Zwanger worden na buitenbaarmoederlijke zwangerschap (bbz)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elvje, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Wat fijn dat hier weer een nieuw topic is geopend ( was natuurlijk beter geweest van niet maar goed) ik zat ook bij het vorige topic "zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap" maar die zit op slot omdat alle meiden daar weer zwanger waren.

Dus als jullie het goed vinden kom ik hier weer mee kletsen.

Zal nu ff terug gaan lezen

Liefs Minnie

2. Elvje

Elvje Lid

18 dec 2011
    61
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hai Minnie, natuurlijk kan je mee kletsen! Welkom hier :) Ik heb opnieuw een topic geopend omdat die oude inderdaad gesloten was. Er is wel een andere 'zwanger zijn na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap' maar daar is iedereen al zwanger en dat kan soms best confronterend zijn...

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik zal even kort mijn verhaal doen.

Vorig jaar augustus hebben ze bij mij mijn rechtereileider weggehaald op 8 weken. De week ervoor had ik nog een echo omdat ik toen al bloedverlies had, daar zagen ze echter niks op de echo en ik werd naar huis gestuurd met de mededeling dat het een miskraam was. Een week later had ik nog steeds bloedverlies en werd er besloten om hcg te prikken, dat bleek veel te hoog dus had diezelfde dag nog een kijkoperatie waarbij ze erachter kwamen dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had.
    Het herstel ging best snel na de operatie en na 6 weken moest ik op nacontrole en wat bleek ik was weer zwanger, ditmaal op de goede plek. Ze zagen alleen nog maar een zw.schapsring dus ik moest 2 weken later terugkomen, daarna klopte het hartje. Maar helaas 3 weken later bij de termijnecho was er geen hartactie meer te zien en werd ik gecuretteerd met 9,5w.
    Daarna nog 2 maandjes geprobeerd maar ik zat er helemaal doorheen dus hadden we besloten om een pauze in te lassen van 3 maandjes, die zijn nu al om en we zitten nu in de 3e ronde. Hopelijk wordt het snel roze voor ons meiden!!!!!

Sorry het verhaal is wat langer geworden

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja met die meiden kletste ik ook, maar die zijn gelukkig allemaal weer zwanger, dus het komt bij ons ook goed hoor!!!!

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Minniiiiiieeeee..... Good luck meis!
    Ik laat jullie hier verder 'alleen' maar kom af n toe ff buurten in de hoop dat jullie ook dit jaar zwanger mogen raken. Toi, toi, toi....

Xxx

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ook hier een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    17-02 ben ik geopereerd, rechter eileider is verwijderd.
    Helaas nog niet zwanger maar lopen nu in de MMM omdat mijn overgebleven eileider niet helemaal goed is.

7. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Hi Minnie en Jane, welkom hier. Hopelijk snel geluk voor ons. Succes!

Hier z'n gangetje. Ben redelijk down de laatste dgn, ben daarom ook weer minder gaan werken. Ben dus eigenlijk weer te snel aan de slag gegaan, iedereen waarschuwde me ervoor maar ik wilde niet luisteren. Nog 3 halve dgn en we hebben vakantie.
    Fijne avond dames.

Hoe is het met jou Elvje?

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hey Kweenie wat leuk dat je hier ff komt kijken!!!!!
    Alles goed meid?

Dikke x

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hey Jane hoe gaat het met jou??
    Ik miste je al bij het nod 15 t/m 31 mei topic
    maar ik zie dat jullie al in de mmm zitten, wat zijn de mogelijkheden bij jullie?? iig veel geluk toegewenst!!

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O sorry ik zie het al in je onderschrift, ivf of iui toch?

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Themar, voor jou is het nog zo vers meid, doe maar lekker rustig aan!!

12. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nou mijn lijf maakt t weer spannend.
    Sinds gister steekjes en krampjes in mijn buik.
    Nat gevoel en net echt zwaar ongesteld gevoel met een raar soort kramp in mijn liezen.
    Ook roze slijmverlies.
    Nog 1 week en 1 dag tot nod.
    We hopen maar lijf heeft me al vaak zat in de maling genomen

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Wel spannend Jane, je zou zeggen dat het een innesteling is, of je ongi komt een weekje eerder. Hoe is het gister afgelopen bij de gyn?

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Deze cyclus nog afwachten omdat ik mijn ei vorige week donderdag heb gehad.
    Manlief heeft zijn deel al ingeleverd daar krijgen we volgende week uitslag van.
    Indien ik ongi ga worden krijg ik een hsg om te zien hoe de binnenkant eruit ziet.
    Dus nog even afwachten maar gelukkig gebeurt er nu wel iets.

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja gelukkig worden er al wel stappen ondernomen, maar ik hoop voor je dat je alsnog eerder zwanger bent!!!

16. Elvje

Elvje Lid

18 dec 2011
    61
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    @Minnie Vreselijk zeg om dan ook nog een miskraam mee te moeten maken, zeker als je ziet dat het dit keer wel op de goede plek zit, dan ga je er natuurlijk vanuit dat het nu allemaal goed gaat! Ik kan me voorstellen dat je daarna even een pauze hebt ingelast. Zelf zit ik nu ook in ronde 3 :)

@Themar Luister maar goed naar je lichaam, je staat er inderdaad versteld van hoeveel impact het heeft gehad op je lichaam! In principe mis je gewoon een deel van je lichaam dus het is logisch dat dat even tijd nodig heeft om te herstellen. Beterschap meid!

@Jane Welkom hier! Wat vervelend dat je overgebleven eileider niet goed werkt. Ik hoop toch dat het met de behandeling gaat lukken! Wanneer is je NOD? Ik ken dat gevoel dat je het idee hebt dat je lichaam je in de maling neemt. Ik had vorige maand zoveel zwangerschapssymptomen dat ik er bijna van overtuigd was dat het dit keer raak was! Maar helaas... Deze maand heb ik weer dezelfde symptomen zoals misselijkheid, gevoelige borsten, duizelig, vaak plassen enz. Wel heb ik toen ik eergisteren in bed lag even wat steken in mijn rechterlies en been (de 'goede' kant) gevoeld. Heb me voorgenomen om me geen zorgen te maken want al die negatieve energie maakt me alleen maar depressief!

@Stopcontact Hoe is het met jou?

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mijn nod is de 13e, ga er gewoon vanuit dat ik ongi ga worden dan is de teleurstelling niet zo groot..

18. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Stopcontact zit heerlijk onderuitgezakt op het wachtbankje :D

Eindelijk mijn ei gehad op cd 19! Ik denk door mn keelonsteking en koorts e.d. dat mn ei deze maand wat later was. Dussss nu 3 dpo en afwachten nu.

@Kwaaltjes/klachtjes... ik had elke maand wel wat. Hoge temp dus ook snel warm (ben een koukleum eigenlijk) steekjes, trekkend gevoel liezen enz enz... zo onderhand alles voorbij voelen komen maar steeds niet zwanger. Dus ik besteed zo min mogelijk aandacht aan alles wat nu weer komen gaat.
    Behalve zware borsten, dát heb ik nog niet gehad. En bij mn zwangerschappen toen wel.

@Themar... doe het lekker rustig aan hoor. Wij hebben toen een cyclus moeten wachten (dat is moeilijk toch wel) Ook het verwerken kost tijd.

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja kwaaltjes daar weet ik ook alles van, was er ook een paar keer van overtuigd zwanger te zijn, precies de kwaaltjes die ik had toen ik zwanger was van mijn dochter, maar helaas nog geen posi-test mogen hebben. Ga ook dit keer proberen om niet op kwaaltjes te letten, maar ja als ei is geweest ga ik toch weer overla op letten

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Elvje, ik zie dat je morgen kan gaan testen, spannend meid ik duim voor je !!!!

@Stopcontact, zit jij ook niet bij het topic nod 15 t/m 30 juni ?

Hier helaas nog geen ei gespot ( ik temp en ovu-test) dus wij klussen vrolijk verder, hoop wel dat ie niet te lang meer op zich laat w88

Deel Deze Pagina