Hoi Elvje, Ik heb niet helemaal hetzelfde meegemaakt. Maar na 1 ma, 1 mk heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, maar die heeft het lichaam vanzelf opgelost. Stond onder strenge controle van ziekenhuis. Daarna is mijn zoon Bas gelukkig geboren. Daarna weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en dmv medicatie metrotrexaat weer geen operatie hoeven ondergaan en heb dus beide eileiders nog. Daarna is mijn dochter Nathalie geboren en nu al 19,5 week zwanger van de derde. Zonder een miskraam of buitenbaarmoederlijke zwangerschap van te voren. Heel veel succes. Xxx joyce
@Joyce Geweldig om zulke verhalen te lezen! Dat geeft me altijd weer wat hoop Gefeliciteerd met je 3e zwangerschap, hoop dat alles goed gaat!! @Minnie Ja ik zou inderdaad vandaag mogen testen maar heb besloten om pas zondag te gaan testen want mijn vriend is het hele weekend weg! Voel me niet echt zwanger, wel wat symptomen maar verder niet misselijk ofzo. Ik ben nog niet ongesteld geworden en heb ook geen buikpijn dus dat is alvast een goed teken!!
Spannend Elvje! Hopelijk goed nieuws. Hier weinig nieuws, nog steeds niet ongi. Zit nu 41 dgn na operatie. We vertrekken zondag op vakantie, heerlijk man en kind 2 weken naarde zon. Als ongi bij thuiskomst nog is doorgebroken, laat ik t opwekken door provera en kan ik weer starten met Clomid. Hopelijk lukt het ons dan dit jaar nog zwanger te raken. Hope so. Tot over 2 weken
@Fijne vakantie themar, en het is heel normaal hoor om pas na 6 weken ongi te worden ( dat zei mijn gyn toen tenminste) @Elvje, spannend hoor, hopelijk goed nieuws zondag. Heb jij regelmatige cyclussen?
We zullen het zien, nog één nachtje slapen Ik heb meestal wel een regelmatige cyclus, heb het nu al zo'n anderhalf jaar bijgehouden en soms ben ik een dag eerder ongesteld of één of twee dagen later maar meestal wel gewoon 28 dagen!
Is dit een zwangerschapstest? Dan zeg ik... gefeliciteerd!! haha! Duidelijk 2e lijntje Weet niet welk merk dit is? Ik zit nu op 8 dpo.... nog even geduld *moeilijk voor mij*
Helaas hier vanmorgen ongi geworden... vééls te vroeg! Zit nu op 9 dpo... snap er helemaal niets meer van. Of is mijn ei toch eerder geweest? Ben ziek geweest deze maand. Wel op tijd begonnen met klussen als mijn ei vroeger is geweest als gedacht. Baal er wel van... Succes wachtende dames!
@ Stopcontact ja dit is een zwangerschapstest Is van één of ander medisch merk, zou extra gevoelig moeten zijn dus hoop wel betrouwbaar... Maar ga woensdag nog een test van clearblue doen dus dan weet ik het helemaal zeker! Overigens kan ik nog niet heel blij zijn...denk dat dat pas komt als ik een kloppend hartje op de goede plek zie en dat duurt nog wel even.. Maar wat onwijs balen voor jou! Hoe kan dat nou? Vind het wel vreemd en echt vervelend voor je, nu weet je nog niet wat je nou moet verwachten!
Nou Elvje ik ga je voorzichtig feliciteren hoor, die test ziet er aardig positief uit!! Snap je helemaal dat je nog niet echt kunt juichen maar je moet gewoon van het beste uit gaan hoor. Wanneer ga je de gyn bellen voor een echo?? Tegen mij zeiden ze dat ik gelijk mocht bellen als ik zwanger ben. De hoeveelste ronde was dit voor jou?? Toch ook de 3e?? Ik heb net mijn ei gehad, zondag posi ovu test en temp is al 2 dagen gestegen dus denk dat FF morgen een kruis plaatst en dan moet ik nog 2 langer weken w88 blehhh
@ Minnie Nou ik heb vandaag een nieuwe test gedaan en deze is wel heel duidelijk! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58403-albums10129-picture60079.jpg Heb de gyn gebeld en heb volgende week woensdag een afspraak voor een echo! Spannend!! En jij klusze nog ff
Wauw super meid, duidelijker kan niet he !!! Ik zit nu ook op het w8bankje pfff vind dat altijd zo spannend !!! Ga duimen voor een supermooie echo volgende week. Hoe voel je je trouwens al wat symptomen??
Ja zeker spannend, hoop voor jou ook zo'n goede test over anderhalve week! Heb niet erg veel symptomen, beetje misselijk (meestal juist 's middags en 's avonds, heeeel vreemd!) en onwijs gevoelige borsten. Het wordt nu al iets minder maar van de week was het echt vreselijk! Maja..ik heb het er voor over natuurlijk
Had ik je al gefeliciteerd!? Nou... bij deze Gefeliciteerd!!! Spannend hoor de eerste echo. Ik hoop dat uk zich op een mooi plekje heeft genesteld. Fijn dat je zo snel een eerste echo kan krijgen. Mijn gyn vertelde me doodleuk afgelopen februari dat als het zo ver is, ik met 7 weken mag komen. Want volgens hem was het onmogelijk om met 5.1 dag een gescheurde eileider te hebben van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Nou... daar zat ik dan met mn mond vol tanden. Want ik had het dus wel toen. Wéér een rede dat ik een andere gyn ga vragen next time... Alhouwel... ik ga van de week Geertgen bellen voor secondopinion voor wat anders.
@ Stopcontact! Bedankt Zeker spannend die eerste echo! Dacht vandaag dat ik wat steken voelde aan de goede kant van mijn onderbuik, maar het kon ook maagzuur zijn.. Lastig, zo lang wachten op die echo! Ben zo benieuwd of het nu wel raak is!! Maar wat een vreemde reactie van je gyn zeg!! Dat kan dus wel want jij en ik en vele anderen zijn het bewijs van een gescheurde eileider bij 5 weken!! Ik zou inderdaad óf een second opinion vragen, óf snel een andere gyn zoeken want dit is echt belachelijk... Succes daarmee in ieder geval!
hey ik heb week terug een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, dag erna moest ik direct naar ziekenhuis voor laparoscopie vruchtje zat vast in bloedklonter die aan mijn linker eileider vast ging. Hoop hier wat lotgenoten te vinden.. vraag mij nu af hoelang we moeten wachten eer we terug mogen proberen om terug zwanger te worden. grtz wendy
Hoi Wendy, Allereerst heel veel sterkte met de verwerking ervan. Heb je een besparende operatie gehad? Volgens mij mag je er gelijk weer voor gaan hoor maar je moet goed naar je gevoel luisteren. Ik was gelijk weer zwanger na de operatie maar dat is helaas uitgedraaid op een miskraam, dat had niks te maken met de buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar gewoon pure pech. Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven en weer snel zwanger mag zijn. En je kan hier lekker je ei kwijt!!!!!
hey, was besparende operatie. Ik moet eerlijk zeggen, ik heb er nt echt gevoel bij, het is raar om uit te leggen. ik weet wel da ik in januari nu geen baby'tje in mijn armen ga houden.. ma echt rouwen doe ik nt.. en voel mij daar langs ene kant wel beetje schuldig door.. Moet da rouw proces nu nog beginnen of komt het helemaal nt, heb er geen idee van. kwil gewoon eigelijk zo snel mogelijk terug proberen om zwanger te worden... grtz
Wendy, ik had dat ook, dat ik niet echt verdrietig was. Het was eerder een teleurstelling in mijn lichaam. Moet er wel bij vertellen dat ik nooit in die zwangerschap had gelooft, ik had al een dag na de positieve zwangerschapstest bloedverlies dus wist al dat het foute boel was, maar het was toch even schrikken dat het om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap bleek te gaan. Nou daarna was ik dus gelijk weer zwanger en daar had ik dus wel een goed gevoel bij maar helaas bij de 3e echo geen hartactie meer terwijl je al wel een kindje met navelstreng kon zien op het echo-apparaat. Toen had ik het even moeilijk maar ook daar was ik snel vanaf (dacht ik) we gingen op vakantie en we besloten even een pauze in te lassen. In maart zou ik zijn uitgerekend van die buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar dat is aan me voorbij gegaan. In mei zou ik zijn uitgerekend van miskraam en toen kwam de klap, ook omdat een vriendin toen ook is bevallen ( we waren samen zwanger). Ik zag bij haar de ooievaar voor het huis en heb toen wel wat traantjes gelaten, werd ook nog eens ongesteld toen. Maar goed we zitten nu weer vol goede moed op het wachtbankje. Ik hoop voor jou dat je ook weer snel zwanger bent en dat dan alles goed mag gaan want dat is het beste medicijn. Sorry voor het lange verhaal.