@dreamer, ja hcg was weg bij de nacontrole al. En toevallig omdat ik maar niet ongi werd ben ik afgelopen vrijdag ook gecontroleerd en toen was er ook geen hcg te bekennen. Jeetje wat een verhaal zeg! Bij mijn vriendin wat ik al eerder zei was ook gesprongen zij had ook giga veel pijn. En gelukkig ben je er optijd bij geweest! Was je eerste ook met IUI?? Ik merk wel dat mensen er niet naar durfen te vragen maar ik ben echt een flapuit heb geen blad voor me mond dus ik zeg het ze gewoon als ik ze zie denken daar ben ik heel open in. Het is een iets wat ik heb meegemaakt en mijn gevoelens uit ik door veel te praten. Als ik er zelf over begin dan durfen mensen wel meer te vragen. En dat is vooral in de kennisen kring. Ik werk bij de politie dus daar zijn ze niet zo gauw bang om wat te vragen .
@Rhea: 'gelukkig' dat het hcg allemaal weg was (zo dubbel altijd om dat te zeggen) Yups, onze dochter was meteen de 1e IUI-D raak! Zelfde donor. Wij waren laatst op een feestje, allemaal jonge gezinnen. Niemand die wat vroeg. Kom ik thuis, heb ik van 2 mensen die ook op dat feestje waren een berichtje op facebook. Hoe het gaat... Vond dat zo vreemd. En ik ben echt niet eng ofso Ben ook een enorme kletskont.
Ja stom is dat toch! Misschien zijn ze bang voor de reactie's die ze krijgen ofzo... Maar toch denk ik dan je kent me toch dan weet je hoe ik ben! Maar goed het is wel vreemd dat ze dan achteraf via fb gaan vragen hoe het gaat. Ik zou daar danop antwoorden kon je dat net niet vragen..
Wat goed trouwens dat het bij je bij je kindje de eerste keer goed ging! Ik hoop dat deze keer je ook veel geluk brengt... Spannend
@ dreamer: Bij mij bleek het vruchtje in mijn buikwand te zitten achter mijn baarmoeder. heel uitzonderlijk volgens de arts, hij twijfelde eerst ook of hij wel het goede te pakken had. wat naar voor je zeg, niemand die vraagt hoe het gaat en daarna wel op facebook plaatsen. Hier vragen juist heel veel mensen hoe het gaat en ik schroom dan ook niet om gewoon eerlijk te zijn, lekker mijn hart luchten. ik ben gisteren al een soort van ongi geworden, 11 dpo. Voelde het van tevoren al aan mijn buik, heel zeurende buikpijn. Gister was het vooral roze en een heel klein beetje rood, gisteravond stopte het weer tot vanochtend en nu is het weer bruin. Moet ik nu gister als dag 1 aanhouden of nog even wachten tot het echt doorbreekt? Nog even getest vanochtend voor de zekerheid, die was natuurlijk spierwit
@dreamer: oke daar staat IUI-D dus voor, sorry wist ik niet. Wat fijn dat jullie al 1 x een wonder hebben gekregen! op naar het 2de wonder! onze omgeving vraagt/durft er ook niet meer over te beginnen. Ik loop er ook niet mee te koop, maar na de operatie is iedereen wel ingelicht en vast ook via de tamtam.. maar echt veel steun krijgen we niet (meer). blijkt maar weer hoe goed je echte vrienden zijn. In het begin zijn er natuurlijk wel wat kaartjes, bloemen geweest. Soms krijg ik het gevoel: het is al je 3de mk dus onze steun is op ofzo.. ik weet niet, ben er een beetje verbitterd door. Ik hoef er niet elke dag over te praten, maar men kan toch af en toe vragen hoe het met me gaat? @hier: gisterennacht wakker geworden van de koorts, voelde me enorm slecht.. en dit heeft geduurd tot gisteren rond 24.00 uur. toen was mn temp weer rond 37,1 Vandaag weer 36,4 maar had licht roze bij het afvegen vanmorgen.. Ik baal zo erg, zal het deze ronde echt keihard mislukt zijn?
update: witte vloed all over hier!!! vorige keer een goed teken... hopelijk nu ook! Poeh wat zijn die wachtdagen weer vreselijk en wat maak ik mezelf gek deze maand.. Suus ontspan... zen...
Spannend suuskie!! Jeetje wachten duurt inderdaad altijd lang. We gaan allemaal in spanning met je mee wachten... .
Wij zijn er erg open in en mensen vragen er ook naar. Dus bij ons geen nare dingen. Dreamer wij doen niet mee omdat we op vakantie gaan en we niet in Egypte in een ZH willen belanden. Mocht het weer mis gaan. In sept gaan we weer feesten Ik wissel met mijn cyclus maar hij is vaak kort. Vandaar ook in sept cyclusbewaking bij de fertiliteitsarts Twinkel. Hè balen hoor die ongi. Grrr is het doorgebroken?
@Suuskie: innestelingsbloeding en slijmverlies .. ik zeg zwanger! Mag je echt pas over 10 dagen testen of loopt je banner niet goed? @twinkel: jij dus ook al geen 'standaard' buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Bij jou moest het lab dus ook duidelijkheid geven of het vruchtje weg was? Ze zeggen rood = dag 1. Maar als het nog niet echt doorzet zou ik nog even wachten. @ALL: ik heb steekjes in mn rechterlies en voel van alles bij mn rechtereierstok. Spannend en eng! Denk idd dat mensen bang zijn om me pijn te doen ofso? Maar het doet juist zeerder als ze keihard zwijgen (of achteraf via internet gaan vragen ) Kan het me ook wel voorstellen, maar leuk is anders. Nu voelt het net alsof ons kindje niet heeft bestaan. Voor mij voelt het juist fijn om erover te praten. Suuskie, vriendin van mij heeft nu 7 sterretjes en idd, zij merkt ook dat ze minder steun krijgt. Alsof het nieuwe eraf is en het niet belangrijk meer is. Heel erg!
@Dreamer: mn eerste positieve ovulatie was op vrijdag 3 aug mn lf is denk ik 14 dagen, vorige keer na 10 dagen positieve zwangerschaptest maar denk dat dat met die buitenbaarmoederlijke zwangerschap te maken had? Wat denk je vanaf wanneer kan ik gaan testen? Vind het spannend joh!! Ook mega hfdpijn, misselijk opgeblazen... We shall see!!!
@jesse: fijne vakantie!!! op naar een vakantiebeeb @ dreamer: vreselijk voor je vriendin.. 7 * hoe trekt ze dat? Ik denk eigenlijk dat niemand het echt begrijpt totdat je het zelf meemaakt.. en dat gun je niemand.. Hier: echt wel bruin bloedverlies vanmorgen.. dus ik duim echt voor een innestelbloeding, vind het zoo spannend! zucht.. zijn die wachtdagen al voorbij?
@Suuskie, echt spannend hoor!! Ik ben volop aan het duimen voor je... Je geduld wordt wel weer even lekker op de proef gesteld. @Jesse, heerlijk wanneer ga je op vakantie? Geniet ervan en hopelijk komt er iets moois uit voort @Dreamer, hoe voel jij je nu? wanneer mag je testen? @Twinkel is de ongi al doorgebroken of nog steeds geen duidelijkheid! Hier gaat alles goed, heb echt megaveel last gehad van de ongi die eindelijk op zijn eind zit! Ik hoop het dan kunnen we weer beginnen met de volgende ronde. Spannend!
Even kort. Ik vertrek morgen voor 15 dagen. Voor iedereen dikke knuffel. En als ik terug ben hoop ik meerdere positieve testen hier te zien. Grtjs
Hoi dames, het lukt even niet om op iedereen te reageren, zit op mijn telefoon. Maar wil even kwijt dat mijn ongi nog steeds niet is doorgebroken. Heb alleen dinsdag een stipje rood gehad en woensdag ook een ienimini beetje, voor de rest alleen steeds een beetje bruin en ook niet veel. Begin hier behoorlijk van te balen. Weer een mislukte maand en dan ook niet door kunnen door die stomme ongi die niet wil. Owkee ik ben weer klaar met zeuren. Jesse fijne vakantie!
@jesse hele fijne vakantie toegewenst! geniet ervan. @Twinkel, jeetje zeg wat irritant hé! Ik hoop voor je dat het maar snel dan mag doorbreken.... Ik was er op een gegeven moment ook moedeloos van was nog nooit zo blij dat ik eindelijk ongi werd. Had totaal 10 weken geduurd.
@twinkel: morgen weer een testje wagen anders? @jesse: fijne vakantie! @suuske: klinkt heel positief! Hier nu steekjes in mijn baarmoeder en soort spierpijn in mn rechterlies. En witvloed. Mag tegelijk met jou testen! Dus gaat nog een lange week worden hahaha. En wanneer je kan testen moet je zelf bepalen. Als je gisteren de innesteling hebt gehad kan je over een paar dagen al testen. Mn vriendin heeft tussen de vroege miskramen door nog 2 gezonde kinderen gekregen. Ze gaan nu de mmm in om uit te zoeken waardoor de vroege miskramen komen. @rhea: succes deze ronde! @ALL: steekjes, pijntjes, witvloed .. zo spannend allemaal Hadden jullie eigenlijk echte zwangerschapskwaaltjes bij de buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Ik namelijk helemaal niet. Bij mijn dochter was ik echt heel ziek en had ik 101 kwaaltjes. Bij de buitenbaarmoederlijke zwangerschap helemaal niet. Voelde me ook niet zwanger, kon niet geloven dat ik zwanger was.
Dank je wel Dreamer! Ik had bij de buitenbaarmoederlijke zwangerschap helemaal geen kwaaltjes eigenlijk. Alleen dat ik niet ongi werd...Wel daarvoor wat steekjes in me lies maar dat had ik met de eerste zwangerschap ook en dat heb ik ook als ik ongesteld wordt. Bij de eerste was ik misselijk niet s'ochtends maar in de avond. En mijn borsten deden toen echt heel zeer dat was met de buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook niet. En vooral me gevoel was anders. Bij de eerste dacht ik niet eens dit kan fout gaan ik was in de wolken. Bij de buitenbaarmoederlijke zwangerschap kon ik niet blij zijn heel erg wilde wel maar gevoel deed wat anders!
Rhea, precies hetzelfde dus! Wat apart. Alsof je lichaam blijkbaar weet dat het niet goed zit... (al ben ik bij onze dochter wel heel bang geweest dat het mis zou gaan, maar dat komt omdat het zolang had geduurd voordat we zwanger waren denk) Ik ga denk volgende week vrijdag testen. Maar merk wel wanneer ik de kriebels krijg haha.