@suuskie, Spannend! Heel veel plezier met je mannetje.. @minnie, ik heb ook totaal geen geduld hoor! Maar nu weet ik wel wat ben niet zwanger oke we zien wel weer. Ga nu gewoon me er niet teveel mee bezig houden. En ik ga ook wel naar de controle (moet eerst nog even een afspraak maken). De huisarts had ook gisteren inwendig en uitwendig gekeken en er was niks ernstig volgens haar. Dus we zien wel en ga me niet meer druk maken. Het komt vast wel goed. Ga inderdaad niet meer stressen want alles zit goed. Nu lekker genieten van een kindloos weekendje!!!
Angel welkom. Wat een verhaal heel veel sterkte Suuskie ja hoor daar is hij dan je ei. Veel plezier. En ook genieten van Brugge hè. Niet alleen de hotelkamer bewonderen Rhea. Goed dat ze gaan controleren. Maar wat vervelend dt het geen zw is. Dikke knuffel. Minnie hoe voelt u zich nu
Morgeh dames!!! Hier nog steeds positief ovu 3de dag op rij!! Had ik vorige x ook. Vriend is vandaag jarig en kan zich geen mooier Kado wensen dan mijn ei zegt ie ahhh Hopen dat het raak is! We doen ons best haha
Haha is idd een heel mooi kado Suuskie. @Jesse, voel me wel goed hoor op wat kleine ongemakken na maar vind dat helemaal niet erg, als het zo gaat zoals bij mn dochter ben ik rond de 16 weken weer zo fit als een hoentje.
Hoi Dames, Nou ik denk dat controle niet meer nodig is want vanmorgen ben ik ongesteld geworden!!! Jeeejjj.....Nog nooit zo blij geweest met een menstruatie. Ik denk het tenminste maar het is veel heel veel pff ben de hele dag al beroerd maar goed dat zal wel zo horen na alle gebeuren! Ik hoop dat alles weer goed werkt en dat mijn cyclus weer normaal gaat lopen... Spannend Suuskie!! Ik hoop dat je veel geluk hebt deze ronde!
Hoi dames, ik heb al even niet gereageerd, wat hebben jullie een hoop gekletst. het is lastig om bij te lezen dus reageer helaas even niet op alles, sorry @rhea: echt balen dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat je weet waar je aan toe bent en dat je lijf ook weer 'werkt'. Ik duim heel hard voor je voor de volgende ronde! @Suuskie: veel plezier nog met je 'klus'weekend. wie weet heb je over 38 weken een mooie herinnering aan Brugge in je armen @minnie: ben je nog lekker aan het zwangeren? lekker dat je je goed voelt ondanks wat kwaaltjes. heb je al zenuwen voor de eerste echo? @jesse: volgens mij zit jij ook nog op het wachtbankje? wanneer is je NOD? hier begint de spanning toe te nemen. Ik zit vandaag op 9 DPO. Mijn LF is meestal aan de korte kant, volgens mij werd ik voor de buitenbaarmoederlijke zwangerschap meestal uiterlijk 12 dpo ongesteld en vaak vanaf 10 dpo al bruinverlies. Verwacht mijn ongi dus ergens tussen morgen en woensdag, maar hoop heel hard dat het wegblijft. Niet echt kwaaltjes, borsten doen voor de verandering geen pijn, wel veel afscheiding vanaf eisprong en heb hele lichte buikkramp gehad vanaf 4 dpo tot ongeveer 7 dpo. Nu is alles rustig. Ga er maar vanuit dat het niet raak is deze maand, is pas de eerste ronde na de operatie, maar heb stiekem toch wat hoop. Het wordt vast weer janken als ik ongi wordt.
Ik zie deze club nu voor het eerst! En dat terwijl ik juist al even op zoek was naar lotgenootjes. (je zou toch denken dat ik het forum na al die tijd wel zou kennen ) In het kort mijn verhaal: zwanger geworden via IUI-D. Met 5,5e week had ik enorm veel pijn, meer dan tijdens mn bevalling. De kliniek gebeld en moest langskomen. Bij de echo geen vruchtje te zien en meteen afgevoerd naar het ziekenhuis. Op 2e pinksterdag lag ik binnen 3 uur op de operatietafel. Kindje zat in mn eierstok en deze was al gesprongen! Netjes na 4 weken ongi geworden. Ronde erop weer IUI-D gehad, niet zwanger. En vandaag weer een IUI-D gehad en dus in de wachtweken! Heb nog geen verhalen van jullie gelezen, maar hoop dat ik vanaf hier kan inspringen. Normaal zou ik duimen dat iedereen snel zwanger mag raken. Nu duim ik dat iedereen snel zwanger mag raken en het kindje op de goede plek innestelt!
Hoi Dreamer welkom (helaas) , tuurlijk kan je hier aansluiten! Wat een naar verhaal, mijn beste vriendin zat ook aan de IUI en heeft in januari ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waarbij die al geknapt was. Maar goed nieuws zij is inmiddels alweer 20 weken zwanger! Ik hoop voor je dat deze ronde ook raak is spannend!!! Twinkel, spannend voor je! Ik hoop het dat het raak is voor je! Hopen mag altijd toch. Inderdaad wel jammer dat ik ongesteld ben geworden maar ik ben ook wel weer blij hoor dan weet ik gewoon dat alles werkt weer en hoef ik niet op controle. En we gaan gewoon weer door op naar de volgende ronde!!
@rhea: ondanks dat ongi zijn nooit leuk is: wat fijN!!! laat al die ellende er maar uit komen en dan volgende ronde raak! dat zou mooi zijN! @twinkel: meer afscheiding betekende bij mij altijd een hoop goeds spannend! laat je weten als je hebt getest? @dreamer: welkom, het is fijn om met dames te klesten die hetzelfde hebben meegemaakt... spannend, hoop dat de IUI nu gelukt is op de goede plek! @hier: gek genoeg denk ik dat mn ei niet gesprongen is.. vraag me niet waarom, misschien instinct ofzo.. vrijdag, zaterdag en zondag positieve ovu gehad, mn testen zijn op dus kan het niet meer meten, (wil volgende ronde ff geen ovutesten meer doen vandaar) maar temp is nog laag. Anyways: mocht ie wel gesprongen zijn, dan hebben we heel goed ons best gedaan! vanavond voor de laatste keer, daarna wil ik rust hahaha... Vind het weer zo spannend de komende twee weken! vooral omdat ik weet dat ik mezelf gek ga maken met hoop, geen hoop, hoop, geen hoop.. pfff lastig dit!
@Rhea, toch nog ongi geworden, een kleine opruiming vanbinnen kan geen kwaad. Heel veel succes in de volgende ronde !!! @Dreamer (helaas) welkom, ik ken jou nog van een NOD topic. Had je toen al naar dit topic verwezen maar volgens mij heb je het nooit gelezen, fijn dat je het nu toch hebt gevonden. Hopelijk is het deze ronde weer raak meid! @Twinkle, nu ben ik nog niet echt zenuwachtig, al spookt het wel door mn hoofd, ik kan niet w88 totdat het 15 aug is en wel eindelijk kunnen spieken, dan zal ik wel zenuwachtig zijn vrees ik. Je zit alweer op 9 dpo, wordt weer spannend dus. Ik duim voor je!!!!
@ Dreamer: Welkom hier, wat naar wat je mee hebt moeten maken. Hoop dat je hier goed je verhaal kwijt kan. Ik duim voor je dat de iui gelukt is Hier is het nog rustig, vandaag 10 dpo. Heb met vlagen een wat vreemd gevoel in mijn buik. niet echt kramp maar meer wat zwaar ofzo. kan er niet echt de vinger op leggen. Ik ga woensdag denk ik testen, ook als ik dan al ongesteld ben geworden. Heb me voorgenomen voor de zekerheid altijd rond nod te testen omdat ik met de buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook dacht ongesteld te zijn geweest.
Ik laat het weten! Bij ieder dingetje dat ik voel denk ik dat ik ongesteld wordt, hoop dat dat ik zwanger ben en dat het eindelijk een keer goed mag gaan, maarja het lijkt me sterk dat het nu in 1 keer raak is. Dat overkomt alleen anderen (ben aan het doemdenken)
Tnx voor het welkom dames! @rhea: idd prettig om te weten dat alles weer werkt! Hoef je helemaal geen nacontrole? @Suuskie: raar dat je temperatuur niet overeen komt met je ovulatietesten. Al is 3 dagen positief testen al apart.. (of gebruikte je de kruidvat ovulatietesten? Hoop van niet!) Hoop dat je ei toch gesprongen is en je zwanger mag zijn! @minnie: nee heb na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap niet meer in de topics gekeken waar ik schreef. Was me te pijnlijk. Maar jij bent zwanger, wat super! Krijg je pas met 7 weken een echo? @twinkel: knap dat je het volhoudt om niet te testen! En idd verstandig om hoe dan ook te testen. @ALL: dit was de eerste eisprong aan de kant van de buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het is gisteren en vandaag best gevoelig geweest rechts en bij mijn baarmoedermond. (maar baarmoedermond kan ook van de IUI komen, had ook voor het eerst wat bloedverlies erna, dus misschien heeft ze iets geraakt) Vind al die pijntjes nog best eng, denk elke keer terug aan de pijn die ik had. Zitten er hier meer dames bij wie het kindje in de eierstok zat eigenlijk? Begreep dat dit best zeldzaam is.
@Dreamer: clearblue digitaal en streep gebruikt Ik had vorige x ook 3 dagen positief en toen zw geworden Van dat ei Bij mij in linkereilleider, 9 weken, compleet kindje Met voeding hartslag et , gyn zag in eerste instantie niet dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was... Eilleider weggehaald, gelukkig geen pijn vooraf, wel na operatie.. Jeetje in je eierstok idd zeldzaam... Hoe kan dat? Hebben ze hem bespaard? ( sorry op tel en kan niet teruglezen) Waarom eigenlijk iui in de eerste instantie al?
@dreamer, jawel hoor ik heb ik vijf weken na de operatie nacontrole gehad en daar zag ook wel alles goed uit maar was nog niet ongi geweest. En de vijf weken daarna nog steeds niet daarom was ik naar de dokter geweest maar er kwamen geen schokkende dingen uit de bloedtesten vandaar dat ze me weer op controle wilde sturen. Gelukkig hoeft dat nu niet meer want zondag is mijn ongi na totaal 10 weken doorgezet! Bij mij zat het in mijn linkereileider en die is ook weggehaald. Net als suuskie eigenlijk geen pijn vooraf. Bij mij was het 9,5 week.
@Dreamer, bij mij zat de buitenbaarmoederlijke zwangerschap in mn rechtereileider, met 7 weken dachten ze nog aan een miskraam maar precies een week later toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gecontateerd dmv kijkoperatie waarbij ze mn eileider weg hebben gehaald. Had niet echt pijn, op 1x hele erge krampen na (leken serieus weeen). Dag later was het weer weg, wel had ik vanaf het begin bloedverlies, de ene dag wel de ander dag weer niet. Ja krijg volgende week woensdag mn 1e echo, heb dat zelf zo geregeld omdat ik graag een kloppend hartje wil zien en als je eerder gaaat is de kans kleiner, heb nu ook niet het idee dat het weer om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou gaan, mijn slechte eileider hebben ze weggehaald en mn andere eileider hebben ze nagekeken en die zag er goed uit.
Dreamer welkom. Bij mij zat het kindje in de linkereileider was 8 weken. Zijn er perongeluk achter gekomen. Mijn eileider is ook verwijderd. Rhea eindelijk weet je waar je aan toe bent. Wel balen dat het geen zwschap is Minnie. Fijn dat het goed gaat. Op naar week 16. Twinkel. Wij doen even niet mee met zw worden. In sept weer. Ik ben vandaag ongi geworden. Dag 19 weer veel te vroeg grrr
@Suuskie: apart dat je ovutesten zolang positief blijven dan! Hier juist maar heel kort. Wij doen IUI-D omdat mijn man onvruchtbaar is. @Rhea: vervelend dat je cyclus zolang duurde zeg! Was je HCG al wel uit je lichaam of weet je dat niet? Op naar een 9 maanden cyclus @Minnie: met 7 weken zou het hartje idd wel moeten kloppen! Wij moeten met 5 weken een echo wanneer we weer zwanger zijn. Dit omdat het bij mij met 5,5e week dus al gesprongen was. @Jesse: waarschijnlijk geen ei gehad dan deze ronde? Zijn je cyclussen altijd zo kort? @All: gelukkig dat jullie er allemaal op tijd bij waren en de boel nog niet gesprongen was! Ik heb echt staan gillen van de pijn, het was veel pijnlijker dan mn bevalling (en dat was al geen pretje) En dan hebben ze nog een paar keer met een inwendige echo gekeken hoe het eruit zag. Hel! Echt waar. Ik heb de ochtend voordat we naar de kliniek zijn gegaan zelfs gedacht, liever dat kind eruit dan nog 8 maanden zo door moeten. Heb me er heel erg schuldig over gevoeld, want eindelijk zijn we zwanger en dan denk ik zoiets. Maar dat schijnt dus overlevingsdrang te zijn vertelde de arts. Was ook net op tijd. Had ik nog even doorgelopen had ik hier niet meer gezeten. Merken jullie trouwens ook dat mensen er niet over durven te praten? Iedereen weet het, maar bijna niemand durft er naar te vragen, alsof het taboe is ofso.