hier een klein feestje: zwtest is negatief!! whieee eindelijk kunnen we verder.. oke nog even wachten op de eerste ongie! maar toch weer een soort stap in de goede richting! Hoest met jullie allemaal?
Wat fijn Suuskie, nu op naar een posi zw.schapstest!!!!!! Waarom moet je je ongi afw88? Jullie kunnen er toch gewoon weer voor gaan, of mocht dat niet van de gyn? Misschien heb je binnenkort wel je ei en kun je er gelijk gebruik van maken. Hier is ongi weer over dus nu is het weer w88 op het ei, hopelijk springt ie aan de goede kant. Vorige ronde had ik telkens pijn aan rechterkant dus zal wel een ei aan die kant zijn geweest.
Ff snel, heel goed nieuws: Vanmorgen bij de gyn: 1 follikel van 22mm links (waar eileider weg is gehaald) en 1 follikel rechts van 14mm. Dat ik een eisprong krijg is zeker, en vlgs mijn gyn kan de linker nu al worden overgenomen door rechts. Wij weten dus wat we vanavond gaan doen
Faits. Heftig verhaal zeg. Dat is wel iets waar ik bang voor ben. Maar gebeurt gelukkig niet veel. Sterkte Suuskie fijn dat de test negatief is. Minnie. Ik duim dat je ei aan de goede kant springt. Themar veel klus plezier!!
Over het aan de juiste kant springen: mijn gyn zei vanmorgen dat de goede kant het in de eerste cyclus na buitenbaarmoederlijke zwangerschap al kan overnemen van de kant waar geen eileider zit. Ik had ooit ergens gelezen dat dat pas na een jaar is: volgens mijn gyn dus onzin. Dus, maakt niet uit waar ei spingt denk ik. Kans op zwangerschap is er sowieso. Goed nieuws voor ons toch!
Themar: klusssesse!!!!!! wij willen wachten op een cyclus en dan kijken hoe het gaat! Moesten een eerste ongie afwachten van de gyn, volgens mij gewoon alleen om straks zeker te weten wanneer je zw bent geraakt (i wish dat het zo snel gebeurd) Heb denk ik vorige week woe mn ei gehad, had vruchtbaar slijm namelijk... heb toen wel per ongeluk onveilig gedaan... nou ja per ongeluk.. manlief ging sneller dan we verwacht hadden hahaha.. en wel meteen naar toilet gegaan, maar als ik daardoor zwanger ben dan is het echt een WONDER! haha Ik hoop nog steeds binnen nu en twee weken op een rode vloed! ff off topic: heb zooooo erg hooikoorts! ik word gek! pfff zucht
@Themar, wat fijn dat het goed was bij de gyn. Ja mijn gyn zei ook dat de andere eileider het gewoon overneemt, dan hopen we daar maar op. Maar we klussen altijd op de goede momenten dus ik snap dan niet waarom het niet lukt, soms ben ik weleens bang dat er nu iets anders speelt. Maar die gedachte druk ik gauw weg want ik wil positief blijven denken. @Suuskie, he bah hooikoorst heel vervelend, heb je er niks voor?
Haha Suuskie, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap hadden we het 2x gedaan in 6 weken tijd en toch was het toen bingo, je moet maar net een toevalstreffer hebben En nu zijn we af en toe net een stel konijnen en nu lukt het niet, denk ook vaak dat ik me er teveel op focus maar probeer dat maar eens anders te doen. Hoe doen jullie dat? Laten jullie het los of maalt het ook door jullie hoofd, ik kan soms aan niks anders meer denken dan aan zwanger worden
Hey meiden, sorry nogmaals dat ik zo weinig reageer, lees op t moment meer mee. Voel me zeer ellendig door de utrogestan. Gisteren het ziekenhuis gebeld en zou worden terug gebeld. Hebben ze ook wel gedaan maar ik was zo moe na het werk dat ik te lang geslapen heb en het gesprek heb gemist, moest terug bellen met de fa zelf dus ben benieuwd. Ik heb erg veel last van de bijwerkingen. Sinds 2 dagen kan ik amper meerbeen bh aan god wat doen ze pijn, cupmaat groter volgens mij en sinds 2 dagen ook flink misselijk en opvliegers... Zo sorry voor mijn enorme ego bericht
Wat vervelend Jane maar het is voor het goede doel. Wat doet Utrogestan? Ik ben nog niet zo bekend met de mmm. Weet wel dat Clomid een eisprong opwekt, toch?
Utrogestan zorgt voor progesteron, dat zou een innesteling moeten helpen, het maakt een mooi bedje aan in je baarmoeder. Helaas krijg ik alle bijwerkingen erbij die lijken op zwangerschapsverschijnselen. Dat zijn normale bijwerkingen dus je weet niet waar het vandaan komt en kan je er wel vanuit gaan dat het door de utrogestan komt. Enorm vervelend maar ja idd voor een goed doel maar fijn is het niet, heb momenteel ook medelijden met manlief, kan echt niks hebben enrom kort lontje etc.
Jane dat is niet fijn dat je zoveel last heb van de bijwerkingen. Hopelijk is het snel raak en heb je het niet meer nodig. Mijn gyn zei idd ook dat het een jaar duurde voordat je andere eileider het overneemt. En dan voor 80% of zo. We zien wel. Moet over 2 weken naar haar toe. Fijne dag allemaal. Ik ga van het zonnetje genieten. Heb mijn tijdverdrijf weer gehad op het werk. Sta nog gewoon in de ziekte wet maar wordt gek van het thuis zitten. Maar kan nog niet lekker werken zonder pijn. Ik vind het maar lang duren. Ik werk als tandartsassistent.
@Jesse. Alles heeft zn tijd nodig dus gun jezelf die rust als je lichaam erom vraagt. Ik weet hoe moeilijk dat dat is. Hoe gaat dat dan als die andere eileider het overneemt? Krijg je dan hoofdzakelijk een ei aan de goede kant of pakt de eileider letterlijk een ei van de andere kant? Voor mij is het bijna een jaar geleden dus zou ik het weer voor 80% moeten doen hihi
Hoe het praktisch gaat weet ik niet, maar mijn gyn zei gister dus dat de goede eileider het meteen over KAN nemen, dus niet pas na een jaar. Dat is vlg haar een fabeltje. Nu heb ik deze maand aan beide kanten een groot ei, dus een goede kans weer. Vlg week bloed prikken progesteron en klein week later kan ik evt testen )) Dat is dan het 'voordeel' van de mmm, ik weet wanneer ik een eisprong heb en weet een weet later ook of het een goeie was. hoe hoger de progesteron, hoe beter je eisprong was. Had bij vorige zwangerschap (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) progesteron van 90... Loeihoog. Succes meiden!
Hier gaat het zn gangetje. Nog niks spannends aan want ei is nog niet in zicht. Na ei begint het gestress weer haha. @Elvje, veel succes morgen met de echo, ik hoop dat jullie een mooi kloppend hartje te zien krijgen!!!!
@Elvje, hoe is het gegaan bij de echo??? Hier: vandaag weer begonnen met de ovu-testjes maar hij is nog lang niet posi, er is alleen een supervaag streepje te zien. Iedereen lekker van het zonnetje aan het genieten?
O wat superfijn meid!!!!!!!!! Geniet er maar lekker van! Mag je nu naar de vk of blijf je onder controle bij de gyn?
Ja dank je, sorry voor mijn ego berichtje trouwens Ik mag nu meteen door naar een vk! De echoscopiste dacht trouwens wel dat we iets minder ver waren, ipv 8 weken 7.3 weken.. Maar dit scheelt maar een paar dagen Ik zal nog steeds wel meelezen op het forum want ben natuurlijk benieuwd hoe het bij iedereen verloopt! Ik wens iedereen heel veel succes, hopen dat het maar snel raak mag zijn!