Themar nee!! Ik dacht dat het goed was dit keer, jeetje wat een k#zooi idd! pff, en dan die regen erbij, kunnen we niet in winterslaap en dan 12 weken zwanger ontwaken in de lente ?? Hebben we wel verdiend dacht ik zo. Sterkte meis! dikke knuf!
Themar, wat erg voor je! inderdaad godver...... zoals suuskie al zei! Echt heel naar voor je. Sterkte meis!
Pff themar, heb net ff gegoogled maar las 1 op 1500, valt mij opzich nog mee als ik lees dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap 1 op 150 is......anyway, super rot voor je!! wel fijn dat je gecuretteerd word, ik heb een missed abortion gehad en koos ook voor curettage, vond dat erg fijn, wilde niet langer rondlopen met dat zwangere gevoel en verder gaan. Nogmaals heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je snel een goede zwangerschap hebt, wieweet zitten we dan weer allemaal bij elkaar, lijkt me fijn! Dikke knuffel!
Meevallen? Nou, ik niet hoor. Eerst een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en nu dit, dat snap ik dus echt niet. Ben gewoon boos, verdrietig, vind 't oneerlijk, haat m'n lichaam en bovenal valt weer onze droom voor een 2e kindje in duigen! 2012 sucks!
Snap het hoor themar, bedoelde meer het percentage...maar idd als je het zo bekijkt is het nog makkelijker om de staatsloterij te winnen dan en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en een windei.... t leven is soms heel oneerlijk......ik lag in het ziekenhuis, verdrietig om mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap, zuslief op bezoek die is opgegeven door borstkanker met uitzaaiingen, wat zeur ik dan denk ik.....
Jeetje pom! Wat heftig van je zus! Themar ik ben boos met jou! Klote jaar! Wie maakt deze grap? Het is je zo niet gegund! Ik hoop dat je geen pijn door hoeft, dat mag je nu wel eens bespaart blijven dikke kus
Thema's sterkte wat een klote toestand. Hier vandaag een heel licht positief streepje. Maar ik ben ook ongi geworden op de dag dat het moest. Wel heel veel minder. Morgen nog een x testen maandag de poli maar bellen om te kijken of het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Maar goed is het in ieder geval niet.
Wat een ellende Themar, vind het zo erg dat je opnieuw zoiets moeilijks mee moet maken. Jesse ik duim voor je dat het bloed toch van een innesteling is. Suuskie hou je het nog uit tot aan je echo? Hoe is het met het bruinverlies. ik ben afgelopen week weer ongesteld geworden. Zie het niet meer zo positief in. Bij het nagesprek in het ziekenhuis na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb ik om onderzoek gevraagd ivm twee keer mis maar dit vonden ze niet nodig. Zie het nu absoluut niet meer zitten om zonder enig onderzoek nu weer een jaar lang zelf te proberen. Heb met mijn vriend besloten dat als er eind november nog niets is, we weer een afspraak maken bij de gyn. Zit dan al bijna een half jaar na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hoop dat ze mijn cyclus dan willen volgen met echo`s en bloedprikken en dat het zaad van mijn vriend onderzocht kan worden. Misschien ben ik nu te negatief, maar zie het niet gebeuren dat we zonder hulp zwanger gaan worden en dat het dan ook nog eens goed zou gaan. Probeer me nu maar voor te bereiden op een medisch gebeuren en hoop maar dat ik niet weer afgewimpeld wordt. Ben trouwens ook gestart met acupunctuur om wat meer rust in mijn lijf te krijgen en hopelijk wat minder last van mijn hormonen. Geen idee of het ook echt werkt maar ik voel me er wel prettig bij. Heb deze menstruatie iig bijna geen buikpijn en hoofdpijn gehad, terwijl ik normaal heel beroerd ben.
Hoi twinkel, ik denk dat je gezien de vroege miskraam en buitenbaarmoederlijke zwangerschap duidelijk zwanger kunt worden, 2 x een zwangerschap in een jaar is eigenlijk heel normaal. Wel dikke pech dat het zo is afgelopen.....ik zit in het zelfde schuitje, bezig vanaf sept. 2011, april een vroege miskraam en vorige week een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Toch weet ik gewoon dat het een keer goed zal gaan. Ik hoop dat je die positiviteit ook weer kunt krijgen en ik denk dat je dan zo weer zwanger zult worden! Ik wil juist absoluut niet de MMM in. Ik heb natuurlijk wel anders praten met al 3 kinderen...... Het is ook geen kritiek hoor maar ik hoop dat je ziet dat je duidelijk dus wel zwanger kunt worden en dat de kans groot is dat het ook allemaal goed gaat de volgende keer. Liefs pom
Themar hoe is het met je? Dreamer hoe is het met jou? Twinkel, ik weet dat je het niet wil horen maar er is echt nog niks aan de hand hoor meis... Ik zou nog min aan half jaar zelf proberen Als je zwanger bent geweest al twee keer is dat heeeeel positief Jesse hoeist met jou? Nog n test gedaan?
Hier ook maar eens een berichtje van mij. Nu inmiddels bijna 8 maanden na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap operatie. Bij ons is het niet gelukt en vandaag zet ik mijn eerste spuit voor onze eerste IVF poging. Themar heel veel sterkte.
Jeetje Jane, heftig allemaal! ik hoop dat het gauw mag lukken voor jullie! Ik ga redelijk goed, gister stukje gewandeld, pff viel nog niet mee. Nu vandaag weer alleen thuis, ben wat verdrietiger dan gister maar zie ook al het moois wat ik wel heb. En wil weer wat doen! Ben van plan vanmiddag boodschappen te gaan doen en stiekem toch ff een stofzuiger door de kamer te halen ookal lees ik overal dat ik dat niet moet doen, ben niet zo'n zitter en voel me lichamelijk redelijk, wel wat licht in mijn hoofd bij opstaan en snel moe. liefs pom
Ja het is heftig maar geeft ook rust, afgelopen maanden iedere maand toch weer de hoop dat hoe duivels weg zouden blijven en dan toch iedere keer weer dat verdriet. Nu is het niet langer in mijn handen en dat geeft mij rust. Pom jij ook heel veel sterkte met je verlies.
Dat kan ik me goed voorstellken Jane, ik vind het ook zo erg voor alle meiden die nog geen kinderen hebben! Ik gun het jullie allemaal zo erg!! Nog veel meer dan mezelf, ik heb er al 3.....maar gun het mijn vriend natuurlijk ook en die heeft er nog geen. Ik hoop zo dat je gelijk de eerste ivf zwanger raakt! Ik heb net je weblog gelezen, mooi hoe je dat beleefd hebt met noah, echt tranen in mijn ogen ..... Het is oneerlijk dat de kindjes die met buitenbaarmoederlijke zwangerschap verkeerd zitten en waarschijnlijk in de bm wel hadden blijven zitten, dat vind ik een zure gedachte! Er was niets mis met de ontwikkeling van de foetus, tenminste dat hoeft niet. De plek was alleen helemaal fout..... En bedankt voor je medeleven, het is niet niks merk ik en fijn om te delen met iedereen die hetzelfde heeft meegemaakt.
Even snelle update: vandaag voor de zekerheid nog een echo en nog steeds niks te zien. het is dus definitief een lege vruchtzak. Helaas.. Morgenochtend word ik gecurreteerd, kan maar voorbij zijn want ik barst van de misselijkheid. Ik zal van de week even op de rest reageren...
Heel veel sterkte morgen Themar, hoop dat je daarna gelijk van je misselijkheid af bent (had ik wel toen ik een MA had en gecurreteerd werd).
Veel sterkte themar en Jane ik duim voor je dat het direct raak is. Suuskie en Pom, ben het niet echt met jullie eens dat het zo positief is dat ik al tweemaal zwanger ben geweest. De eerste zwangerschap begin de vroege miskraam al bij 4,2 weken. Bij de buitenbaarmoederlijke zwangerschap, die in mijn buikwand zat wat erg uitzonderlijk is, merkte is pas na vijf weken dat ik zwanger was omdat ik op mijn NOD een menstruatie heb gehad van de zes dagen. Het enige waar ik zeker van ben is dat er tweemaal bevruchting is geweest. Bij de vmk zeiden ze bij de echo dat het nooit goed is ingenesteld. Ik heb het gevoel dat er iets kleins aan de hand is wat gemakkelijk te verhelpen is, maar dat het geheel op eigen kracht niet gaat lukken om zwanger te blijven. Ook doordat ik vroeg ongesteld wordt heb ik het gevoel dat mijn progesteron niet voldoende kan stijgen. Ben van plan om pas eind november het ziekenhuis te bellen, eer ik dan terecht kan zitten we alweer op een half jaar. Zie het gewoon niet zitten om af te gaan wachten tot er eindelijk iets komt en dan misschien weer een miskraam te krijgen, vandaar dat ik graag de basis dingen uitgezocht wil hebben. Als het allemaal goed blijkt kunnen we gewoon zelf weer verder.