe is het met Rhea?
Hoi hoi, Minnie je mag zeker zeuren. Spannend hoor voor je! nog twee weekjes voor de eerste echo... Suuskie, ik hoop ook voor je dat je ei er gauw aankomt! Hier niks nog geen vanmorgen toch maar weer even een testje er tegen aan maar kon niks zien. Ben er klaar mee ff. Maar ook geen ongi, wel nog steeds krampen (niet zo heel pijnlijk) Ik weet het even niet meer. Het maakt me nu ook niet meer uit als er maar wat gebeurd. Geduld wordt aardig op de proef gesteld. Kan het zijn die hele mini bloeding toch miss. een ongi is geweest???? Weten jullie dat? Ik had twee wc papiertjes met een beetje bloed en daarna helemaal niks. Ik had wel uitgerekend ong. als dat innesteling zou zijn dat ik dan 2 aug. kan testen.
Rhea ik ga voor een innesteling. Kan je de ha niet vragen om een bloedtest? Gezien het verleden. Ik testte ook niet positief en was zwanger. Maar had wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gewoon vragen. Minnie wat irritant maagpijn. Misschien vragen aan de verloskundige of je er wat voor kan krijgen. En nee je bent geen zeur. Gewoon van je afschrijven. Suuskie. Ben benieuwd wanneer hij springt.
Hoi Jesse, Ik heb de verloskundige vanmiddag ook een vraag gesteld. Die zei ook om de huisarts even te bellen. Dus ik wacht deze week nog af want dan zit ik ook op de 40 dagen cyclus en als er dan geen posi test is of een ongi te ontdekken is dan bel ik maandag even de huisarts. Wel bedankt voor de tip!!
@rhea ik denk niet dat 2 stukjes papier met een beetje bloed voor een menstruatie door kan gaan. Kan het niet van je eisprong zijn geweest??? Ik heb daar ook weleens een klein beetje bloedverlies van gehad. Dan zou het ook kunnen kloppen dat je nu nog niet positief test toch??? @Suuskie, hopelijk mag je snel op de w8bank. Vandaag gelukkig geen maagpijn gehad (afkloppen). Had gister al de huisarts gebeld maar die weet het aan dat alles aan het rommelen is vanbinnen, ja dat klopt wel want voel ook mn darmen flink rommelen. Maar goed de maagpijn was vandaag weg en dat voelt al een stukje prettiger. Hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger zijn want in het andere topic "zwanger zijn NA een buitenbaarmoederlijke zwangerschap" zijn bijna alle meiden al bevallen of lopen tegen het eind, dus wordt tijd voor een nieuwe lading meiden haha
Minnie: fijn dat je minder last hebt! Ik hoop het ook! Dat wij binnenkort allemaal Zwanger zijn! Duim duim Rhea: hoop dat je n bloedtest krijgt! Irritant Die onduidelijkheid is irritant! Hier: vanmorgen smiley op ovutest hhaaal Ik die teststrip eruit: halve 2de streep Dus vaag dacht ik! Vanavond weer ovutest Dit keer 2 verschillende merken: keihard negatief Echt ongelovelijk dit! Heb ook geen vruchtbaar sslijm meer dus Heb denk ik mn ei op wonderbaaarlijke manier Gemist of geen ei gehad Blijf voor de zekerheid wel ff doortesten Wat n gedoe Gelukkig wel elke dag flink aan de klus I know elke dag is ook niet super voor het Zaad maar we hebben het de laatste tijd Gewoon erg gezellig Wie kan er binnenkort een nod verwachten?
@Suuskie, was die ovu test van CB met die smiley?? Dat is toch wel een van de betrouwbaarste testen toch?? Misschien had je een korte piek en dat je daarom s'avonds weer nega testte.