Zwanger worden na buitenbaarmoederlijke zwangerschap (bbz)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elvje, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    ja die had ik! maar zelfs als je de teststrip er na gebruik uit haalt moet er dan een tweede (even dikke streep als de C streep) staan. en die was er dus niet.. dus ik vertrouw het niet

mijn temp is nog niet omhoog dus denk dat ik nog geen ei heb gehad.
    en vanmorgen weer vruchtbaarlijm... dus we testen door!

2. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Rhea. Graag gedaan. Idd dan even bellen met de ha.
    Suuskie dat is even irritant zeg.ik zou er gek van worden. Grrr
    Minnie oh dat is fijn even geen last van je maag hopelijk blijft dat nu zo.

Ik heb het gevoel dat ik ongi moet worden maar het is veel te vroeg. Hoop dat het nog 14 dagen weg blijft.

3. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    ladies, hier weer een vervolg van mn ei verhaal!
    vanmiddag weer negatief getest, en ineens wel mn temp omhoog naar 37,1 en dat heb ik alleen als ik mn ei al heb gehad of zw ben dus die ei is al geweest denk ik!

Kan nu alleen nog maar afwachten denk ik.. denk deze ronde niet raak gek genoeg! pfff zucht!
    misschien is mn ei wel aan de verkeerde kant gesprongen ofzo dat ik hem niet goed kon meten.. geen idee
    nod dus over 2 weken en dat is dan 15 augustus?

4. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    sorry dames ben ik weer... vanmorgen weer twee verschillende ovulatietesten gedaan (kon het niet laten) en ja hoor, dipstick negatief (wel dicht bij positief) en digitale CB een smiley.. haal ik die stick eruit weer bijna geen tweede streep..
    Dus nu dinsdag en donderdag positief CB.. zucht zucht zucht..
    owja en temperatuur is ineens 36,2.. Denk dat die buitenbaarmoederlijke zwangerschap operatie er heeft ingehakt..

Ik zet in op de tweede ronde, denk dat mn ei deze 1e ronde last heeft van hoogtevrees en niet wil springen ;)

5. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Suuskie, wat een gedoe zeg ook! Wat erg dat ons lichaam zo van slag is naar de operatie.

Ik heb de stap genomen en heb de huisarts gebeld. Ik kan morgenochtend gelijk terrecht. Ik heb tot op heden ook geen goede posi test gehad en mijn klachten worden steeds erger. Heb zulke krampen dat ik gewoon de hele dag moe ben. Dus we gaan het meemaken morgen. Zelf kom ik er even niet meer uit! zo vermoeiend.

Hou jullie op de hoogte.

6. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Rhea goed dat je het gebeld hebt. Ik ben benieuwd. Dikke knuffel

7. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Rhea ik ben benieuwd! die krampen vind ik raar hoor..
    stomme operaties ooK! boeeee

8. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Ik ben ook blij. Ik heb het niet zo op dokters enz.
    Ja krampen het is een raar gevoel heel vreemd kan het niet plaatsen. ook zo opgeblazen zeg maar maar ja morgen hoop ik meer duidelijkheid te krijgen. Maakt niet uit wat als er maar iets uitkomt!
    Maar heb volgens mij overal last van nu haha!! Ben zelf erg benieuwd ook kan gelijk om 8 uur terecht dus ben als eerste dat is wel lekker. Maar nogmaals hou jullie op de hoogte.

XXX

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @rhea ben benieuwd wat de huisarts morgen zegt, vervelend als je vanalles voelt en je weet niet wat. Ik ben gisteren ook bij de huisarts geweest, ik voelde de hele dag kleine steekjes in mn zij en was zo bang dat het weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn. De huisarts heeft mijn buik onderzocht en ze dacht dat het van mijn darmen kwam die vol zaten (kan namelijk moeilijk naar te toilet). Dus gisterenavond mircolax (soort klisma) geprobeerd en toen kwam er een beetje uit, vandaag ook wel naar het toilet geweest (maar tis niet als anders) en nu zijn de steekjes gelukkig weer weg. Ook hebben ze mijn urine gecheckt maar het is gelukkig geen blaasontsteking. Pfff zag het gisteren ff niet meer zitten werd ineens zo bang. Morgen is het een jaar geleden van de operatie dus het spookt een beetje door mijn hoofd denk ik. Gelukkig vandaag weer een beetje kunnen genieten.

@Suuskie, vreemd van die ovulatietesten. Ik denk dat je temperatuur nu meer zegt dan die ovulatietesten. Meestal heb je voor een eisprong een temperatuurdipje dus kan goed dat je temperatuur morgen de lucht in gaat, ik hoop dat je 'm snel vindt, maar geef t de tijd meid want de operatie is nog niet zo lang geleden.

@jesse, menstruatie gevoel kan ook een zwangerschap betekenen. Ik dacht na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook stellig dat ik ongesteld zou worden maar het zette maar niet door. Maar goed kan ook een naderende ongesteld betekenen natuurlijk, wil hier geen valse hoop kweken.

10. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Minnie hier geen zw schap. En bij mij voelt dat anders aan.

11. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    hoi meiden,

weet niet zo goed waar ik terecht kan met mijn verhaal maar geloof hier wel denk ik.
    Ben vorige week geholpen aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, ze wisten niet zeker waar het zat hebben me eerst gecuretteerd maar helaas daar zat niks en omdat ik nog maar 1 eierstok en eileider heb, hebben ze er voor gekozen om daar niet te gaan kijken via een kijkoperatie ( samen met mij overlegd) en heb ik nu een chemoinjectie gehad en baal nu enorm dat ik er 3 maanden uit ben, moet morgen weer terug komen en hopen dat me hcg genoeg gezakt is anders moet ik er nog een.
    En dan ben ik er 6 maanden uit dus ik hoop zo dat het gezakt is.

Hebben er hier meer meiden een chemo injectie gehad?

12. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Hoi angel!

Wat één verhaal! Heb het zelf niet meegemaakt had één oogoperatie maar wil je wel veel sterkte wensen!!!

Vandaag naar de ha geweest vanmiddag uitslag ze hebben op hcg en ontstekingen getest als daar niks uitkomt langs het ziekenhuis.

13. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @angel2: jeetje wat heftig... spannend of je HCG is gedaald morgen.. mijn schoonzus heeft ook chemo gehad nav Mola zwangerschap. ik kan je vertellen het is geen pretje.. zij moest er uiteindelijk 3 geloof ik. maar een operatie daarentegen ook niet fijn.
    Beide ben je er zeker 2 a 3 maanden uit.
    Mijn operatie was 5 juni en ben nu nog een het klooien met mijn eisprong... het is gewoon sowieso super rot wanneer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wordt geconstateerd.. betekent gewoon herstellen herstellen herstellen.. en dat neemt tijd.

@rhea: spannend! ik hoop op het beste voor je! en dat is denk ik dat er gewoon niets aan de hand is..

hier: denk dat mijn eisprong vannacht is geweest, we hebben ons best gedaan, nu afwachten en over 2 weken testen..

@minnie: jeetje wat een toestand, fijn dat ze je gecheckt hebben.. 15 augustus duurt nog lang dan he!

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Angel, ik wil je veel sterkte wensen met je herstel en ik hoop dat die ene chemo genoeg is. Ik kan je niet helpen met je vraag want bij mij hadden ze een kijkoperatie gedaan.

@Rhea, en al nieuws van de dokter?

15. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Nee nog steeds nier

16. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Nou ik ben gebeld. Geen ontstekingen gevonden maar ook geen zwangerschap! Dus wordt nu doorgestuurd ze denken dat het niet ernstig is maar willen voor het geval even laten nakijken.
    Nu maar wachten totdat ik ongi wordt.....

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Oke, wat gaan ze nu precies doen dan???

18. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Geen idee eigenlijk gewoon ff checken of alles goed zit. Heb er eigenlijk niet zoveel zin in want het zal wel goed zitten, net wat suuskie zegt. Dus ik wacht nog wel ff misschien zet het van de week wel door! Hoop ik ga er niet meer teveel mee bezig zijn,miss hou ik het wel tegen ofzo!

19. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Rhea fijn dat op eerste oog niks is!!

@hier: ei gespot! Met mn laatste 3 testjes een
    Weekend weg met mn lief in brugge, gisteren bij
    Aankomst hotel een mega knaller net als
    Vanmorgen jeeeeeeejjjj
    Wordt n heerlijk weekend haha

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Suuskie, geniet van je weekend:D

@Rhea, ach toch fijn dat ze een keer de boel controleren. Maar het klopt van stress ed kan je een menstruatie tegenhouden. Komt vast allemaal goed, ik dacht ook dat de boel verrot was vanbinnen na een kijkoperatie en curettage maar tis ook goedgekomen. Je moet alleen een beetje geduld hebben, en dat zeg ik die totaal geen geduld had;)

Deel Deze Pagina