Hey Babelou! wat een rotnieuws meis!!! gelukkig geen nieuwe buitenbaarmoederlijke zwangerschap... het blijft een rot periode... vreselijk die onzekerheid...gaat het een beetje met je en heb je mensen die je opvangen? ik blijf ook iedere keer pijn houden en mijn hormonen zijn totaal uit balans. misselijk, moe, pijnlijke borsten, raar gevoel onderbuik, steken eierstok/eileider (goede kant ..) en uitstralend naar benen. Net weer een test gedaan....negatief... Vindt het echt erg voor je. ik hoop dat het volgende keer raak is, ik weet hoe groot die wens is... @Diana, ja ik heb gelukkig ook mensen om me heen die me steunen, al is het wel lastig want iedereen om me heen heeft kinderen en de 2 die nog geen kinderen hadden zijn nu zwanger...voelt zo oneerlijk... hopelijk snel goed nieuws. ik heb begin mei weer een afspraak met de gyn. gezien de aanhoudende pijn en hormonen toch maar eens laten checken... dikke knuf iedereen!
Selfje, ik kan me voorstellen dat dit oneerlijk voelt, want dat is het ook gewoon! Goed, dat je in mei weer naar de gyneacaloog gaat. Hopelijk krijg je dan antwoorden op je vragen. Zelf loop ik nu ook weer in het ziekenhuis voor een cylcusmeting. Dit geeft me echt rust. Nu zagen ze een eitje rechts groeien en hier ben ik blij om, want dat is aan de goede zijde voor mij. Ik ben wel benieuwd wat hier uit gaat komen, want ze zagen nog daar iets zitten wat verder niet groeit. Ze zei dat dit verder niks hoefde te betekenen, dus dit neem ik dan maar ter harte. Hoe het er nu naar uitziet heb ik wel een late eisprong. Dus ik ben wel benieuwd wat dan de ontwikkelingen zijn met mijn lf. Het blijft natuurlijk allemaal spannend, maar nu is deze ronde voor mij gevoelsmatig ook wel een leuke spanning, omdat ik weet dat het eitje aan de zijde groeit van mijn goede kant.
Hey diana,wat superspannend voor je!!ik duim heel hard...in ieder geval goed nieuws,een eitje aan de goede kant...! Thx voor je berichtje. Lief! Fijn ook dat je rust hebt gevonden. Dat hoop ik vlgnd maand ook te vinden en dan hopelijk samen zwanger zijn!! Liefs en succes x
Hoi Selfje! Hoe is het nu? Ik zit nu in mijn wachtdagen. Ik sta er mee op en ik ga ermee naar bed. Allemaal te spannend. Hopelijk heb ik binnenkort goed nieuws!!! En ik hoop dat jij ook snel met goed nieuws komt.
Hey diana..wat spannend!hier nog teveel spanning in mijn lichaam. Lukt daarom denk ik ook niet. Moeite met loslaten...ik ben heel benieuwd naar je bericht dat gaat komen succes met wachten. X
Helaas hier weer niet....gewoon periode met heelveel kramp...vandaag ook n vcollega die vertelde dat ze zwanger is...14wkn. In 1x goed...dan knapter wel weer even wat. Je wilt blij zijn....maar dat lukt niet. Blegh. Volgende week weer naar t ziekenhuis...x
beste, zou iemand mij even wat raad kunnen geven ik ben een meisje van 19jaar en heb een maand geleden een 3maanden buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en heb mn rechter eilieider moeten laten weghalen maar mijn vraag is nu als je geopereerd ben en stel het is een tweeling an dat 2de babytje dan aan de andere kant van de eileider zitten of bestaat er een kans dat ik toch nog zwanger ben?
Ik snap je vraag niet zo goed. Ook al heb je maar 1 eileider kan je gewoon zwanger zijn van een tweeling. Als je nog maar 1 eileider hebt, neemt deze vaak de taak ook over van de eileider die is weggehaald. Denk je dat je zwanger bent van een tweeling dan?
Sorry, lees je berichtje nu pas. Met mij gaat het goed. Ook nog niet zwanger, maar ik heb het een beetje los gelaten. Lekker op vakantie geweest en ik was het beu om er de hele tijd mee bezig te zijn. Deze maand hebben we bewust ook niet geprobeerd. Ff rust, zeg maar. Ik vind het rot voor je dat je nog steeds niet zwanger bent. Ben je al bij het ziekenhuis geweest? Hopen dat je snel wat antwoorden krijgt. Heel veel sterkte, meid!!!
Hey diana, wat jammer dat je nog niet zwanger bent. Ze zeggen inderdaad dat loslaten helpt dus wie weet.....goed dat je een maandje rustneemt. Wij gaan vlgnd week ook lekker 3 weekjes weg. Ff rust. Het ziekenhuis (vrijdaflg geweest) heeft bloed geprikt en echo gemaakt. Van binnen ziet alles r goed uit. Ik heb ook gewoon eidprong. Ik heb alleen een erg verhoogde hormoon aanmaak. Hij noemde het pco. Maak ook verhoogd prolactine aan. Volgende week uitslag maar hij denkt dat t niets heel ernstigs is en heb dan gewoon 90%kans om zwanger te worden. Fijn en geruststellend. Lief dat je reageerde. Ik geloof er nu wel weer meer in xxxx Hopelijk krijg je de rust die je zoekt. Succes
ze bedoelt denk ik, dat als ze zwanger was van een 2ling, of datandere kindje dan in haar linker eileider kan zitten
Ff er lekker tussenuit!! Dat zal je goed doen!! Fijn dat je nu er weer meer vertrouwen in krijgt en hopelijk volgende week meer goed nieuws. Ik heb deze week goed nieuws te horen gekregen. Ik word tante!!! Super blij mee. Dus nu nog meer leuke dingen om ons op te focussen. Ik blijf voor je duimen!!! En natuurlijke een hele fijne vakantie gewenst!! Xxx
Ooh wat leuk,tante!!! Gefeliciteerd!!!! Lekkr andere dingen om mee bezig te zijn. Genirt ze! Ga ik ook doen op vakantie. Liefs
Hoi meiden. Ik heb een beetje de afgelopen pagina's gelezen. Wow, wat zijn er veel dames die een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben gehad. Ik ben er gisteren achter gekomen met 5wkn5dgn dat het in links van mijn baarmoeder zit, weet nog niet precies waar. Ik moet morgen terug komen voor HCG prik. Ben zo onzeker. Hebben jullie allemaal een OK gehad?? Liefs...