@suuskie, hier alles goed! heb gelukkig geen druk om te moeten testen, voel me heel relaxed eigenlijk. Vooral omdat ik zo druk ben met werken en de voorbereidingen voor de vakantie. Wel viel me gisteren op dat ik wat last heb van krampjes. Het voelt alsof je je plas te lang heb ingehouden en zo een kramp (beter kan ik het niet uitleggen) en wat kleine steekjes in me liezen. Maar ik dacht misschien is dat de ei ofzo want me temp blijft ook hetzelfe maar heel vreemd. Ik ga er zondag wel een testje aan wagen omdat we dan een jaar getrouwd zijn. Is die negatief ga ik lekker op vakantie en nergens meer aan denken. Lekker relax he zonder die testen enz! Wie weet is het deze ronde dan gewoon raak.... Zou heel leuk zijn. Ben idd ook benieuwd naar de andere dames?
Ja ik ben weer terug. Heerlijk gehad. Heb ook de uitslag van de chromosomen onderzoek. En alles is goed. Mijn cyclus is eindelijk langer aan het worden zit nu op dag 22.
@Jesse! welcome back!! Wat fijn dat onderzoek goed was!!! oleee die heb je in de pocket! En fijn dat je cyclus langer wordt! ook top! misschien heeft die vakantie gewoon alles goed gemaakt nu hopen dat er snel een wondertje in je groeit. Wanneer moet je naar de dokter? @rhea: spannend zondag testen.. ik ga voor je duimen! zou zo leuk zijn! en ik herken dat gevoel wat je beschrijft wel.. ik heb het nu namelijk maar volgens mij omdat mn ei eraan komt. want..... ik heb dit weekend nog 2 ovu testen gevonden thuis, van kruitvat merk.. dus vanmorgen dacht ik: doe eens gek! Isssie volgens mij positief!!!!!!!! en dat terwijl ik nog nooit zo'n vroeg ei heb gespot.. ik ga zo de foto posten (had nog nooit kruitvat testen gebruikt dus geen idee of het echt positief is)
@suuskie!! Ik heb geen verstand van ovu testen maar lees wel eens dat d streep net zo dik en van kleur moet zijn als de test streep! En zo ziet ie er wel uit! En wat klussen kan nooit kwaad toch... @Jesse goed nieuws gelukkig! welkom terug. En verder sluit ik me bij suuskie aan!
Suuskie ik zeg positief. KLUSSEN Ik heb geen afspraak staan nog. Eerst wachten op ongi. Dan cyclus bewaking. En daarna afspraak. Is er verder nog nieuws dames? Gaat alles goed met iedereen?
@suuskie heb je die andere test ook gedaan? Ben benieuwd. @Jesse, wanneer zou je ongi moeten worden? (hoop het natuurlijk niet voor je) Hier alles zijn gangetje erg druk. Ik had vast testen in huis gehaald voor zondag! Maar gisterenavond had ik zo een vreemd gevoel in me buik dat ik dacht vanmiddag laat ik eens testen. Zodra ik ze in huis heb kan ik me niet beheersen Dus ik getest ik heb geen kruitvat in de buurt dus bij de etos van testpoint (zelfde testen als de kv) na vijf minuten dacht ik iets heel licht te zien leek wel een indroogstreep. maar na 10 min. ongeveer zag ik duidelijk een tweede streep dus ik pak hem op en hij verdwijnt gewoon weer heb zoiets nog nooit meegemaakt. Daarna zat het streepje heel dicht bij de controle streep en even later was het weg zo bizar!!!!!!! Hebben jullie dat wel eens meegemaakt? Het is raar uit te leggen maar zo kan ik het het beste verwoorden!
Hmmm rhea je maakt het spannend of je hebt toverkrachten, verdwijntrucs? Gewoon morgen weer testen! Spannend Ik gebruik die testen Zelf nooit dus heb geen ervaring Hier: ja opnieuw net zo positief die ovutest knal en knal donker Snap dr niks van zo vroeg in mn cyclus... Testen zijn nu op dus suus ontspan.... Alhoewel ik ineens op mn heupen kreeg dacht dat ik zw was en dus een zwtest heb gedaaan hahaha mega omowit Hoe gek kun je jezelf maken Nou rhea hup naar bed dan is het snel ochtend en kun je weer testen!!
Haha ja wat zijn we weer standvastig, maak me echt niet druk deze maand!!!! Doe ik ook niet maar was gewoon nieuwsgierig en dan zo een rare test, heel bizar! Ben blij dat ik bijna met vakantie ga, draai door denk ik hahaha... Ik ga zeker zo naar bed want me wekkertje gaat weer mega vroeg, wel de laatste keer voor de komende vier weken, heerlijk. Ik hou jullie weer op de hoogte.. En suuskie, flink klussen hé ook al is het vroeg voor je cyclus
Vanmorgen weer een test gedaan nu geen bewegende streepjes haha! Deze was negatief. Nu wacht ik echt tot zondag en anders zie ik het na de vakantie wel een keer. Wat ik wel heb is vandaag ben al de hele dag duizelig (ben ik echt nooit) wat erg vervelend aanwezig is. Maar dat is ook het enige... Ben toe aan vakantei. zondag laat ik nog even weten wat de uitslag is.
Rhea: shit! ben benieuwd zondag! Duizelig zijn: is een virus hoor meer en meer mensen die er last van hebben, niks om je druk over te maken! Ik ga weer aand eklus vanavond! gisteren niet gedaan, lagen allebei in coma haha Gelukkig ben ik lekker met afvallen bezig dus de druk om echt deze ronde zwanger te worden is er niet zo.. Alvast fijn weekend! en rhea ik lees je zondag! haha
Hoi meiden, sorry dat ik helemaal niet reageer. Heb geprobeerd er wat minder mee bezig te zijn, maar las wel af en toe nog stiekem mee. Ik doe echt mijn best om me op andere dingen te richten maar dat blijft lastig. Zit nu op 8 dpo en verwacht maandag op 11 ongesteld te worden. Voel eigenlijk helemaal niets bijzonder. Vanaf de eisprong heb ik al het gevoel dat het niet raak is, misschien ook wel zelfbescherming zodat de teleurstelling straks minder is. Rhea; wat bijzonder van die vreemde test van je. Heb zelf geen ervaring met dat merk. Jammer dat hij nu negatief was, maar er is nog hoop natuurlijk. Knap dat je het zo goed los kunt laten. Suuskie; veel plezier met klussen en ook van jou knal dat je je vooral op wat anders richt. Wie weet helpt dat wel en heb je over 14 dagen een verrassing!
Rhea wat apart zeg zo'n test. Toch blijf ik duimen. Suuskie wil het lukken met afvallen. Twinkel neem je tijd. Ik zit nu op dag 25. Normaal cyclus van 28. Onze chromosomen zijn goed gelukkig.
@rhea: vaak komt er nog een 2e 'wassing' over de zwangerschapstest heen van je urine, dan zie je dus weer zo'n streep. (bij de Kruidvat testen na 2 uur komt er weer een urine laag doorheen lijkt het, dan veranderd de test ook weer) Balen dat de testen nog niets laten zien! @jesse: fijn dat de onderzoeken goed zijn! @Suuskie: kruidvat ovulatietesten geven vals positief, dus klus nog even door! Zou zonde zijn als je je eisprong mist. @twinkle: hoop dat je toch zwanger bent! @ALL: echo liet lege baarmoeder zien en geen afwijkingen, dus geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap gelukkig. Wel weer langzaam groeiend eitje, was na vorige vroege miskraam ook (en daarna had ik de buitenbaarmoederlijke zwangerschap) Heb vandaag voor het eerst Ovitrelle gespoten (Pregnyl) Zondag is de IUI. Spannende tijd hier weer dus!
Jeetje wat is deze zondag spannend!!! Rhea kan testen? Jesse bijna en twinkel? En dreamer iui!!! Ik ben benieuwd wie er van jullie hebben getest??? Ik duim! En ik duim ook voor n succesvolle iui!! Hier op ons gemak om de dag klussen, totaal geen druk heerrljhk zeg! Ik ben nu na 1 week 1,4 kilo afgevallen! Nog 13,6 te gaan!
Idd spannend. Dreamer succes met je iui. Rhea al getest? Twinkel merk je al iets? Ik denk dat er een ongi aan komt. Maar nog even afwachten zit nu op dag 27. Suuskie. Goed zeg al zoveel in een week.
Jesse wat goed dat je nog niet hwbt getest?? Ben erg blij met resultaat! Ml en ik zijn super bezig, houden ons strikt aan eet schema en al 3 x gesport! Hopelijk houden we deze week weer vol!
Sorry ff één kort bericht want ben meega druk pfff leuk hoor vakantie maar plan alles veel te laat in. Nog geen posi test
Dreamer veel succes met je IUI vandaag! is dat pijnlijk omdat ze langs de baarmoedermond gaan of valt het wel mee? Rhea misschien ben je nog net te vroeg met testen. Fijne vakantie iig en hoop dat je lekker kunt genieten. Jesse waarom denk je dat je ongesteld gaat worden? En op hoeveel dpo zit je nu? ga je al bijna testen? Ik zit vandaag op 10 dpo en wordt normaal op 11 dpo ongesteld. Vind het toch weer heel erg spannend. Heb sinds gisteren erg vreemde buikpijn. Niet echt menstruatiekramp maar voel veel druk onderin mijn buik, ook steeds het gevoel dat mijn blaas vol zit en dat voelt vervelend. Weet wel zeker dat het geen blaasontsteking is want dan voelt anders. Ook veel druk bij mijn rechter eierstok. Allemaal wat vreemd dus, maar kan net zo goed een aankomende menstruatie zijn. heb stiekem een heel klein beetje hoop en ga dinsdag testen (12 dpo) als ik morgen nog geen bloed zie ( hoop hoop)