Zwanger worden na buitenbaarmoederlijke zwangerschap (bbz)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elvje, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @ dreamer: ik was echt op en top zwanger bij mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus geen menstruatie
    Denk nu inderdaad ook een kortere lf .. Ruim 10 dagen

Ben benieuwd de volgende ronde, ben nu wel echt ongesteld denk ik
    Niet veel maar wel echt bloed. Dus ik ga niet meer testen

@ dreamer ik duim voor je!!! Morgen testen toch?

@ jesse: geniet je van jullie vakantie???

2. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Spannend Dreamer!! Heb je al getest?

3. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Dreamer vertel vertel.
    Suuskie oh balen meis.

Vakantie is toppie

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hier helaas een vmk :(
    Donderdag stiekem al getest en die was positief.
    Hoopte vrijdag een duidelijkere test te hebben zodat ik durfde te zeggen dat ik zwanger was.
    Was echt kotsmisselijk.
    Maar vrijdag was de test niet duidelijker, hij was zelfs ietsje lichter!
    Dus paniek.
    Zaterdag was de test weer niet duidelijker.
    Zaterdagochtend zakte de misselijkheid iets weg en zaterdagmiddag begon het bloeden.
    Weer mis dus :(

5. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    shit dreamer... mega kut!
    doe je dit weekeng nog een testje om te checken of alles eruit is? wel doen he anders moet je ff langs de gyn..

Getsie wat jammer en verdrietig weer...hoe nu verder?

Ik had ook een positieve test op woe en dus toch ook ongi geworden, en ook een gekke ongi maja volgende ronde nieuwe kansen

dikke knuf meis!

6. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Dreamer! Wat onzettend klote zeg! Sterkte...en idd wat suuskie zegt hou je het wel in de gaten of alles eruit is?

7. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Dreamer wat onwijs kl.....tttteeee. Idd in de gaten houden

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Tnx dames.
    Voel me echt blegh.
    Probeer te doen alsof het een gewone ongi is, dat doet het minste zeer.

Ik heb de 27e weer echo, dus als die afwijkend is zien we dat meteen.
    Heb dan ook een gesprek over Ovitrelle (Pregnyl) en Utrogestan.
    Heb er geen vertrouwen meer in zo, dus wil wat hulp van hormonen.
    Hoop dat het mag!

Hoe staat het verder met iedereen?

9. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Goed dat je nog een echo heb. Ik hoop dat een je beetje hulp mag krijgen dmv hormonen.

Hier druk aan het klussen als ik een normale cyclus heb dan zou vandaag mijn ei geweest zijn. En zo niet gaan we deze hele week nog ff door is geen straf hoor en dan hebben we onze best weer gedaan deze ronde. En mocht het niet zo zijm maakt het niet zo uit we gaan over twee weken lekker op vakantie! Wel ben ik gaan temperaturen op suuskie haar manier en tot nu toe is die altijd hetzelfde alleen gisteren hoger maar goed dat zal wel aan het weer gelegen hebben.

10. Diaantje10

Diaantje10 Nieuw lid

21 aug 2012
    3
    0
    0
    Ben momenteel druk aan het zoeken naar een nieuwe
    NULL
    Hallo iedereen,

Voor mij is dit de eerste keer op een forum en ik ben verbaasd dat vele een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben gehad. Wij zijn sinds Juli 2011 bezig voor een klein wondertje en hebben eind Maart een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Sindsdien is het verdacht stil in de buik en elke maand weer een teleurstelling. Ik heb ondertussen wel een onderzoek opgestart omdat ik een naar gevoel had of alles wel naar behoren werkte. En je raad het al, niks aan de hand, volgens de gyno zelfs perfect in orde bij ons beide. Ik begin me wel steeds bewuster te worden van wat er gebeurd is, en vind het knap dat iedereen zo zijn verhaal verteld. In mijn omgeving is er altijd wel iemand zwanger en ondertussen vind ik dat ik ook wel aan de beurt ben. Klinkt egoïstisch, maar eerlijk gezegd geef ik daar niks om. Hebben jullie dat ook?

11. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Hoi diaantje,

(helaas) welkom! Wat rot dat je dit ook allemaal heb moeten doorstaan? Wil je je verhaal vertellen hoe het gegaan is? Hoeft natuurlijk niet hoor!
    Ik ben ook erg onzeker hoor of ik wel weer zwanger kan worden enz. Sinds de buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb ik dat heel erg zou ik wel weer zwanger kunnen raken? Ja bij ons is ook alles in orde dus moet weer kunnen. Wij hebben erg veel steun gehad, maar bijna iedereen zij wel van "ach gelukkig hebben jullie er al 1" en die opmerking merk ik nu aan mezelf kan ik niet meer zo goed hebben. Ja tuurlijk mogen we gelukkig zijn omdat we er 1 hebben maar een 2e is hartstikke welkom. Mijn vriendinnen zijn nu ook allemaal zwanger, eentje is er van de week bevallen en ik merk aanmezelf dat ik het echt zo graag nog een keer wil. Ik gun het ze van harte en ben super blij voor ze maar dan denk ik wel aanmezelf. Hoe jij denkt vind ik niet egoistisch dat mag vind ik. Vorige maand heb ik het nog lastig gehad vooral omdat mijn ongi niet op gang kwam. Maar we gaan gewoon door ik probeer er deze keer neit teveel over na te denken we zien wel en hopelijk mag het een keer lukken.

Ik hoop dat je snel zwanger mag worden Diaantje!

12. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Welkom diaantje, is fijn als ze niks vinden maar waarom lukt het dan niet hè. Rot gevoel geeft dat hè.
    Ik gun iedereen een zwangerschap maar ook mezelf. Dus nee ik vind het niet egoïstisch dat je het zo voelt.

Dreamer fijn dat je nog een echo krijgt. Ben benieuwd of je met de hormonen mag beginnen.

Rhea. Klus ze maar lekker hoor. Ik duim weer dat het raak mag zijn

13. Diaantje10

Diaantje10 Nieuw lid

21 aug 2012
    3
    0
    0
    NULL
    Hoi hoi,

Mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap werd ontdekt na ongeveer 7 weken zwangerschap, ik zou eigenlijk een paar dagen later mijn eerste echo krijgen toen er een bloeding kwam. Uiteraard wordt je dan meteen onderzocht en daar werd duidelijk dat de zwangerschap niet in de baarmoeder zat. Dus werd er constant bloed geprikt en echo's gemaakt gedurende 2 weken. De arts vond het beter om deze 2 weken af te wachten en me in de gaten te houden omdat het beter was dat mijn lichaam het zelf af zou stoten. Dat gebeurde dus ook. Wat fijn was, maar wat duren die 2 weken lang. Nu is er dus ook bij mij geen regelmaat meer bij mijn ongi. Ik was standaard 28 dagen en wist precies wanneer het begon en eindigde. Nu kan het 30 dagen duren, soms 32 soms ook gewoon 28. En iedereen zegt dat dit normaal is, maar toch is het vreemd voor mij. Nu heb ik last van slapeloosheid, maar ben wel moe en misselijkheid. Elke keer hoop ik dat het dus raak is als ik zoiets voel. Maar na 14 maanden durf ik bijna niet te hopen. Het duurt nog een week voordat ik uberhaupt kan testen. Gelukkig ben ik dus niet de enige die me zo voelt. Ik ben ook echt blij voor iedereen om me heen die zwanger is of er al 1 of 2 heeft rondlopen. Het zou alleen soms wel fijn zijn als mensen begrepen dat niet alles zo vanzelfsprekend is of dat sommige opmerkingen hard aankomen. Laatst zei iemand, ach en als je kinderloos blijft moet je dat maar accepteren... Tja dat begrijp ik, alleen doe het maar eens. Dank jullie wel voor de reacties, het gebeurd niet vaak dat ik er uitgebreid over praat omdat niet iedereen begrijpt wat ik voel.

14. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Diaantje,

Wat een opmerking zeg! Snap niet dat mensen van die opmerkingen kan maken. Ik praat er ook niet veel over hoor, hier kan ik lekker mijn ei kwijt omdat ze het snappen. In mijn omgeving ook wel hoor maar anders, en het leven gaat gewoon weer door.

Mijn cyclus weet ik ook niet. Na de operatie heeft het tien weken geduurd en nu zitten we in de tweede ronde na de operatie. Ik hoop dat het weer een beetje op orde is. En als dat zo is kan ik over anderhalve week ongeveer testen. Zitten we ongeveer gelijk!!

15. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Hoi Diaantje, welkom helaas!
    Wij zijn wel een gezellig leuk clubje die helaas allemaal die klooie buitenbaarmoederlijke zwangerschap in gemeen hebben.

Sorry dames ben al een tijdje niet geweest, ik lees wel maar schrijf niet, heb een nieuwe telefoon waar ik heerlijk zwangerschapspagina kan lezen maar niet kan schrijven haaha

@rhea: ga je al bijna op vakantie?
    Hoe is het met je temperatuur? hahaha
    Heb je goed geklust tijdens je eisprong?

@jesse: ben je al terug van vakantie? ook gezellig geklust?

@minnie: ik zag in een ander topic dat je echo goed was! wat fijn zeg!

@jaloersie: hier op en top! maar zolang ik er niets slechts mee doe mag ik jaloers zijn.. begin nu na 2 jaar klussen wel erg ongeduldig te worden, veel van mijn vriendinnen zijn inmiddels alweer zwanger van een tweede...

ben nog steeds ongesteld ga de 8ste dag in... pfff wil dat het ophoud!

Verder weer druk aan het werk! nou ja druk, zit nu ook weer op Zwangerschapspagina haha

16. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    @suuskie, Ik ga 4 september dus nog anderhalve week! Ben er echt aan toe, gelukkig nog maar 4 dagen te werken dus dat schiet wel lekekr op. Mijn temp blijft op 36,4 zitten ik doe bijna elke ochtend op het zelfde tijdstip maar blijft 36,4. Maar we hebben wel flink geklust en blijven dat gewoon lekker doen! We zien het wel. Ik neem wel twee testjes mee naar turkije. Maar als mijn cyclus normaal is bijv. 28 dgn. dan mag ik 2 september testen, dat zou zo leuk zijn want dan zijn we een jaar getrouwd! Dus het blijft wel spannend haha...
    En ik blijf ook gewoon tempraturen we zien het wel. Ben er deze maand niet zo mee bezig want ben echt toe aan vakantie en daar de voorbereidingen aan het trefffen dus kan het goed van me af zetten!
    Wie weet dan...

17. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    @suuskie, is er al eind in zicht met de ongi?

18. Diaantje10

Diaantje10 Nieuw lid

21 aug 2012
    3
    0
    0
    NULL
    @Rhea, grappig dat we ongeveer gelijk zitten. Ben heel nieuwsgierig, maar heb ondertussen wel geleerd dat je nergens van uit moet gaan.
    Geniet dadelijk maar lekker van de vakantie!

Fijn dat inderdaad iedereen hier weet wat het is om mee te maken.
    En dat doet me goed. Ik ga snel weer verder met mijn dag. Probeer mijn zinnen voorlopig even ergens anders op te zetten, want wie weet werkt dat wel :)

19. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @rhea: heeerlijk ben ook toe aan vakantie!

Mmnn temp is wel gekkie maar ach... gewoon niet teveel bij nadenken!

@rhea Diaantje: ik ga ook mn zinnen ergens anders op zetten deze ronde.. je weet maar nooit!

Ik dacht dat einde 3 dagen geleden al in zicht was maar dan hop weer een hele sloot bloed.. super irritant!
    Heb mn hoop gevestigd op vandaag de laatste dag! :)

Ik ga aankomende ronde niet meer met ovutesten of temp aan de gang, ik ga gewoon lekker genieten en voor de gezelligheid klussen ipv met druk om zwanger te worden.
    ML en ik gaan samen op zwemmen en aan Sonja Bakker beginnen.
    Na 3 miskramen zit er toch ineens 15 ongewilde kilo's aan van al die hormonen dus die gaan er af en mocht ik in de tussentijd ineens wel zw zijn dan is dat fijn!

20. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Meiden hoestie hier??
    Hier niets bijzonders!! Heerlijk zo zonder ovutesten en temp
    Veel relaxer...

Jesse al terug?
    Dreamer hoe was je echo? Alles weg?
    Rhea bijna testen? Voel je al iets?