Zwanger worden na buitenbaarmoederlijke zwangerschap (bbz)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elvje, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Themar veel sterkte!!! Lekker uitrusten erna he!

Twinkel ik hoop vOor je dat je dan al zwanger bent en alles goed gaat
    Ik snap je frustratie wel degelijk.. Iedereen kiest zijn eigen pad
    Mocht deze zw niet goed zijn ga ik ook alle registers opentrekken

Kga nu voor n echo, ben zo onzeker ik laat julllie weten

2. twinkel85

twinkel85 Lid

10 mrt 2012
    65
    0
    6
    Suuskie ik duim heel hard voor een mooie echt!

3. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Ja!!! 7 weken en kloppend hartje! Wat een opluchting!

4. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Vandaag bij gyn geweest ook deze zwschap eindigd in een vroege miskraam.
    Voel me onwijs klote. Dit is de 4de zwangerschap die misgaat.

Suuskie? Vertel!

5. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Jesse meen je niet... Vind het super super rot voor je...
    Hele dikke knuffel

6. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Sterkte themar en jesse!

Suuskie van harte!!

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Even via foon.

Jesse sterkte meis.
    Ik kan utrogestan aanraden!

Themar zo vreselijk.
    Sterkte morgen, ik denk aan je.

Suuskie Yes!
    Nu genieten.

Twinkle ook jou raad ik utrogestan aan.

Pom niet doen..
    Je gaat je herstel tegenwerken nu.
    Niet te eigenwijs doen ;)

All, ik lig sinds de echo plat op bed.
    Is het enige wat kan helpen om de bloeding weg te krijgen, dus dat proberen we maar.
    Vind t doodeng allemaal.
    Vrijdag weer echo.

Over kansen gesproken.
    De buitenbaarmoederlijke zwangerschap van twinkle en die van mij is kans van 1 op 4000.
    Lucky us..

8. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    dreamer... en blijven liggen!!!!!
    ik duim nog steeds voor je!

9. pom77

pom77 Niet meer actief

Jesse sterkte meis!
    Dreamer, ik ben een beetje eigenwijs ik weet het. Maar het voelt gewoon goed.....heb echt als een oud wijf boodschappen gedaan en daarna weer op de bank. Het werkt voor mijn geest ook beter merk ik dat ik weer wat doe....maar neem je advies wel serieus hoor!
    Knap dat je plat blijft liggen, snap dat je het doet, zou ook alles over hebben voor mn beebje! Hoop dat t helpt!
    Suuskie van harte met je echo, top!

10. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Themar hoe is het gegaan? Knuff
    Dreamer lig je nog lekker?
    Jesse wat nu bij jou?
    Rhea wanneer mag jij weer testen?

11. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Ik mag zondag testen als ik niet ongio wordt.
    Ben benieuwd!!

12. pom77

pom77 Niet meer actief

Hoe is het met jullie meiden? \
    Dreamer gaat het nog wat met plat liggen? Hoop dat het helpt!
    Themar en jesse hoe gaat het met jullie? Lukt het om weer wat op de been te komen, tis niet niks.....
    Suuskie bij jou geen bloed meer hoop ik?
    Rhea, spanned, neem aan dat je nog niet getest hebt?
    Jane hoe is het bij jou gegaan?

@ik: Ik heb wel getest, zo goed als negatief, echt een tuurstreepje nog. Ben er erg blij mee, raar is dat. Eerst wil je die streepjes er wel op kijken en nu zo blij dat er bijna niets meer te zien is :D!
    Ben vanmorgen bij de huisarts geweest, doorgesproken hoe alles is verlopen en brief naar de hap geschreven en gepost. Dat is dat.
    Fijn gesprek met de huisarts. Nog even lab laten prikken ivm de bloedarmoede volgende week.
    Voel me zoveel beter, afgelopen week wel veel hoofdpijn gehad en steken in mn buik bij de wondjes. Nu weer iets rustiger aan en gaat veel beter. Vooral gesstelijk knap ik ontzettend op. Zie alles weer zitten, zin in een volgende zwangerschap, kom maar op!

Alvast een fijn en vruchtbaar weekeind allemaal :p!

Liefs pom.

13. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Hoi Pom,

Nee nog niet getest! Heb ze ook niet in huis, want dan waren ze op ook denk ik... Ik zie het zondag wel komt het niet dan zal ik maandag een testje wagen.

Lekker dat jij je weer beter in je vel voelt! En ook geestelijk dat is heel belangrijk. Ben blij voor je dat je zo goed voelt.

Ik ben ook benieuwd naar de andere meiden??

14. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Goedemorgen! Hier gaat het goed! Dinsdag voor n echo geweest omdat ik zo gestresst was van het bruinverlies; 7 weken en hartactie!! Ben dus zelfs vooruit gezet. Nu woensdag weer voor n echo spannend!

Pom ben blij dat je weer vol goeie moed verder gaat!

Rhea: spannnend ik duim voor je!!!!

Jesse: hoe voel je je nu? Dikke knuf

Themar: hoe gaat het?

Dreamer: lig je nog? Moest je nou gisteren naar de gyn?

15. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Sorry even afwezig hier geen duidelijkheid nog temp blijven hoor. Amper gevloeid.
    Maandag weer bloedprikken.
    Suuskie top nieuws!
    Rhea ik duim heel hard.
    Dreamer lig je nog steeds en helpt het?
    Pom fijn dat je weer met goede moed verder gaat.
    Theamar. Hoe gast het nu met je?

Iedereen die ik vergeten ben sorry

Dikke knuffel

16. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Hoi dames! Hier denk ik ongi door aan het breken.....
    Wel vreemd 1 keer een beetje slijmig bloed (sorry voor de details) en verder niks, terwijl ik altijd in één keer goed doorbreek. Dus vreemd nog nooit eerder gehad. Maar dan is het bij mij echt een cyclus van 35 dagen dan weet ik nu eindelijk waar ik aan toe ben.

17. selfje

selfje Lid

15 okt 2012
    37
    0
    0
    NULL
    Hilversum
    Hoi, ik zal me even voorstellen. Ik ben 14 augustus geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het is een erg lang verhaal en we zitten nu middenin de procedures. In spanje kreeg ik het gevoel een blaasontsteking te hebben. Naar het ziekenhuis daar, en daar konden ze mijn prille zwangerschap nog niet zien (ik was toen 5 weken). Mijn HCG steeg wel, van 78 naar 96. te langzaam dus. Zondag teruggevlogen en maandag bij de verloskundige geweest. die verwees me door naar het ziekenhuis want zij zag niets. Dinsdagochtend naar het ziekenhuis gegaan en daar zat ons kleine elfje met een kloppend hartje in de eileider (dachten ze). Operatie gehad, rechter eileider verwijderd. een week na de operatie werd ik gebeld dat ik de volgende dag moest komen. Waarom was mij een raadsel en dat kon niemand mij vertellen (fijn na zo'n ingreep, meteen stress). De volgende dag gegaan en daar zei de arts (die de buitenbaarmoederlijke zwangerschap had vastgesteld): nee niets ernstigs maar wel mysterieus. Ze waren de embryo kwijt??? Weer inwendig onderzoek en niets te vinden, zwangerschap hormoon was terug naar 0. Een week later weer terug bij de arts die me had geopereerd. Hij gaf aan tijdens de operatie geen verschil te hebben gezien tussen beide eileiders (geen verdikking) maar besloot de andere arts te bellen die het had vastgesteld. Zij gaf aan dat ze het zeker wist en ze hebben dus onnodig mijn eileider weggehaald. Daarna bleek (na 2 x grondig onderzoek van de patholoog) dat het elfje helemaal niet in de eileider had gezeten. waar het wel heeft gezeten kan niemand zeggen. dat de eileider onnodig is weggehaald is bevestigd.
    Daarna gelukkig wel weer mijn menstruatie gekregen, 4 weken erna.
    Meteen weer gaan proberen (de gyn had gezegd 1 menstruatie wachten). Ik weet dat het enige dat helpt een nieuwe zwangerschap is, want het voelt enorm als falen van mijn lichaam. Nu een tweede hele rare menstruatie gehad. Enorm veel pijn en krampen en steken in mijn baarmoeder, onderrug, uitstralend naar mijn benen. Hoofdpijn en verhoging. de menstruatie was maar 2 dagen en niet zoveel, daarna alleen maar roze/bruinige afscheiding (sorry voor de details).
    Afgelopen vrijdag bij een ander ziekenhuis geweest. hij zag in de baarmoeder een zwart puntje met nog wat baarmoederslijmvlies en het gele lichaam zat er ook nog. Hij dacht dat ik opnieuw zwanger was. Ik helemaal blij!
    's middags belde hij dat de zwangerschapstest negatief was :(
    Ik ben zo ontzettend bang...we willen zo graag een kleintje. heeft iemand ervaring hiermee? hopelijk komt het allemaal goed, maar ik had zo'n enorme behoefte erover te praten. iedereen om me heen heeft al kinderen en 2 zijn er zwanger. Tuurlijk heel blij voor iedereen maar je gunt het jezelf ook zo...
    verdrietig en bang zijn geen goede raadgevers, maar toch voelt het zo. ik zie dat jullie ook een hoop hebben meegemaakt en hoop hier ook wat steun te vinden. liefs

18. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Suuskie en Dreamer, wat een top noeuws meiden! Geniet ervan, het is jullie zo gegund!

Sorry voor mijn late reactie, ik was en ben enorm verdrietig en kan het niet echt opbrengen om vaak op t forum te zijn.
    Lichamelijk gaat t op zich prima, ben nog wel wat aan het vloeien maar dat is niks vergeleken met een heftige menstruatie.
    Emotioneel is het echt een drama, ben nu een week na de curretage maar ik kan het nog niet echt bevatten.
    Om wat afleiding te hebben ga ik morgen weer even werken. Heb er geen zij in, maar het moet ff.
    Ook ben ik sinds vorige week weer begonnen met hardlopen. Zo kan ik echt even m'n hoofd leegmaken en hoop ook zo weer wat vertrouwen in m'n lichaam te krijgen.
    Themar-man en ik willen de moed nog niet opgeven, maar willen nu wel even de tijd nemen. Misschien zijn we na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap weer te snel zwanger geraakt. We zullen zien, we hebben gelukkig al een prachtige dochter van 2 jaar die ons leven zo mooi maakt :)

Andere dames, succes en ik hoop dat jullie snel zwanger zullen zijn.

Ik ga in meeleesstand tot ik goed nieuws te melden heb!

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Themar: moeilijk is het allemaal he meis.
    Hele dikke knuffel en ik hoop snel weer iets van je te horen!

@selfje: wat een verhaal meis.
    Het verbaast mij dat je hcg zo snel weer op 0 stond.
    Was het uberhaupt wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
    Was het niet gewoon een miskraam?
    Ik was 5+3 en bij mij heeft het 4 weken geduurd voordat mn hcg op 1 stond.
    Ook kan er geen kloppend hartje zijn bij zo weinig hcg.
    Wat een grove fout van de arts(en) zeg!
    Ga je nog wat doen nu ze de fout hebben toegegeven?
    Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en het goed mag gaan.
    Sterkte met alles verwerken!

@Suuskie: heerlijk nieuws :D
    Lekker genieten! (zover dat lukt, I know)

@rhea: heeft het bloeden doorgezet?
    Of was het misschien een innestelingsbloeding?

@jesse: hoe is het nu?

@ALL: heb vrijdag idd de echo gehad en we hebben super nieuws gekregen!
    Placenta is aan de goede kant gegroeid en ons beebje leeft nog :D
    Was ook super gegroeid, liep zelfs een dag voor haha.
    Heb nu wel 2 bloedingen, 1 boven en 1 onder ons beebje.
    Ze zijn wel kleiner gelukkig!
    Lig deze week nog plat en hoop vrijdag te horen/zien dat de bloedingen weg zijn of in ieder geval niet gegroeid zijn.
    Vrijdag dus weer een echo!

20. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    @Themar, Sterkte meis! Ik hoop dat je gauw goed nieuws komt brengen.

@Dreamer, Hier is het zondag goed doorgezet. Jammer natuurlijk, maar ik ben ook wel weer blij. Ik zit nu al twee keer op de 35 dagen en ik denk dat dat ook mijn cyclus is. Dus we gaan gewoon weer oefenen aankomende maand ;)

@Selfje, Wat een heftig verhaal. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik zit ook op me werk, maar ik wens je heel veel sterkte.

@Suuskie, ik had de vorige keer nog niet gezegd Gefeliciteerd met een kloppend hartje!! Geniet ervan.

Deel Deze Pagina