Zwanger worden na buitenbaarmoederlijke zwangerschap (bbz)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elvje, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Hier last van darmen, licht in hoofd en savonds opgeblazen verder niks maar ben paa 4 weken

2. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Hoi Dames,

Heb niet alles nog teruggelezen maar wat ik heb terug gelezen wat gaaf voor jullie Suuskie en Themar "Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap" Hoop dat ik er niet iemand vergeet ben nog niet helemaal op de hoogte. Hier niks maar mijn cyclus is weer op gang aan het komen denk ik. Na 35 dagen werd ik ongi dus daar was ik wel heel blij mee. Dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben.
    Heerlijke vakantie gehad zijn vandaag terug gekomen en ga weer ff terug lezen hier!!

3. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Ff terug gelezen heel snel. Dreamer ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

4. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Tis mis dames.
    Op echo bijna tot niks te zien. Hcg wel hoog, 950. Gyn denkt aan weer buitenbaarmoederlijke zwangerschap of miskraam. Zaterdag weer terug voor bloedtest en echo.
    Ben helemaal van mijn padje, had dit niet verwacht. En die onzekerheid is nog het ergste. Dat het misgaat is bijna 100% maar wil geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap meer..... :((((
    Ben even offline!

5. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Shit!!!!!! Maar hoever ben je??? Misschien ben je te vroeg?

6. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    ik bedoelde dat laatste niet slecht, maar bij mijn zw de 1e keer was er bij 5 weken ook heel weinig te zien..

OW meis ik gun dit je zooo niet!!!
    ik hoop op een wonder voor zaterdag!

7. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Laatste menstruatie 13-8.
    Gyn was ook erg bot en kort door de bocht hoor. Als ik verder google naar hcg waarde dan valt die 950 nog mee. Vruchtzakje was alleen bijna niet waarneembaar.
    Bij mijn dochter was bij 5,5 wk al een grote zwarte vlek te zien.
    Er gaat nu van alles door m'n hoofd. Sta machteloos. Heb geen buikpijn, geen bloedverlies...
    Zou het nog goed kunnen zijn zaterdag??

8. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    misschien heb je late innesteling gehad? mijn laatste ongi was 16 augustus maar mijn ei had ik pas 3 weken later ipv 2 weken later

misschien ben je wel pas 4 weken ipv 5!
    vind het zo raar dat ze al meteen zegt dat het mis is?
    Gewoon zaterdag afwachten!

9. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Laten we het hopen Suuskie!

10. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Themar wat klote ik hoop dat het gewoon een late innesteling is. Duim dat is nel zaterdag is en duidelijkheid. Dikke knuffel.

Suuskie gefeliciteerd wt een top nieuws

Ik heb vandaag mijn ei. Maandag weer terug voor echo

11. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Jesse Thanks! top he! hoop zo dat het goed blijft gaan!
    Heb elke dag wel n beetje bruinverlies, maar dat wil nog niets zeggen.. zucht zwanger worden is al een topsport, zwanger zijn ook..

Klusse vandaag! op naar roze voor jou!

Themar: ik hou hoop voor je hoor

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Jeetje Themar, niet weer he!
    Je hcg is laag.
    Mijne was met 5+3 1400 en dat was laag door de buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    Ik teste pas op 13 dpo positief.
    Jij zou vandaag 5+3 zijn dacht ik?
    Maar als er nog weinig te zien was heb ik hoop hoor!
    Want misschien was je ei wel later!
    Jeetje, weer die onzekerheid, verschrikkelijk.

Hou jezelf goed in de gaten iig.
    Pijn in je buik, baarmoeder, schouders of rug = meteen het ziekenhuis bellen!
    Ook als je het gevoel hebt dat je moet poepen, maar dat het niet lukt, meteen bellen!

Pff jeetje meis, ben helemaal van slag.
    Kan me echt indenken hoe jullie je moeten voelen nu.
    Ben zelf ook zo bang voor eenzelfde uitslag straks, dus leef echt met je mee.

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Pff ik heb de hele dag al een drukkend gevoel bij mn rechter eierstok.
    En paar keer steken gehad bij mn baarmoedermond.
    Vind het zó ontzettend eng, want dat had ik bij mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook.
    Nog 5 dagen tot de echo en het lijken wel 5 weken.
    Zo bang dat het weer fout zit.

14. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Hey Dreamer, klote hè.
    Heb gelukkig goed geslapen, was ook wel nodig na zo'n intensieve jank-dag!
    Enige hoop dat ik heb is dat ik idd minder ver ben dan we dachten.
    Andere optie wat steeds door mn hoofd vliegt is dat er 1 bevruchting in baarmoeder zit en 1 in de eileider. Omdat ik clomid gebruik, weten we dat ik deze ronde een dubbele eisprong had. Een eitje links en een eitje rechts... Wie weet...
    Maar dan nog, ik hou mezelf goed in de gaten. Heb verder dus nergens last van. Ook gek, want bij de buitenbaarmoederlijke zwangerschap in april had ik 5 dgn na positieve test die stekende buikpijn. Nu is de pos test al 10 dagen geleden.

Voor jou ook zo spannend. Zo zenuwslopend en ik herken je gevoel dat je voelt dat het weer mis is. Ik had dat gister ook, maar toch proberen positief te blijven hoor.
    Ik duim ook voor jou.
    Zoals Suuskie gisteren zei: zwanger worden is topsport maar het blijven al helemaal...
    Soms denk ik dat mijn dochter gewoon het aller-allergrootste wonder van de wereld is! Op dit soort momenten kan ik haar vastpakken en heel hard huilen. Pffff, net zoals nu dus. Ik ga mn zinnen verzetten.
    Ik hou jullie op de hoogte.

15. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    En dreamer, hoe ga jij om met al 3 miskramen??

16. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    ik wil jullie allebei een hele dikke knuffel geven!
    ik vind het zoooo kut dat we pas met die echo's meer weten en voor de rest moeten afwachten!

Ik heb mn echo op donderdag 27ste.. vind het nu al spannend..
    ben steeds bang dat ik toch ongi word, dat ik het allemaal al veel te serieus neem en eigenlijk ervan uit moet gaan dat het weer mis is...
    Getsie wat is het KUT!!!!!
    Ik weet dat we niet mogen klagen want we zijn zwanger, maar was even vergeten hoe zenuwslopend het is..

17. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Over precies 12 uur moeten wij ons melden in het zh!
    Wat een lange dag was het vandaag. Heb nog nooit zo erg in spanning gezeten, zo'n gevoel wil ik echt niet meer meemaken...
    Kan nog alle kanten op, dat houden we ons gewoon voor. Het mág niet weer fout gaan.
    We branden al de hele dag een kaarsje, please laat het helpen...

18. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Themar ik duim echt extreem hard voor je
    Neem n warme douche, duik je bed in en laat ons weten hoe het gaat morgen dikke knuff

19. twinkel85

twinkel85 Lid

10 mrt 2012
    65
    0
    6
    Gefeliciteerd voor alle zwangeren!

Themar ik ben heel hard voor je aan het duimen, hoop dat het een late innesteling is geweest en je gewoon wat korter zwanger bent dan je dacht

20. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Even snel.
    Hcg bijna verdubbeld, goed nieuws. Echo gemaakt en nog steeds niks te zien, niet in baarmoeder maar ook in/bij de eileider.
    Maandag weer hcg en echo... Als waarde dan boven de 2000 is MOETEN ze iets kunnen zien.
    Voor nu zijn de kansen 50-50...
    Ik ben gerustgesteld voor nu, op naar maandag!
    En nu ga ik genieten van mn gezin :)

Deel Deze Pagina